Ensitreffeillä mies vähätteli harrastustani
Kävin treffeillä erään fiksun ja asiallisen oloisen nelikymppisen miehen kanssa. Viestiteltiin siis Tinderissä. Treffeillä hän kertoi, että hänellä on huono omatunto siitä, kun hänellä on eräs vapaa-ajan harrastus, jonka vuoksi hän tekee useita ulkomaanmatkoja vuodessa lentokoneella. Huono omatunto johtuu siitä, kun hän on niin kovin huolissaan ilmastonmuutoksesta ja hänen mielestään ihmisten pitäisi lentää vähemmän, jotta ei syntyisi päästöjä, jotka edistävät ilmastonmuutosta. Kerroin hänelle, että minulla myös on eräänlaisena harrastuksena käyttää omaa koiraani koiranäyttelyissä ulkomailla ja että olen myös käynyt ihan ulkomailla näyttelyissä ja sinne mennyt lentäen. Hän vastasi, että "eihän tuo ole niin tärkeä harrastus, että sen takia sinulla olisi oikeus matkustaa ulkomaille lentokoneella, että kyllä sulle pitäisi riittää ihan Suomessa koiranäyttelyissä käyminen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän ilmeisesti piti omaa harrastustaan niin valtavan korvaamattomana, mutta minun harrastukseni ei ole tärkeä. Sitten seuraavana päivänä hän ilmoitti, ettei halua tavata minua enää. Ilmeisesti annoin itsestäni ihan bimbon kuvan, kun kerroin matkustavani lentokoneella ulkomaille koiranäyttelyihin.
Kommentit (53)
Nelikymppinen sinkku on jo lähtökohtaisesti red flag ellei ole leski. Sen ikäisillä normaaleilla miehillä on vielä alaikäiset lapset kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan tosissaan usko näitä provoja.
Olen nähnyt ja kuullut niin monenlaista etten enää olisi lainkaan varma siitä mikä on provoa ja mikä ei.
Palstan Kylli-tädit keksivät miehistä monenlaisia satuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intohimoiset koiraharrastajat ovat kyllä pahimpia. Asettavat aina koirat kaiken ja kaikkien muiden edelle.
Lemmikkejä hankitaan silkasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsisteja tarpeita. Poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, jne.
Samoin kuin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Otitko ahnaasti myös pyllyyn, treffien jatkoilla?
Luin tämän: Ottiko ahnaasti.. Että kerrankin olisi ollut mielenkiintoinen twisti. Mutta samaa vanhaa tylsää. Blaah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Intohimoiset koiraharrastajat ovat kyllä pahimpia. Asettavat aina koirat kaiken ja kaikkien muiden edelle.
Lemmikkejä hankitaan silkasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsisteja tarpeita. Poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta, jne.
Parisuhde hankitaan silkasta itsekkyydestä tyydyttämään omia narsistisia tarpeita. Poistamaan yksinäisyyttä, tyydyttämään läheisyyden kaipuuta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun ei oikein ole se oman elämän tarkoitus selvillä hankitaan lemmikki, jonka kanssa käydään näyttelyissä, jne ja näin voidaan käyttää tätä oman egon jatkeena, jonka avulla päteä.
Voi luoja :D:D...Ei silti, aito typeryys on kyllä kiehtovaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisstandardimies! Onnittelut, että hän poistui oma-aloitteisesti elämästäsi.
Naiset tsemppaamassa toisiaan, että kestää random miehen pakit.
Vierailija kirjoitti:
ei ole ihme, että on sinkkuna.
Tarkoitako ap:ta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä joku mies sanoo ekoilla treffeillä? Eihän se ole sulle tärkeä ihminen vielä. Uutta matoa koukkuun vaan.
Ei ego kestä, että saa pakit.
Toisen harrastuksen vähättely, määrääminen mihin toisella on oikeus ja vielä kertominen, mikä toiselle pitää riittää...jaa-a, minä oikeastaan pidän tämäntyyppisistä treffiseuralaisista. Kaikki paska tulee paketissa heti ensitreffeillä, eikä tarvitse enää tuhlata enempää aikaa. Eniten vituttaa ne teeskentelijät, joiden takia tulee tuhlattua aikaa liian pitkään, ennenkuin luonne tulee esille.
Ymmärrän miestä. Munkaan mies ei koskaan hyväksynyt kissaharrastustani.