Ensitreffeillä mies vähätteli harrastustani
Kävin treffeillä erään fiksun ja asiallisen oloisen nelikymppisen miehen kanssa. Viestiteltiin siis Tinderissä. Treffeillä hän kertoi, että hänellä on huono omatunto siitä, kun hänellä on eräs vapaa-ajan harrastus, jonka vuoksi hän tekee useita ulkomaanmatkoja vuodessa lentokoneella. Huono omatunto johtuu siitä, kun hän on niin kovin huolissaan ilmastonmuutoksesta ja hänen mielestään ihmisten pitäisi lentää vähemmän, jotta ei syntyisi päästöjä, jotka edistävät ilmastonmuutosta. Kerroin hänelle, että minulla myös on eräänlaisena harrastuksena käyttää omaa koiraani koiranäyttelyissä ulkomailla ja että olen myös käynyt ihan ulkomailla näyttelyissä ja sinne mennyt lentäen. Hän vastasi, että "eihän tuo ole niin tärkeä harrastus, että sen takia sinulla olisi oikeus matkustaa ulkomaille lentokoneella, että kyllä sulle pitäisi riittää ihan Suomessa koiranäyttelyissä käyminen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän ilmeisesti piti omaa harrastustaan niin valtavan korvaamattomana, mutta minun harrastukseni ei ole tärkeä. Sitten seuraavana päivänä hän ilmoitti, ettei halua tavata minua enää. Ilmeisesti annoin itsestäni ihan bimbon kuvan, kun kerroin matkustavani lentokoneella ulkomaille koiranäyttelyihin.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Koiranäyttelyissä ulkomaille lentäen käynti kertoo jo todella paljon ihmisestä. Hän ei ole perinteisessä mielessä eläinrakas, vaan todella syvällä koiraharrastuksessaan. Ehkä sellainen elämäntapa ei miestä kiinnostanut, ja lentäminen oli sivuseikka.
Ymmärrän häntä, vaikka en ymmärrä tapaa jolla hän asian sinulle ilmaisi.
Menee samaan sarjaan kuin se, että joku sanoo rakastavansa koiria, ja sitten hänen omat koiransa ovat sellaisia, jotka on jalostettu epämuodostuneiksi ja sairaiksi möykyiksi. Minun mielestäni se on ennemminkin sadismia eikä rakkautta.
Ihmetyttää nää "joku ihminen, ketä en edes koskaan enää tule näkemään sanoi jotakin. Mutta en kerro mitä ettei kukaan tunnista häntä." Mitä siitä vaikka tunnistaisi, jos et enää koskaan tapaa tätä henkilöä? Ja kuinka harvinainen se harrastus sitten oikein on jos joku tunnistaisi tästä sen henkilön? Ja jos olet käynyt sen kanssa kerran treffeillä, niin mitä sitten jos tämä ihminen on suomen ainut ihminen ketä harrastaa tätä ja joku hänen tuttunsa on täällä lukemassa tätä palstaa ja kertoo tälle henkilölle, että joku sanoi palstalla että olleensa sun kanssa treffeillä ja dissasit sen garrastusta? Eikö se olisi vaan hyvä että se tyyppi kuulisi vielä olleensa kusipää? Vai mitä sä haet tällä aloituksella? Voi elämä näitä juttuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intohimoiset koiraharrastajat ovat kyllä pahimpia. Asettavat aina koirat kaiken ja kaikkien muiden edelle.
Lemmikkejä hankitaan silkasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsisteja tarpeita. Poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, jne.
Ja kun ei oikein ole se oman elämän tarkoitus selvillä hankitaan lemmikki, jonka kanssa käydään näyttelyissä, jne ja näin voidaan käyttää tätä oman egon jatkeena, jonka avulla päteä.
Vierailija kirjoitti:
Juu ihan varmaan mies arvostelee treffikumppaninsa harrastusta ensitreffeillä.
Hyvin huono feministinprovo.
Ai ainostaan feministin mielestä miehet voi olla tökeröitä? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ihan varmaan mies arvostelee treffikumppaninsa harrastusta ensitreffeillä.
Hyvin huono feministinprovo.
