Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla samaa? Intiimistä unesta herääminen just ennen kun jotain konkreettista tapahtuu

Vierailija
22.03.2025 |

Kyllä ketuttaa.

Edellisyönä oli todella tiivistunnelmainen uni meneillään tutusta miehestä. Loppui siihen kun hän lähestyi minua hiljalleen ja tajusin samalla miten paljon häntä haluan, hengitys salpaantui ja koko keho värisi, katsoin häntä vuoroin silmiin, vuoroin huulin ja tiesin hänen pian suutelevan minua.

Ja PAM hereille. Joskus oon unissa päässyt jopa ihan suuteluun asti, mutta siitä pidemmälle.. Ei missään nimessä. Aina tulee hitto vie herättyä pahimmalla hetkellä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen toistuvasti unta jossa mä olen takaisin yläasteella ja makaan ihastukseni kanssa päällekkäin koulun käytävällä. Unessa pääsen panemaan tai sitten en pääse, mutta en yllä kliimaksiin koskaan. Suudellaan kyllä tauotta ja farkut ovat myttynä mutta toinen lahje pyyhkii lattiaa tyhjänä tytön nilkassa hänen levitellessään jalkojaan. Meidän ohitse kulkee porukkaa, mutta kukaan ei kiinnitä touhuihimme mitään huomiota. Vähän niin kuin, että "noi nyt panee tuossa ketkä yleensä pussailee seinää vasten who cares." Jännä juttu on myös se, että me kyllä pussailtiin muttei koskaan menty pidemmälle. Mun olis tehnyt niin mieli mutta tyttö ujosteli onneksi.

Samantyylistä mulla ja jostain syystä kouluihastus seikkailee unissani usein. Se ihana musikaalinen "pahis" johonka mä oli ihan lääpällään. Unessa me aina rakastellaan mitä ei tapahtunut koskaan oikeassa elämässä. Herään siinä vaiheessa kun hän lepäilee vielä päälläni kiihkeän seksin jälkeen ja ennen kuin ehdin sanoa mitään. Joskus herään siihen kun aletaan suutelemaan. 

Vierailija
22/30 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen aika harvoin intiimejä unia ja ne ovat aina erilaisia. Toisinaan olen suudellut ja säheltänyt likaisessa vessassa sellaisen homssuisen naisen kanssa, jota en himoitse irl. Joskus puristeluni kohteena on saattanut olla vaimon sukulainenkin. Ja ainakin kerran oli alaston aasialainen nainen, joka esitteli paljasta takamustaan ja pyysi naimaan. Taisin jopa sohaista sisään. Oikeassa elämässä on kokemusta vain suomalaisista.

Viime aikoina on ollut paljon sellaisia unia, joissa pääsen oikeasti panemaan, mutta unet ovat jotenkin pettymys. Naisen pimppa tuntuu löysältä, nainen ei laukea vaikka nuolen ja sormetan jne. Näin jokin aika sitten myös sellaisen unen, jossa panin vaimoani kakkoseen. Oikeassa elämässä en ole tehnyt tätä, mutta exän kanssa joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

95% tapauksista en koskaan pääse itse asiaan asti. Aina joko jotain ihme esteitä ja viivästyksiä tulee tai sitten vaan tilanne muuttuu. Halimiseksi ja aikomuksiksi aina jää. On sekin joskus kivaa tietysti sinkkumiehelle.

Vierailija
24/30 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän unen olen nähnyt kahdesti lähes samanlaisena.

Olen n. 25-vuotias poikamies. Asun rivitalon pääty-yksiössä. Naapurina n. 30v pariskunta, Matti ja Liisa. Olemme 'naapuruusväleissä', tervehdimme ja heittelemme small  talkia. Matti on ison energiafirman valtakunnallinen turvallisuuspäällikkö. Heinäkuun puolivälissä olin kotona lomatunnelmissa ja pelkissä boxereissa.

Ovikello soi. Menin avaamaan ja näin Liisan kylpytakissaan. "Voisitko tulla katsomaan, meillä vuotaa joku?" Otin työkalupakin ja yritin arvioida, mitä voisin tarvita. Kävelin Liisan perässä asuntoon ja laskin pakin eteisen lattialle.

"Missä täällä vuotaa", kysyin. Liisa veti minut kädestä makuuhuoneeseen ja heitti kylpytakkinsa pois. Hän veti molemmin käsin pillunsa levälleen: "Täällä on vuoto, joka pitäisi hoitaa. Matti on koko viikon Kemijärvellä. Voisitko auttaa."

Kullini seisoi kuin rautakanki. Liisa oli tosi himoittavan näköine. Yhtäkkiä havahduin: "Minulla ei ole kondomeja mukana."

"Älä huolehdi, minulla on asia hoidossa"sanoi Liisa.

Siinä sitten lemmiskeltiin. Liisa tuli ainakin kolme kertaa ja minä roiskin spermani kaksi kertaa Liisan pillun perukoille. Pari tuntia myöhemmin keräilin vaatteeni ja katsoin sängyllä rentona selällään makaavaa Liisaa. Vuoto pillusta ei ollut vähentynyt vaan pikemminkin lisääntynyt ja muuttunut harmaanvalkoiseksi. Liisa lupasi ottaa yhteyttä, jos vika jatkuu.

Matti ja Liisa muuttivat syyskuun alussa kaupungin toiselle puolelle. Lokakuussa näin Matin rautakaupassa iloisena: Liisa on viimeinkin raskaana. En olekaan mikään tuhkamuna. Onnittelut ja pyysin välittämään onnittelut myös Liisalle. 

Seuraavana keväänä Vapun jälkeen näin Liisan Prismassa lastenvaunujen kanssa ja onnittelut häntä. Kuristin vaunuihin sieltä näkyvät pienet kasvot.

