Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SISUNAISET, 12.3.2007

12.03.2007 |

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuun lopussa (vko 13).

Tervetuloa vielä kerran kaikki uudet!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 13) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

71.9 kg, 65.8 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 5.8 kg,

19 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 75 kg, 80.5 kg, 1.0 kg, 7.5 kg, 5.5 kg,

28 vkoa, ( Syyskuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.6

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 76.9 kg, 0.3 kg, 18.6 kg, 1.1 kg,

7 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.3

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.5 kg, 87.2 kg, 0.0 kg, 1.3 kg, 1.7 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.2

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 80.8 kg, -1.5 kg, 9.4 kg, 3.2 kg,

12 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.6

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 81.2 kg, -0.2 kg, 11 kg, 4.2 kg,

9 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.4

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 93 kg, -0.9 kg, 2.6 kg, 5.8 kg,

19 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 81.5 kg, -1.0 kg, 5.5 kg, 4.5 kg,

12 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.3

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 77.1 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.5 kg,

23 vkoa, ( Elokuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.0

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80 kg, 85.2 kg, -0.6 kg, 4.8 kg, 5.2 kg,

7 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 28.1

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 65.7 kg, 64.7 kg, -1.6 kg, 7.5 kg, -1 kg,

-2 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 22.9

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.4 kg, 84.6 kg, -0.2 kg, 10 kg, 5.2 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 27.0

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 62.5 kg, 62.8 kg, -0.4 kg, 2.2 kg, 0.3 kg,

1 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 22.8

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 71 kg, 72 kg, -1.0 kg, 1 kg, 1 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 24.3

[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 70.5 kg, 72 kg, 0.0 kg, 0 kg, 1.5 kg,

3 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ),

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

79.3 kg, 77 kg, 79.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.3 kg,

4 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ),

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Mareila : -1.6 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija => Mareila: -2 ¿vkoa

2. sija => ronja1982: 1 ¿vkoa

3. sija => rosvohummeri: 3 ¿vkoa

4. sija => Zilga: 3 ¿vkoa

5. sija => AatuLiina: 3 ¿vkoa

6. sija => Kynteli: 4 ¿vkoa

7. sija => Helena1712: 6 ¿vkoa

8. sija => Ororo: 7 ¿vkoa

9. sija => Minlee: 7 ¿vkoa

10. sija => Pointzi06: 8 ¿vkoa

11. sija => Emonamoha: 9 ¿vkoa

12. sija => Hätähousu: 12 ¿vkoa

13. sija => Katti26: 12 ¿vkoa

14. sija => Kitta75: 19 ¿vkoa

15. sija => ht.78: 19 ¿vkoa

16. sija => Kaneli: 23 ¿vkoa

17. sija => Körömölli: 28 ¿vkoa

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga

Laihduttajia: 17

Painomme oli alussa: 1421 kg

Painamme nyt: 1337 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 1283 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -6.1 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 24 kg

Kokonaispainonpudotus: 84 kg

Matkaa tavoitteeseen: 55 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellinen sokerittomuus, mutta näin alkuun yritän pitää tiukkaa linjaa, että saisin makeanhimon kunnolla katki.

Hätähousu, tsemppiä! Väsymys ja vitutus on mullekin kaikista vaikeimmat tilanteet, kun vaan äkkiä tarvitsisi piristystä ja mielialankohotusta. Ja monesti juuri silloin ei voi esim. lähteä lenkille, kuka keskellä iltapäivää lapsia sitten katsoisi.

Itse olen huomannut hyväksi sen, että jos mieli on maassa, yritän nukkua mahdollisimman paljon. Kun ei ole väsynyt, harmittaa vähemmän. Mutta mässäilyyn on myös vähemmän aikaa, jos nukkuu päikkäreitä ja menee illalla aikaisin nukkumaan. Itselläni ei ikävä kyllä ole mahdollisuutta päikkäreihin, esikoinen ei niitä enää nuku, höh.

Vierailija
22/29 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa nyt 70.9 eli 300 g pudotudta viimekertasesta

nojaa

300 g voipi heittää suuntaan jos toiseenkin ihan mistä syystä vaan

mutta silti mukava kun tähän suuntaan. Kuvitteelenko vaan vai eikö farkut kiristä enää ihan niin paljon ? (pudotusta oh-hoh jo yli kilo)

Tänään ja eilen olin seminaarissa jossa eilen söin ihan automatic kahvin knssa pullaa kun kerran oli tarjolla. havahduin vasta jälkeepäin, ettei ollut edes hyvää vaan ällö rasvamöykky.

Tänään pidin varani ja hyppäsin muffinsin yli vaikeuksitta, katselin vaaan kateellisena naapuriryhmää jossa rasvamöykkyjen lisäksi tarjolla hedelmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosvohummeri: Ihan kauheesti kiitos tsempityksestä ja muistutuksesta. Mä nukunkin nykyään vissiin vähän liian vähän. Jostain syystä en ole ehtinyt ottaa moniin päiviin edes pikku tirsoja töistä tullessa. Mut laitetaan korvan taakse ja heti kun tulee pieni tauko, niin oikoseks vaan. Ja nukkuminenhan on ihanaa!

Muuten tulossa vauhdikas viikonloppu. Lähden mieheni ja muutaman muun kanssa Pärnuun lauantai aamuna. Meillä ei ole mikään perinteinen hemmottelureissu, vaan menemme metsästysseuran vieraiksi. Tarjolla ilmeisesti riistaruokia. Yritän pysyä kohtuudessa...

Mukavan kevyttä viikonloppua!

toivottelee

-Hätähousu- jo vähän paremmalla päällä...

Vierailija
24/29 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin pääsin koneelle. Olen sairastanut koko viikon, mutta kävin kyllä tiistai aamuna puntarilla, mutta en ole päässyt sitä ilmoittamaan. Vaikka tuloksessa ei ole kehumista paino 84,4kg eli pudotusta taas vaivaiset 200g.Nyt olen kyllä noudattanut taas pisteitä ja viime viikolla urheillutkin, mutta kun pari viikkoa meni huonommin niin eihän se kaikki heti näy. Ei toivoakaan että mun tavoite toteutuisi, kun siihen on niin vähän aikaa. Oliko niin, että pääsiäisen jälkeen katsotaan uudet tavoitteet vai miten?

Miten te muut liikutte?montako kertaa viikossa?

Itse teen suurinpiirtein näin 2-3krt spinning 1 reipas kävelylenkki 6km (välillä juoksua) ja 1 krt uinti 1h. Tosin esim tällä viikolla kun olen kamalassa nuhassa niin urheilusaldona on maanantain spinning 45min, mutta ei voi mitään sairaana ei parane urheilla.

Hienoja pudotuksia teillä sisukkaat:)

Nyt täytyy taas psyykata itsensä viikonlopun yli kunnialla!

25/29 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki sisukkaat sisarukset!

Oon koittanut pitää tämän viikon tiukkaa linjaa, koska ollaan tänään lähdössä laskettelemaan/mökkeilemään Isolle syötteelle ja siellä tulee taatusti lipsuttua tästä mun tiukasta linjasta...Tämän viikon oon kyllä pysynyt aika hyvin " ruodussa" ja syönnyt joka päivä tosiaankin vain yhden aterian, lukuun ottamatta tiistaita jolloin oltiin shoppailemassa ja käytiin ravintolassa syömässä isot annokset, minkä lisäks söin kotona sit vielä toisen aterian...Mutta eipä nuo pikku lipsumiset nyt kuitenkaan maailmaa kaada. Toivottavasti en nyt tuolla mökkireissulla ihan repsahda täysin herkuttelu linjalle....Pitää koittaa muistaa, ettei kannata heittää tätä kovaa " työtä" hukkaan muutaman lomailu päivän takia...

Elikkäs sitten tuloksiin:

PAINO VIIME VIIKOLLA:62,8 KILOA

PAINO TÄNÄ AAMUNA: 61,9 KILOA

PUDOTUSTA SIIS:900grammaa

Tsemppiä kaikille muillekkin sisukkaille, kyllä me tästä vielä hoikistutaan, ja jokainen tullaan varmasti se henkilökohtainen tavoitteemme saavuttamaan!!Minulle ainakin tästä " ryhmästä" on ollut tosi paljon apua, toivottavasti asia on muillakin samoin?!

Vierailija
26/29 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin omaanapaa, sitten kommentteja muille: Eli viikko mennyt laihdutuksen osalta oikein hienosti, pudotusta 1,8 kg, eli paino nyt 62,9. Olin tosi tiukalla linjalla (edellisviikon synttäreiden takia, tuli syötyä sekä la että su kaikenlaista) Liikuntatunteja tuli vain 3h. Muuten viikko ei ole mennyt niin hyvin, koska isäni kuoli eilen aamulla. En muista olenko kertonut, että isällä diagnosoitiin aivokasvain elokuussa, joten ihan yllätys tämä ei ollut.

Rosvohummeri: Minullakin tavoite oli saada makeanhimo pois, ei niinkään elämä ilman makeata, tämä tavoite onnistui hyvin, edes kerran viikossa ei tee mieli syödä makeata.

Hätähousulle tsemppiä kovasti, minullakin on ollut noita motivaation puutos kausia, ja silloin syön ihan kaikkea mahdollista ja sitten tulee " olen ikuisesti läski" olo ja kierre on valmis alkamaan. Ihan varmasti löydät motivaation taas.

Tästä aasinsiltana, ronjan kysymykseen, ainakin minulle tämä ryhmä on tuonut valtavasti tsemppiä.

Zilga: kyllä se pienikin pudotus tuntuu ja ihan varmasti farkut eivä kiristä niin paljoa kuin aikaisemmin =)

poinzi: oli puhe, että pääsiäisen jälkeen katsotaan uudet tavoitteet. Liikunnasta, minä liikun 3-5 kertaa viikossa, poljen kuntopyörää, jumppaan tai käy uimassa, miten milloinkin. Niin usein kuin mahdollista käyn uimassa (mies vaan tekee tosi pitkää päivää joten se on aika vaikeata välillä)

Hienoja pudotuksia oli ollut, tsemppiä kaikille.

Mareila

Vierailija
27/29 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mareila: Otan osaa suruusi.

Mäkin olen käynyt läpi isäni kuolemaa tässä 1 1/2 vuoden ajan, hän kuoli taas nuorena ja yllättäen, eli suru tuli nopeasti. Hienoa, että olet jaksanut pitää itsestäsi huolta taakastasi huolimatta.

Muhun suru on vaikuttanut painoon sillä tapaa, että välilä on sellainen olo etten jaksa välittää mistään. Kuitenkin aina tulee kausia jolloin haluan ottaa itseäni niskasta ja nyt haluaisin päästä takaisin siihen painoon mikä oli ennen isäni kuolemaa, eli aloitan taas " nollasta" .

Tiedän, että isälleni olisi tärkeätä, että pitäisin huolta itsestäni.

Oikein paljon voimia sinulle!

Tämän viikon alku on mennyt vähän liiankin leppoisasti. Eilen otin taas vähän tiukempaa linjaa ja se näkyi heti tänään aamulla mahan litteydellä. Aamu-vatsani on aika hyvä mittari siitä, että miten edellisenä päivänä tuli syötyä.

Nyt olen lenkkeillyt liikaa uusilla lenkkareillani sillä kantapääni ovat rakkuloilla=) Täytyy vaihtaa lajia, eli tänään uimaan!

T. Ororo

28/29 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAREILA:Lämmin osanotto isäsi menetyksen johdosta, kovasti voimia jaksaa!

Liki kaikilla on näköjään hyvin sujunut viikko ollut, kun huimia pudotuksia..onnea :o)!!

Mulla on pisteet lipsunut liki koko viikon..en tiedä mikä nyt mättää, ettei ne meinaa pysyä millään, mutta liikuntaa oon harrastanut kyllä reilusti tällä viikolla, sillä olen ollut jo 5 kertaa reippaalla lenkillä, koska ilmat on niin ihanat!!

Toivon kovasti että nuo pienet lipsumiset ei tois hirmuplussia, mutta sen näkee sitten maanantaina taas..siihen asti kaikile mukavaa viikonloppua ja tsemppiä!!

köris

Vierailija
29/29 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvät osanotot Mareilalle! Voimia ja iso lämmin halaus sinulle!

Olin viikon mökillä, ja unohdin " ilmoittaa" Siitä teille tänne, siinä siis syy miksi minusta ei ole kuulunut mitään.

Punnitsemisen taidan jättää ens maanantaille koska mulla on mennyt koko viikko ihan pyllylleen!!! En uskalla vielä katsoa vaakaa silmästä silmään... oon varmaan turvonnu 2kg, hyi mua! 8 (

Täytyy vaan koittaa kiristää loppua kohti, niin pääsisin tavoitteeseeni.

Nyt menen häpeämään itseäni nurkkaan.

-Aatu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan