Täällä ei enää käy juuri ketään
Ja minäkin lopetan, sopivasti lähden pian pitkälle matkalle.
Mitään järkevää keskustelua ei enää ole, vain ilkeilyä. Muut keskustelusta kiinnostuneet ovat tehneet saman johtopäätöksen ja jäljellä on enää ammatti-ilkeilijät.
Vain ihmissuhdeketjuissa on enää järkevää keskustelua eikä aina niissäkään. Poistamista on edelleen järjetön määrä, siinä yksi syy kun pidin jo yli puolen vuoden tauon itsekin enkä ole enää päivittäiseen täällä käymiseen palannutkaan.
Viisi vuotta tuli käytyä.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Täällä samat mielenvikaiset jankuttajat tekevät samoja aloituksia päivästä toiseen. Kuka niitä jaksaa enää.
Kuka jaksaa niitä jatkuvasti poistettuja ketjuja, kun ei ikinä löydä omia kirjoituksia.
Jeps huomaa että taso laskee jatkuvasti. Etenkin etusivun uusia aloituksia seuraamalla ei ala muuta kuin ketuttamaan. Joitain hyviä ketjuja voi avata välilehtiin ja päivittää niitä tarpeen mukaan, jos niihin vaikka joskus tulis jotain puoljärkeviä kirjoituksia
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole enää mua kiinnostavia keskusteluja. Haluaisin kevyitä aiheita kuten muoti, vaatteet, kuninkaalliset yms.
Mäkin käyn välillä mutta koska mitään ei ole, menen muualle sitten.
Miten olisi tällainen ? Aloittaja saa päättää miten ketjua kohdellaan. Jos halutaan asiallista keskustelua, aloituksessa voi määritellä "osallistujalla pitää olla luotu tunnus". Sen ei tarvitse välttämättä näkyä keskustelussa. Nyt "ilmoita asiattomaksi" kohdentuu sähköpostiosoitteeseen. Bänniä ei enää voi kiertää VPN:llä, on ainakin luotava uusi sähköpostiosoite.
Kävin kerran Yliksellä ja taidan olla jo liian väsynyt perehtymään siihen.
Mutta menen nyt muihin hommiin, mukavaa päivää kaikille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä yhteydessä haluan kiittää palstalaisia hyvistä neuvoista, joita täältä olen saanut.
Joku neuvoi kauan sitten, miten saan tekstit Areenaan, kun en sitä ollut itse tajunnut. KIITOS!
Joku neuvoi minulle, että hyvän aamupuuron saa ihan halvoista pikakaurahiutaleista, kun laittaa niitä sopivan määrän lautaselle ja kiehuvaa vettä päälle. Lisään kyllä hiukan suolaa. On paljon halvempaa kuin ne valmiit pikku annospussi. Todella myös maukkaampaa. KIITOS!
Ilman näitä kirjoittajia olisin edlleen ilman näitä tietoja, joita ei vaan itse hokannut.🤗
Saa nähdä poistuuko tämäkin kommentti🤔
Hei. Itse keitetty kaurapuuro on hyödyllisempää ravintoaineiden kannalta. Näin ravintoasioita opiskellut sukulainen selitti minulle. Nykyään saa ostaa esikäsiteltyjä kauraryynejä, joioden keittoaika on 5 minuuttia.
Toki tiedän, sillä olen sitä puuroa keitellyt yli 60 v, mutta nyt lähes 8-kymppisenä en tee mitään ylimääräistä olosuhteista riippuen. Neuvosi on hyvä niille, jotka eivät ole koskaan tuota kokeilleet.🤗
Vierailija kirjoitti:
Aina kun jollain menee niin pahasti tunteisiin, että poistattaa jonkun (asiallisenkin) ketjun, niin tiedetään että on osuttu johonkin ja silloin poistattaminen on aivan yhdentekevää, koska tiedetään jo että nyt osuttiin. Truth hurts. Kaikki eivät kestä kuulla totuutta tavoistaan, käytöksestään, tyhmyydestään jne. Totuus sattuu. Tyhmät eivät ymmärrä ottaa opiksi, vaan ottavat herneet nenään ja vänkyttävät vastaan kuin pikkukersat. Ja sitten poistatellaan. Niin noloa!
Tämä on niin nähty. Kun laittaa faktat eteen niin poistetaan keskustelu. Kun ei kestetä sitä että on väärässä niin sensuuri on kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole enää mua kiinnostavia keskusteluja. Haluaisin kevyitä aiheita kuten muoti, vaatteet, kuninkaalliset yms.
Mäkin käyn välillä mutta koska mitään ei ole, menen muualle sitten.
Miten olisi tällainen ? Aloittaja saa päättää miten ketjua kohdellaan. Jos halutaan asiallista keskustelua, aloituksessa voi määritellä "osallistujalla pitää olla luotu tunnus". Sen ei tarvitse välttämättä näkyä keskustelussa. Nyt "ilmoita asiattomaksi" kohdentuu sähköpostiosoitteeseen. Bänniä ei enää voi kiertää VPN:llä, on ainakin luotava uusi sähköpostiosoite.
Yhtenä esimerkkinä on käyrä joka alkaa spämmiä ketjuun törkeyksiä ihan vain tarkoituksella saada koko keskustelu pois. Sille bannia niin asiattomuudet vähenee ainakin x prosenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran Yliksellä ja taidan olla jo liian väsynyt perehtymään siihen.
Mutta menen nyt muihin hommiin, mukavaa päivää kaikille. Ap
Ketään ei oikeasti kiinnosta sinun menemisesi. Voit poistua täältä korkean ratsusi selässä vaikka ikuisiksi ajoiksi, ja ketään ei kiinnosta, kukaan ei huomaa. Huvittaa kaltaisesi ihmiset jotka tulevat jeesustelemaan ja vaatimaan tietynlaista arvolleen sopivaa sisältöä, vaikka itse ei osata kuin valittaa.
Mene ja pysy poissa, hyvää matkaa.
"Fiksu ihminen kuuntelee hyviä neuvoja ja ymmärtää ottaa neuvosta vaarin, jos neuvo auttaa häntä toimimaan jatkossa paremmin. Eli fiksu tajuaa itsekin, että ei ole kaikkitietävä, vaan kuuntelee toisia ja hyväksyy toisen antaman neuvon, jos se on parempi. Tyhmä ihminen ei kestä toisten neuvoja, vaan vänkyttää vain vastaan. Siitä nähdään ero."
Täällä on myös paljon niitä, jotka luulevat tietävänsä jotain, mutta ovat faktoissa aivan väärässä. Heidän kanssaan ei voi joskus olla väittelemättä vaikka se aika turhaa onkin.
Ei viitti panostaa pitkiin kirjoituksiin. Voi poistua milloin vain ja työ turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei viitti panostaa pitkiin kirjoituksiin. Voi poistua milloin vain ja työ turhaa.
Tähän voisi tepsiä merkintä "ketju merkattu poistettavaksi" + aikaleima. Poistaminen tapahtuu 10 min viipeellä. Näin hyvä vastaus ehditään lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän voisi tepsiä merkintä "ketju merkattu poistettavaksi" + aikaleima. Poistaminen tapahtuu 10 min viipeellä. Näin hyvä vastaus ehditään lukea.
Keskusteluja ei pitäisi poistaa ellei aloitus ole asiaton tai lainvastainen. Muuten pitäisi poistaa vain asiattomat ja laittomat viestit keskusteluista. Ilmeisesti liian hankalaa moderoinnille ja on helpompi poistaa koko keskustelu. Viestien poistotkin pitäisi tehdä siten, että keskusteluun jää jälki siitä, vaikkapa teksti "viesti poistettu" ja moderoinnin symboli. Silloin kaikki näkisivät, että asiaton viesti on poistettu ja sekin voisi osaltaan hillitä asiattomia viestejä, kun näkisi, että ne poistetaan, mutta keskustelu säilyy.
Lopetan tähän vauvapalstan seuraamisen. Olin koelakossa jonkin aikaa ja huomasin miten paljon ehdin tehdä mukavia, miellyttäviä asioita ja olo oli hyvä. On liian rankkaa palstalla esiintyvä ilkeys ja pahuus. En ole millään nettialustoilla niin loppuu tämäkin. Aloitin muutama viikko sitten muutenkin kunnon kohentamisen ja positiivisia muutoksia näkyy jo nyt. Voikaa hyvin ja iloista kevättä!