"Ristiäiset ovat kolmen viikon päästä lauantaina. Kyllä kai tyttäresi kummiksi tulet."

Sitten heräsin.

Vierailija
25/30 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä juuri noin kun ap llä mutta muutaman kerran on viimeaikoina käynyt niin että olen päässyt jo työntymään sisään ja alkanut jo yhdyntäliikkeet mutta laukeamiseen asti ei ole onnistunut ja tämä kohde on ollut nainen kenen kanssa minulla oli seksisuhde ja johon rakastuin tulisesti.

Minä muistan monta tuollaista todelliselta tuntunutta seksiunta jostain esiteinivuosista alkaen. Ongelmat alkavat aina kun pääsen lopulta työntelemään sisään mutta puristus puuttuu ja työnnöt tuntuvat kalun päässä jotenkin kuivan  karheilta ja epämiellyttäviltä.

Herään tässä siihen että olen työnnellyt unessa kivikovaa kalua lakanoita vasten ja todellinen kuivan karhea tunne oli sekoittunut uneen. Silti onnistuin teininä lähes laukeamaan muutaman kerran mutta aina heräsin just kriittisellä hetkellä. Mikä tietty oli hyväkin kun olisi ollut vaikea selittää äidille miksi lakanat pitää pestä. 

Täytyy lisätä yksi aivan luonnottoman todelliselta tuntunut seksiuni jonka näin muutama kuukausi sitten. Olin siinä ilmeisesti yläasteella tai lukiossa kotibileissä koska henkilöt ja paikka jotenkin sulivat ja vaihtuivat unen aikana monta kertaa mutta joka tapauksessa heräsin kohtaan jossa sormetin ensimmäistä kertaa suurta ihastustani joka voihki ja puristeli lantionpohjan lihaksillaan sisällä olevaa sormeani vasten.

Kun heräsin minun oli pakko haistaa sormea sillä pillun lämpö ja puristus tuntuivat siinä vielä herätessäkin niin todellisina että oli mahdotonta uskoa kaiken olleen vain unta. No, valitettavasti se oli ihan kuiva eikä haissut yhtään pimpille. Tai onneksi koska jos se olisi tuoksunut lämpimälle teinimpimpille niin sitten oltaisiin menty vahvasti X-fileksen puolelle.

Vierailija
26/30 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käy niin kuin aloittaja mainitsee, mutta ihan viime aikoina oon nähnyt häiritseviä unia lukiopoikaystävästäni. Oikeasti me harrastettiin seksiä ihanasti, mutta nyt oon nähnyt hänestä outoja unia, joissa hän melkein saa mut tainnutettua maatessani hänen allaan vessan lattialla. Toisaalta saan ihan järkyttävän kovia orkkuja unessa tai valveilla. Se orgasmi vähän kuin jatkuu sit kun herään, mutta se kova seksi unessa sattuu ja tuntuu ihan uskomattomalta samaan aikaan. En tiedä lähteekö taju unessa siitä orgasmista vai siitä, että lattia on niin kova ja lyön päätäni jotenkin. Kaksijakoista ja ihan hullua.

Vierailija
27/30 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä käy niin kuin aloittaja mainitsee, mutta ihan viime aikoina oon nähnyt häiritseviä unia lukiopoikaystävästäni. Oikeasti me harrastettiin seksiä ihanasti, mutta nyt oon nähnyt hänestä outoja unia, joissa hän melkein saa mut tainnutettua maatessani hänen allaan vessan lattialla. Toisaalta saan ihan järkyttävän kovia orkkuja unessa tai valveilla. Se orgasmi vähän kuin jatkuu sit kun herään, mutta se kova seksi unessa sattuu ja tuntuu ihan uskomattomalta samaan aikaan. En tiedä lähteekö taju unessa siitä orgasmista vai siitä, että lattia on niin kova ja lyön päätäni jotenkin. Kaksijakoista ja ihan hullua.

Eli poikaystäväsi rakasteli ja sinä haluat alitajuisesti että kiimasta sekaisin oleva mies ottaisi sinut väkivaltaisen rajusti.  Normaali nainen.

Siihen on syynsä etten enää ole käytettävissä naisten leikkikaluksi.

Vierailija
28/30 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli poikaystäväsi rakasteli ja sinä haluat alitajuisesti että kiimasta sekaisin oleva mies ottaisi sinut väkivaltaisen rajusti.  Normaali nainen.

Siihen on syynsä etten enää ole käytettävissä naisten leikkikaluksi.

No minkä mä alitajunnalleni voin. En oikeasti halua, että seksi sattuu enkä edes siinä unessa halua kipua mutta se vaan tapahtuu.

Vierailija
29/30 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin joku yö sitten unissani herkullista naista. Oli ihanan märkä. Sitten olinkin jo kotona ja edelleen alasti ja mietin kauhuissani, että mitähän vaimo tuumaa, kun kullini on toisen naisen eritteistä märkä. Eli unisyyllisyyttä.

Vierailija
30/30 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä kävi nyt sitten niin, että seuraavana työpäivänä tuli heti aamulla ensimmäisenä tieto, että tämä kyseinen mies on irtisanoutunut. Samainen mies siis, josta uneksin aiemmin ja kenen kanssa ollaan läheisiä työkavereita.

Olen aivan puulla päähän lyöty. Kaiken lisäksi meidän välillä on siitä lähtien ollut aivan jäätävä jännite ja jäädään vähän liian usein toistemme silmiin kiinni. Olen miettinyt, onko tämä vain mun päässäni (aiemman unen vuoksi), mutten usko. Tämä on ihan hullua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi