Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä ei enää käy juuri ketään

Vierailija
21.03.2025 |

Ja minäkin lopetan, sopivasti lähden pian pitkälle matkalle. 

Mitään järkevää keskustelua ei enää ole, vain ilkeilyä. Muut keskustelusta kiinnostuneet ovat tehneet saman johtopäätöksen ja jäljellä on enää ammatti-ilkeilijät.

Vain ihmissuhdeketjuissa on enää järkevää keskustelua eikä aina niissäkään. Poistamista on edelleen järjetön määrä, siinä yksi syy kun pidin jo yli puolen vuoden tauon itsekin enkä ole enää päivittäiseen täällä käymiseen palannutkaan.

Viisi vuotta tuli käytyä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheet on hyvin pitkälti kiellettyjä.

En usko, että aiheet ovat kiellettyjä. Miksi ihmeessä olisivat? Keskusteluja poistetaan, koska niihin tulee ääliöviestejä ja/tai niitä ilmiannetaan. Jotkut pilaavat ja/tai ilmiantavat keskusteluita, joista eivät pidä tai ihan vain ilkeyttään.

Moderointi voisi tehdä noille jotain, mutta kun ei kiinnosta. Ja moderoinnista täällä ei saa keskustella, se ehkä kuuluu kiellettyjen aiheitten joukkoon. Jos saisin jostain palstan vastuullisten henkilöiden yhteystiedot, voisin antaa palautetta. Palautelomakkeen kautta palaute ei taida mennä perille oikeille tahoille. Olen yrittänyt, enkä ole  saanut mitään vastausta.

Todennäköisesti moderointi on ulkoistettu jollekin puljulle, joka tekee minimin, mitä lain mukaan vaaditaan ja senkin helpoimmalla mahdollisella tavalla. Heitä ei kiinnosta mikään kehittäminen, koska siitä ei makseta heille. Palstan omistajillekin tämä taitaa olla vain historian jäänne, joka halutaan pitää pystyssä minimiresurssein.

Vierailija
22/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provot ja kiusaaminen lisääntynyt. Harvemmin tulee vastattua mihinkään.

Melkein aina olen vastannut johonkin, kun olen täällä käynyt, mutta usein ketju on poistettu sillä aikaa kun olen muualla, joten en minäkään ole sitten oikein enää jaksanut vastailla. Poistaminen on varmaan isoin syy miksi ihmiset ovat lähteneet. 

Mutta ihan hyvä näin, johan tämä on nähty ja aikaa jää muuhun. Välillä keskustelut ovat olleet niin intensiivisiä, että koko päivä on mennyt palsta auki ja kommentoiden.

Tulipahan tämäkin maailma nähtyä. Ap

Täysin samaa mieltä. En juuri enää kommentoi mitään, kun kaikki ketjut, joihin olen osallistunut, on poistettu tai se minun kommenttini on poistettu. Saa nähdä, miten nyt käy😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole enää mua kiinnostavia keskusteluja. Haluaisin kevyitä aiheita kuten muoti, vaatteet, kuninkaalliset yms.

Mäkin käyn välillä mutta koska mitään ei ole, menen muualle sitten.

Mihin sinä menet? Minua ei taas tuollaiset aiheet kiinnosta lainkaan, joten en ole niitä täältäkään seurannut. Ap

Instaan. Siellä on muotikuvia ja tilejä pilvin pimein. Sieltä saa ideoita ja kauniita kuvia on kiva katsella. Sisustukseen myös ja kuninkaallistilejäkin on. Luen myös Timanttisalonki-blogia. Esim.

Okei, ymmärrän. Minäkin olen instassa ja seuraan harrastuksiini liittyviä aiheita. Siellä ei ilkeilyä ole ollenkaan, ainakaan omien aiheideni tiimoilta. Tosin just ihmettelin miehelleni miksi minulle tarjotaan reelsejä, joissa on naisia valtavan muhkeiden takapuolien kanssa :)  Siis sellaisten joita melkein pitää kuljettaa kottikärryillä. En ole niitä katsonut, mutta silti niitä ehdotetaan. Algoritmit vähän sekaisin vai mikä mainoskampanja lie. Ap

Vierailija
24/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun jollain menee niin pahasti tunteisiin, että poistattaa jonkun (asiallisenkin) ketjun, niin tiedetään että on osuttu johonkin ja silloin poistattaminen on aivan yhdentekevää, koska tiedetään jo että nyt osuttiin. Truth hurts. Kaikki eivät kestä kuulla totuutta tavoistaan, käytöksestään, tyhmyydestään jne. Totuus sattuu. Tyhmät eivät ymmärrä ottaa opiksi, vaan ottavat herneet nenään ja vänkyttävät vastaan kuin pikkukersat. Ja sitten poistatellaan. Niin noloa!

Oletko sinä täällä muita opettamassa? Miksi ihmeessä? Ajatteletko oikeasti, että ottaisivat opikseen? Ap

Fiksu ihminen kuuntelee hyviä neuvoja ja ymmärtää ottaa neuvosta vaarin, jos neuvo auttaa häntä toimimaan jatkossa paremmin. Eli fiksu tajuaa itsekin, että ei ole kaikkitietävä, vaan kuuntelee toisia ja hyväksyy toisen antaman neuvon, jos se on parempi. Tyhmä ihminen ei kestä toisten neuvoja, vaan vänkyttää vain vastaan. Siitä nähdään ero.

Vierailija
25/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tussu, tissit ja perse vielä kunnossa?

Vierailija
26/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että aiheet ovat kiellettyjä. Miksi ihmeessä olisivat? Keskusteluja poistetaan, koska niihin tulee ääliöviestejä ja/tai niitä ilmiannetaan. Jotkut pilaavat ja/tai ilmiantavat keskusteluita, joista eivät pidä tai ihan vain ilkeyttään.

Moderointi voisi tehdä noille jotain, mutta kun ei kiinnosta. Ja moderoinnista täällä ei saa keskustella, se ehkä kuuluu kiellettyjen aiheitten joukkoon. Jos saisin jostain palstan vastuullisten henkilöiden yhteystiedot, voisin antaa palautetta. Palautelomakkeen kautta palaute ei taida mennä perille oikeille tahoille. Olen yrittänyt, enkä ole  saanut mitään vastausta.

Todennäköisesti moderointi on ulkoistettu jollekin puljulle, joka tekee minimin, mitä lain mukaan vaaditaan ja senkin helpoimmalla mahdollisella tav

Todennäköisesti noin. Poistaminen menee tod.näk. niin että tietty määrä ilmoituksia johtaa poistoon automaattisesti.

Mutta olisihan tämä joskus voinut muuttua hyväksikin bisnekseksi, jos moderointi ja uudistus olisi onnistunut. Kun täällä ennen kuitenkin kävi aika paljon ihmisiä. Lainaustoiminto ei toimi, poistaminen on mielivaltaista, miksi tätä edelleen ylläpidetään, en tiedä. Ap

Vierailija
27/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun jollain menee niin pahasti tunteisiin, että poistattaa jonkun (asiallisenkin) ketjun, niin tiedetään että on osuttu johonkin ja silloin poistattaminen on aivan yhdentekevää, koska tiedetään jo että nyt osuttiin. Truth hurts. Kaikki eivät kestä kuulla totuutta tavoistaan, käytöksestään, tyhmyydestään jne. Totuus sattuu. Tyhmät eivät ymmärrä ottaa opiksi, vaan ottavat herneet nenään ja vänkyttävät vastaan kuin pikkukersat. Ja sitten poistatellaan. Niin noloa!

Älä skitsoo Vanhapiika.  Sinut tiedetään ja tunnistetaan.   😆😆😆😆

Vierailija
28/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole enää mua kiinnostavia keskusteluja. Haluaisin kevyitä aiheita kuten muoti, vaatteet, kuninkaalliset yms.

Mihin sinä menet? Minua ei taas tuollaiset aiheet kiinnosta lainkaan, joten en ole niitä täältäkään seurannut. Ap

Instaan. Siellä on muotikuvia ja tilejä pilvin pimein. Sieltä saa ideoita ja kauniita kuvia on kiva katsella. Sisustukseen myös ja kuninkaallistilejäkin on. Luen myös Timanttisalonki-blogia. Esim.

Okei, ymmärrän. Minäkin olen instassa ja seuraan harrastuksiini liittyviä aiheita. Siellä ei ilkeilyä ole ollenkaan, ainakaan omien aiheideni tiimoilta. Tosin just ihmettelin miehelleni miksi minulle tarjotaan

Ei siellä tarvitse kuin yhden kerran klikata auki joku vähän oudompi juttu, niin niitä alkaa tulemaan. Mutta onneksi algoritmia on helppo kouluttaa taas omia mieltymyksiä vastaavaksi.

Vierailija
29/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä täällä muita opettamassa? Miksi ihmeessä? Ajatteletko oikeasti, että ottaisivat opikseen? Ap

Fiksu ihminen kuuntelee hyviä neuvoja ja ymmärtää ottaa neuvosta vaarin, jos neuvo auttaa häntä toimimaan jatkossa paremmin. Eli fiksu tajuaa itsekin, että ei ole kaikkitietävä, vaan kuuntelee toisia ja hyväksyy toisen antama

Kunhan se neuvoja jakeleva ei asetu kenenkään yläpuolelle...

Vierailija
30/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ihminen kuuntelee hyviä neuvoja ja ymmärtää ottaa neuvosta vaarin, jos neuvo auttaa häntä toimimaan jatkossa paremmin. Eli fiksu tajuaa itsekin, että ei ole kaikkitietävä, vaan kuuntelee toisia ja hyväksyy toisen antama

Vanhanpiian  neuvot ovat perseestä.  Ole hiljaa ja tosiaan häivy täältä 

Vierailija
31/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kaikki mitä täällä omasta elämästä ja ongelmista kerrotaan, on vain jäävuoren huippu. Enemmän ehkä haetaan vahvistusta omalle alkuperäiselle ajatukselle monissa ketjuissa, jotka koskevat ihmissuhteita. Mutta ihmissuhdeketjuja on täällä kyllä monenlaisia. Osa niistä on vain provoja. Ap

Vierailija
32/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vin lohduttaa Vierailijaa sillä, että vauvalla on vielä mielettömän pitkä ketju Prinssi Harrystä. Toivoisin, että se katkaistaan, mutta niin, että  sitä voi vielä lukea. Voidaan aloittaa uusi ketju samasta aiheesta, kun aihe kerran kiinnostaa ihmisiä.

Vierailija
33/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhteydessä haluan kiittää palstalaisia hyvistä neuvoista, joita täältä olen saanut.

Joku neuvoi kauan sitten, miten saan tekstit Areenaan, kun en sitä ollut itse tajunnut. KIITOS!

Joku neuvoi minulle, että hyvän aamupuuron saa ihan halvoista pikakaurahiutaleista, kun laittaa niitä sopivan määrän lautaselle ja kiehuvaa vettä päälle. Lisään kyllä hiukan suolaa. On paljon halvempaa kuin ne valmiit pikku annospussi. Todella myös maukkaampaa. KIITOS!

Ilman näitä kirjoittajia  olisin edlleen ilman näitä tietoja, joita ei vaan itse hokannut.🤗

Saa nähdä poistuuko tämäkin kommentti🤔

Vierailija
34/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksu ihminen kuuntelee hyviä neuvoja ja ymmärtää ottaa neuvosta vaarin, jos neuvo auttaa häntä toimimaan jatkossa paremmin. Eli fiksu tajuaa itsekin, että ei ole kaikkitietäv

Sujuuko selibaatti?

Vierailija
35/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin sairasta porukkaa, ettei kukaan kehtaa käydä täällä. Itsemurhakandidaatteja, seksihulluja törkimyksiä ym. Huoh.

Vierailija
36/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä tussu, tissit ja perse vielä kunnossa?

On, ei ole ikinä ollut epäkunnossa. T.mummeli

Vierailija
37/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menivät Ylilaudalle. Täällä on kaikki kiellettyjä aiheita. Onneksi on olemassa Ylilauta missä ei ole sensuuria. 

Tämä palsta on kuollut koska tämän ei edusta mielipiteen vapautta. Hyvästi vauva!

Vierailija
38/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisten palstoilla (myös Jodelissa) on tiukka sensuuri koskien intersektionalismin vastaisia aiheita. Jos haluaa keskustella ilman sensuuria niin kannattaa mennä Ylikselle.

Johan vitsin murjasit 😆😂 Ylilsellä se vasta tiukka sensuuri onkin, heti saa bannit jos keskustelee vaikka persuista.

Vierailija
39/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Ehkä sitten sormi on joskus tuollaiseen videoon kännykällä osunut, en vain itse muista. Mutta yllättävän kauan noita peffoja on tullut :)  Ap

Vierailija
40/56 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä yhteydessä haluan kiittää palstalaisia hyvistä neuvoista, joita täältä olen saanut.

Joku neuvoi kauan sitten, miten saan tekstit Areenaan, kun en sitä ollut itse tajunnut. KIITOS!

Joku neuvoi minulle, että hyvän aamupuuron saa ihan halvoista pikakaurahiutaleista, kun laittaa niitä sopivan määrän lautaselle ja kiehuvaa vettä päälle. Lisään kyllä hiukan suolaa. On paljon halvempaa kuin ne valmiit pikku annospussi. Todella myös maukkaampaa. KIITOS!

Ilman näitä kirjoittajia  olisin edlleen ilman näitä tietoja, joita ei vaan itse hokannut.🤗

Saa nähdä poistuuko tämäkin kommentti🤔

Hei. Itse keitetty kaurapuuro on hyödyllisempää ravintoaineiden kannalta. Näin ravintoasioita opiskellut sukulainen selitti minulle. Nykyään saa ostaa esikäsiteltyjä kauraryynejä, joioden keittoaika on 5 minuuttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi