Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäisit jos menet kyläpaikkaan kahville, ja ihan kahvipöydän vieressä on viherkasveja?

Vierailija
21.03.2025 |

Siis kahvipöytä/ruokapöytä ja kukkataso vierekkäin, niin että kasvit ulottuu vähän kahvipöydän päälle. Pitäisitkö pahana ja miksi?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tulee syötyä paljon ulkonakin ja oksat roikkuu joskus pöydällä. Likaisempia ne on.

Vierailija
22/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein kissa pöydällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tykkäisin.

Vierailija
24/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä pitäisin 👌

Vierailija
25/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy, minkä takia voisi häiritä on allergia. Harva viherkasvi kuitenkaan allergisoi niin pahasti, että olisi ongelma. 

Vierailija
26/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häirtsisi vain tulppaanit ja hyasintit. Olen niille niin pahasti allerginen, että henki kirjaimellisesti salpautuu niiden lähellä. Muuten ei kasvit haittaa. 

Vierailija
27/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa ihanaa ja tunnelmallista. Pyytäisin ehkä jopa pistokkaan jos kehtaisin. 

Et sitten tiedä vanhaa hyvää tapaa.  Pistokkaat kuuluu varastaa kun silmä välttää, kasvavat paremmin.  

Paitsi että kasveistaan tarkka kyllä huomaa näpistyksen. Mielummin leikkaisin pistokkaan itse parhaaksi katsomastani kohtaa, ja antaisin sen. Olisi parempi mieli, kuin että huomaan juuri sen verson hävinneen, minkä kasvua niin seurasin. En usko, etteikö rehellisesti saatu pistokas kasvaisi yhtälailla. Ei se salaa varastaminen varmastikaan kasvua paranna.

Vierailija
28/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut syy, minkä takia voisi häiritä on allergia. Harva viherkasvi kuitenkaan allergisoi niin pahasti, että olisi ongelma. 

Ei se viherkasvi vaan se multa, mulle ainakin.

Vierailija
29/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa, allergista ehkä.

Vierailija
30/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin että onpa ihanaa ja tunnelmallista. Pyytäisin ehkä jopa pistokkaan jos kehtaisin. 

Et sitten tiedä vanhaa hyvää tapaa.  Pistokkaat kuuluu varastaa kun silmä välttää, kasvavat paremmin.  

Paitsi että kasveistaan tarkka kyllä huomaa näpistyksen. Mielummin leikkaisin pistokkaan itse parhaaksi katsomastani kohtaa, ja antaisin sen. Olisi parempi mieli, kuin että huomaan juuri sen verson hävinneen, minkä kasvua niin seurasin. En usko, etteikö rehellisesti saatu pistokas kasvaisi yhtälailla. Ei se salaa varastaminen varmastikaan kasvua paranna.

Tämä. Julkisilta paikoilta esim. työpaikoilta olen pistokkaat varastanut, mutta ystäviltä ja sukulaisilta pyydän.

Vierailija
31/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mulla ei ole tässä ongelmaa. Kaverilla oli ja ihmetyttää, onko yleistäkin? Ja miksi ne kasvit häiritsee? Ap

Jos se pelkää että kasveissa on jotain ötököitä? Omituistahan tuo on, mutta ehkä se on kuullut kauhutarinoita miten jukkapalmuissa on jättihämähäkkejä tai muuta vastavaa.

Vierailija
32/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa.

Vierailija
33/39 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullalle voi olla allerginen myös. Niille kaikille homeitiöille yms mitä siinä on.

En mä pitäisi kukkia kahvipöydällä enkä välittömässä läheisyydessäkään. Se on minusta pikkuisen epähygieenistä. Kukkakärpäsiäkin kun voipi pörrätä siinä sitten.

Vierailija
34/39 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä olisi?

Vierailija
35/39 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon viherkasveja ja lepakkotuoli, jota siirtyy mihin milloinkin, lapset siinä istuvat tai löhötänhän siinä on pakko. 

Suvun hyvin tarkka ja täsmällinen vanhapoika 60v tuli juhliin ja istuutui kököttämään lepakkotuoliin, joka oli osunut osittain suuren ampelikukan alle ja kukkahan roikkui kuin peruukki hänen päässään.

Normaali ihminen olisi noussut ja siirtänyt tuolia tai vaihtanut paikkaa sillä vapaita oli. Itse ajattelin, jos haluaa olla kukka päässä, epämukavassa asennossa, niin olkoon, en sano mitään. 

Vierailija
36/39 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkääkö kaverisi, että kasvit olisivat myrkyllisiä ja se myrkky jotenkin tuosta vain hyppäisi tarjottaviin? Mitään muuta en kyllä keksi syyksi, ja tuokin on jo vähän vainoharhaista.

Nukkatyräkistä hyppää.

Vierailija
37/39 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyh hyh. Ei ole kasveja ruokapöydän lähellä.

Vierailija
38/39 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi alkoi aivastella kahvipöydässä, oli allerginen flamingonkukalle. 

Vierailija
39/39 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kans miten ne kasvit on hoidettu ja roikkuuko oksat melkein kahvikupissa. Voi olla kauniita hyvin hoidettuja viherkasveja,sit voi olla kuivine lehtineen,kärpäsiä,haisevat mullat, pölyiset lehdet joissa pölyistä seittiä havaittavissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme