Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka ei kykene lähtemään suhteesta, jossa häntä kohdellaan huonosti

Vierailija
21.03.2025 |

Nainen, onko turn off jos mies ns. antaa itsensä henkiseksi nyrkkeilysäkiksi ilman että asettaa mitään rajoja? 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että parisuhteen pitäisi olla joku valtataistelu?

Vierailija
2/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

T. sadisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on tässä tilanteessa. Niin miehet kuin naisetkin. Mutta ei uskalleta lähteä vaan kestetään vaan niin kauan että jommalta kummalta lähtee henki. Huonossa tapauksessa joutuu odottamaan 100 vuotiaaksi.

Vierailija
4/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehet juuri koskaan lähde parisuhteista. Lähtevät vain, jos on uusi nainen valmiina, ja silloinkaan eivät siis eroa ollakseen yksin, vaan menevät suoraan sen uuden naisen luokse. Naiset hakevat suurimman osan avioeroistakin, koska nainen voi erota ilman, että on uutta miestä valmiina, vaan voi erota ihan vain ollakseen yksin.

Suuri osa miehistä ei kerta kaikkiaan kestäisi olla yksin.

Vierailija
5/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 

Vierailija
6/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että pitäisi aloittaa salasuhde miehen kanssa ja auttaa sitten häntä lopettamaan nykyinen suhteensa? Vai miksi kyselet onko turn off?

Vierailija
7/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Se huono kohtelukin voi joskus johtua siitä, että kumppani kokeilee että eikö toinen uskalla sanoa mihinkään vastaan ja pitää puoliaan. 

Vierailija
8/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olin toisen kynnysmattona liian pitkään, hiljaa siedin kaikenlaisia asioita. Viimein kun löysin rajani ja kyseenalaistin miehen teot, niin minua pidettiinkin hulluna.

Vierailija
9/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Se huono kohtelukin voi joskus johtua siitä, että kumppani kokeilee että eikö toinen uskalla sanoa mihinkään vastaan ja pitää puoliaan. 

Kyllä, minä olin ilkeä miehelleni kun se ärsytti minua enkä varmaan olisi lopettanut ellei se olisi sanonut, että nyt riitti.

Vierailija
10/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena olin toisen kynnysmattona liian pitkään, hiljaa siedin kaikenlaisia asioita. Viimein kun löysin rajani ja kyseenalaistin miehen teot, niin minua pidettiinkin hulluna.

Naisena se kyllä menee helposti noin, mutta ei manipuloivia ihmisiä pysty pitää elämässä

Vierailija
11/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän miehet juuri koskaan lähde parisuhteista. Lähtevät vain, jos on uusi nainen valmiina, ja silloinkaan eivät siis eroa ollakseen yksin, vaan menevät suoraan sen uuden naisen luokse. Naiset hakevat suurimman osan avioeroistakin, koska nainen voi erota ilman, että on uutta miestä valmiina, vaan voi erota ihan vain ollakseen yksin.

Juurikin näin. Olen 55 vuotias nainen ja ehkä 1% tietämistäni pareista (niitä on varsin paljon) on enää yhdessä jonkun nuoruuden rakkautensa kanssa. Aina on käynyt niin, että joko nainen on lähtenyt (miehelle täysi yllätys...) Muutama mies on lähtenyt ja juurikin niin, että nainen on ensin uhkaillut erolla ja mies on sitten lähtenyt uuden naisen asunnolle. Eli jos nainen ei olisi uhkaillut erolla, niin mies ei olisi lähtenyt, vaikka toinen nainenkin kuvioissa. 

Vierailija
12/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, pettäjät yleensä hyppää suhteesta toiseen ja petetty jää eron jälkeen itsekseen käsittelemään asioita. On sitten mies tai nainen. 

Vierailija
13/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää osata pitää puolensa, ei pidä sietää huonoa kohtelua. Kyllähän se kertoo ihmisestä, että toinen ei arvosta sinua, etkä sinä itseäsi. 

Vierailija
14/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama kokemus. Mies haukkui, petti, huijasi, käytti kaikinpuolin hyväkseen, tuhosi omaisuuttani, vähätteli, piti erossa lapsuuden perheestäni, eristi kaikesta sosiaalisesta elämästä ja ties mitä. Kun vihdoin 19 vuoden jälkeen sanoin miehelle, että häivy (minun omistama asunto enkä koskaan onneksi edes ajatellut avioliittoa) niin mies oli hetken hiljaa, mutta alkoi sitten pommittamaan ilkeillä viesteillä, jossa haukkui hulluksi ja vaihdevuosi va mm aiseksi. Tätä on jatkunut tasisesti n.2 vuotta. En ole estänyt yhteydenottoja, sillä säästän ne poliisia varten, jos tämä vielä kauankin jatkuu. 

Vierailija
15/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kuvailisi tilannetta sanoilla "turn off", vaan surullinen ja valitettava tilanne, kun joku joutuu kohtamaan suhteessaan henkistä väkivaltaa. On sitten kyseessä mies tai nainen, on tuollaisesta suhteesta vaikea irrottautua.

Enkä usko että kukaan antautuu henkiseksi nyrkkeilysäkiksi? Oikea kysymys on, miten joku ihminen ajattelee saavansa kohdella toista nyrkkeilysäkkinä. 

Vierailija
16/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies se on, joka antaa naisen pahoinpidellä itseään?

Vierailija
17/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun kuulen jonkun miehen suusta että "nainen tuli hulluksi", ajattelen aika automaattisesti että hyvä sen naisen puolesta, nyt on yksi voimaantunut daami lisää maailmassa.

Vierailija
18/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen psykopaatti siis. 

Vierailija
19/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi toisinpäin, että kun tajusin arvoni, niin lopulta minä purin pahan oloni monien viestien kera ex-miehelle. Olin liian pitkään, yksin ja hiljaa vain sietänyt sitä kaikkea. Tämänkaltaisissa suhteissa joku lopulta räjähtää kunnolla. Se toksisuus tarttuu. Eihän se oikein ollut mutta, opin pitämään puoleni, enkä siedä enää huonoa kohtelua. 

Vierailija
20/38 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up