Muilla samaa? Intiimistä unesta herääminen just ennen kun jotain konkreettista tapahtuu
Kyllä ketuttaa.
Edellisyönä oli todella tiivistunnelmainen uni meneillään tutusta miehestä. Loppui siihen kun hän lähestyi minua hiljalleen ja tajusin samalla miten paljon häntä haluan, hengitys salpaantui ja koko keho värisi, katsoin häntä vuoroin silmiin, vuoroin huulin ja tiesin hänen pian suutelevan minua.
Ja PAM hereille. Joskus oon unissa päässyt jopa ihan suuteluun asti, mutta siitä pidemmälle.. Ei missään nimessä. Aina tulee hitto vie herättyä pahimmalla hetkellä.
Kommentit (30)
Tää on tuttua. Oon tosin päässyt jopa kovaan intohimoiseen panemiseen saakka mutta unessa kumpikaan ei laukea kovasta yrityksestä huolimatta ja just parhaimmalla/pahimmalla hetkellä herää unesta 😅 Ja, ei, en jatka mitään sormipeliä herättyäni sillä kaikki fiilis on jo latistunut kun heräsi kivasta unesta 🙈 N
Jep, minulla on aina mennyt niin, että herään juuri sillä hetkellä, kun sukellus tapahtuu.
Nuorempana samalla hetkellä tuli aina aivan hillitön siemensyöksy. Oikein sellainen pumppaava. Nykyään tuo on jäänyt pois, mutta herääminen on jäänyt.
Käy juuri kuin ap:lle eli suutelut ja sitten herään kivistävään erektioon. Nuorempana heräsin joskus siemensyöksyyn, mutta sekin oli ennenaikainen.
Yleensä juuri noin kun ap llä mutta muutaman kerran on viimeaikoina käynyt niin että olen päässyt jo työntymään sisään ja alkanut jo yhdyntäliikkeet mutta laukeamiseen asti ei ole onnistunut ja tämä kohde on ollut nainen kenen kanssa minulla oli seksisuhde ja johon rakastuin tulisesti.
Tuttua. Nämä unet nähdään juuri ennen heräämistä. En tiedä miksi.
Joskus käy noin.. ärsyttävää. Useasti on kyllä mennyt myös yhdyntään asti. Oon huomannut myös sen että jos tulee selkouni ja vedän sen heti seksiin tarkoituksella niin ennen kävi niin että lähti etsii suojaista paikkaa ja sitä ei ehtinyt löytyy niin meni mahis ohi ku uni loppu. Siitä viisastuneena heti ku ymmärrän että on unta niin erin samantien sopivan miehen ja laitan unen seksiin, missä ja milloin vain. Joskus se on ulkona, joskus sisällä, joskus töissä, ihan sama missä ja ketä on paikalla niin housut alas ja hommiin. Se on kuitenkin vaan unta. Mutta tuntuu jotenkin tosi hyvältä. Harmittavan harvakseltaan vaan tulee noita nähtyä.
Ihanaa, että tässä asiassa saa vertaistukea. Kiitos ja lisää teidän kokemuksia!
Todella raastavaa herätä aina ikään kuin jakson cliffhanger-hetkellä. Unissa vielä se juttu, ettei pääse seuraavaan jaksoon sitten millään. Just eilen ennen nukahtamista kelasin tätä unta päässäni uudelleen ja uudelleen, koska halusin epätoivoisesti nähdä miten se jatkuu. Mutta eihän niin ikinä tietty tapahdu :D
Ap
Jostain syystä on ihan yhden käden sormilla laskettavissa nekin kerrat, kun olen ylipäätään nähnyt seksiunta, eikä mikään kerta ole päätynyt ns maaliin saakka. Herään vaan aina kivikovana ja joudun hoitamaan hanskalla loppuun, jos haluan tulla. Valveilla olen sitten kyllä hyvin seksuaalinen ihminen, mutta uniin asti se ei vaan jotenkin tule.
Te, jotka pääsette seksiunissanne sinne itse toimintaan saakka. Onko seksi aina hyvää? Jotenkin itsellä vahvasti sellainen fiilis, että sen on pakko olla upeaa ja todella kiihottavaa, vaikka heräänkin ennen tätä. Kun eihän todellisessa elämässä seksi uuden kanssa ole aina odotusten mukaista. Mietin että ovatkohan unet tässä suhteessa miten realistisia?
Ap
Seksi oli niin upeeta oikeastikin tämän naisen kanssa niin kyllä sama tunne oli unessakin..harmi vaan että jäi orgasmi tulematta..ei olisi haitannut vaikka boxerit olisi sotkeentunut unen seurauksena..
Vierailija kirjoitti:
Joskus käy noin.. ärsyttävää. Useasti on kyllä mennyt myös yhdyntään asti. Oon huomannut myös sen että jos tulee selkouni ja vedän sen heti seksiin tarkoituksella niin ennen kävi niin että lähti etsii suojaista paikkaa ja sitä ei ehtinyt löytyy niin meni mahis ohi ku uni loppu. Siitä viisastuneena heti ku ymmärrän että on unta niin erin samantien sopivan miehen ja laitan unen seksiin, missä ja milloin vain. Joskus se on ulkona, joskus sisällä, joskus töissä, ihan sama missä ja ketä on paikalla niin housut alas ja hommiin. Se on kuitenkin vaan unta. Mutta tuntuu jotenkin tosi hyvältä. Harmittavan harvakseltaan vaan tulee noita nähtyä.
Minulla menee niin, että herään aina joka tapauksessa pian sen jälkeen, jos tajuan olevani unessa. Joku juttu siinä on, että unet ja selkeä ajattelu hylkivät toisiaan.
Voi kun saisi fantasioitaan siirrettyä uniin ja toiminta menisi siinä loppuun asti..olisi aamulla tyydytetty olo ja kiva aloittaa päivä hymy kasvoilla. 😊
Vierailija kirjoitti:
Te, jotka pääsette seksiunissanne sinne itse toimintaan saakka. Onko seksi aina hyvää? Jotenkin itsellä vahvasti sellainen fiilis, että sen on pakko olla upeaa ja todella kiihottavaa, vaikka heräänkin ennen tätä. Kun eihän todellisessa elämässä seksi uuden kanssa ole aina odotusten mukaista. Mietin että ovatkohan unet tässä suhteessa miten realistisia?
Ap
Kyllä se unissa on hyvältä tuntunut, sellainen kunnon jyystö 🙈 N
Vierailija kirjoitti:
Seksi oli niin upeeta oikeastikin tämän naisen kanssa niin kyllä sama tunne oli unessakin..harmi vaan että jäi orgasmi tulematta..ei olisi haitannut vaikka boxerit olisi sotkeentunut unen seurauksena..
Uskon ja onpa ikävää, että loppuhuipennus jäi saavuttamatta. Toivottavasti vielä joskus, toivon niin myös omalle kohdalleni.. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon ja onpa ikävää, että loppuhuipennus jäi saavuttamatta. Toivottavasti vielä joskus, toivon niin myös omalle kohdalleni.. :)
Ap
Näinpä 😊 koitetaan vaan uneksia enempi niin jospa joskus mentäisiin loppuun saakka..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mielenkiintoista. Saako kysyä millaisista tyypeistä näet seksiunia? Onko heidän kanssaan siis historiaa vai tuleeko uniin ns yllättäviä vieraita :) Tää mun viimeisin oli työkaverista, vähän jänskättää ens viikko ja menenkö ihan puihin, kun jutellaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mielenkiintoista. Saako kysyä millaisista tyypeistä näet seksiunia? Onko heidän kanssaan siis historiaa vai tuleeko uniin ns yllättäviä vieraita :) Tää mun viimeisin oli työkaverista, vähän jänskättää ens viikko ja menenkö ihan puihin, kun jutellaan.
Ap
Ei oo minkäänlaista historiaa kenenkään kanssa vaan ovat ns. yllätysvieraita :D Mun työpaikka on täynnä kuumiksia, mut eivät oo koskaan olleet unissa. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ei oo minkäänlaista historiaa kenenkään kanssa vaan ovat ns. yllätysvieraita :D Mun työpaikka on täynnä kuumiksia, mut eivät oo koskaan olleet unissa. N
Heh, siltä osin meillä on sitten samaa et mullekaan ei tuu uniin ne, joiden kanssa olisin oikeasti sängyssä ollut. Mä taas uneksin työpaikan miehistä melko useinkin :D Ihan normaaleja miehiä ovat ja monen ikäisiä. Mut monissa "normimiehissä" onkin jotain kovin seksikästä!
Ennen ei oo tämä uneksiminen aiheuttanut kiusallisia tilanteita, kun ei oo ollut mitään läheisiä kollegoita kyseessä. Tämän viimeisimmän kanssa tulee oikeasti tehtyä töitä yhdessä ja juteltua joka viikko.
Ap
Näen toistuvasti unta jossa mä olen takaisin yläasteella ja makaan ihastukseni kanssa päällekkäin koulun käytävällä. Unessa pääsen panemaan tai sitten en pääse, mutta en yllä kliimaksiin koskaan. Suudellaan kyllä tauotta ja farkut ovat myttynä mutta toinen lahje pyyhkii lattiaa tyhjänä tytön nilkassa hänen levitellessään jalkojaan. Meidän ohitse kulkee porukkaa, mutta kukaan ei kiinnitä touhuihimme mitään huomiota. Vähän niin kuin, että "noi nyt panee tuossa ketkä yleensä pussailee seinää vasten who cares." Jännä juttu on myös se, että me kyllä pussailtiin muttei koskaan menty pidemmälle. Mun olis tehnyt niin mieli mutta tyttö ujosteli onneksi.
Kun heräät, onko vierelläsi päärynävartaloinen kilttimies, pienen tuppimulkun kera?