Ai ainostaan feministin mielestä miehet voi olla tökeröitä? 😅
Ensitreffeillä eivät miehetkään lankea moisiin tökeryyksiin. Koranlennättäjänainen voisi myös pitää oman kyökkinsä puhtaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intohimoiset koiraharrastajat ovat kyllä pahimpia. Asettavat aina koirat kaiken ja kaikkien muiden edelle.
Lemmikkejä hankitaan silkasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsisteja tarpeita. Poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, jne.
Ja kun ei oikein ole se oman elämän tarkoitus selvillä hankitaan lemmikki, jonka kanssa käydään näyttelyissä, jne ja näin voidaan käyttää tätä oman egon jatkeena, jonka avulla päteä.
Koirien missikisat, joissa omistaja saa kunnian. Järjetöntä touhua.
Aloitus on taas täyttä hevonpaskaa, mutta kelpaa palstan naisille tämäkin miesvihamasturboimiseen
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nää "joku ihminen, ketä en edes koskaan enää tule näkemään sanoi jotakin. Mutta en kerro mitä ettei kukaan tunnista häntä." Mitä siitä vaikka tunnistaisi, jos et enää koskaan tapaa tätä henkilöä? Ja kuinka harvinainen se harrastus sitten oikein on jos joku tunnistaisi tästä sen henkilön? Ja jos olet käynyt sen kanssa kerran treffeillä, niin mitä sitten jos tämä ihminen on suomen ainut ihminen ketä harrastaa tätä ja joku hänen tuttunsa on täällä lukemassa tätä palstaa ja kertoo tälle henkilölle, että joku sanoi palstalla että olleensa sun kanssa treffeillä ja dissasit sen garrastusta? Eikö se olisi vaan hyvä että se tyyppi kuulisi vielä olleensa kusipää? Vai mitä sä haet tällä aloituksella? Voi elämä näitä juttuja!
Sitäpaitsi eiköhän se tuosta itsensä jo tunnista jos vasta ovat treffeillä käyneet. Ei ole vaikea laskea 1+1
Vierailija kirjoitti:
Kuulostatte molemmat tekopyhiltä stadilaisilta. Siksi onkin hyvä, että alkuperäiset helsinkiläiset muuttaa pois ja saadaan ulkomaalaisia tilalle.
Junantuomilta ne kuulostavat.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on taas täyttä hevonpaskaa, mutta kelpaa palstan naisille tämäkin miesvihamasturboimiseen
No, tota . . . Ap koiraharrastushan tässä siipeensä saa.😂
Mä kanssa luulen, että mies säikähti tuota koiraharrastusta ja siksi kiinnostus lopahti. Lentämisellä tuskin suurempaa merkitystä. Toki myönnän, että fiksumminkin olisi asian ilmaista. Jos oma treffikumppani kertoisi harrastavansa koiranäyttelyitä ulkomailla, niin ei varmasti voisi syntyä syvempää suhdetta. Arvomaailmat liian erilaiset.
Hyvä,että pääsit helposti ja nopeasti eroon!
Älä nyt ainakaan koe pahaa oloa koska taisit juuri väistää "luodin", kun mies ihan oma aloitteisesti halusi lopettaa tapailun. Ja tuskin annoit itsestäsi bimboa kuvaa!
Ei kai kukaan tosissaan usko näitä provoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tosissaan usko näitä provoja.
Olen nähnyt ja kuullut niin monenlaista etten enää olisi lainkaan varma siitä mikä on provoa ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Koiranäyttelyissä ulkomaille lentäen käynti kertoo jo todella paljon ihmisestä. Hän ei ole perinteisessä mielessä eläinrakas, vaan todella syvällä koiraharrastuksessaan. Ehkä sellainen elämäntapa ei miestä kiinnostanut, ja lentäminen oli sivuseikka.
Ymmärrän häntä, vaikka en ymmärrä tapaa jolla hän asian sinulle ilmaisi.
Lisäksi siinä on kaksi ilmastopahista yhdistetty: Koirat ja lentäminen.
Mies suuttui kun et ollut vaikuttunut hänen ulkomaanmatkoistaan.