Onko kukaan vielä herännyt?
Itse lepäilen vielä sängyssä ja kohta kahvinkeittoon.
Kommentit (29)
Jep. Ei ole kahvimaitoa. Sapettaa.
Vierailija kirjoitti:
No kaupathan ovat jo auki. Sinne.
meillä noustaan joka aamu 4-5 aikaan. yleensä neljältä, ja sadepäivinä vasta 4.45.
Vierailija kirjoitti:
meillä noustaan joka aamu 4-5 aikaan. yleensä neljältä, ja sadepäivinä vasta 4.45.
Te olettekin vasemmistolaisia jotka voitte vetäistä vaikka pitkän v:n päähänne.
Jep. Viiden aikaan olin jo hereillä mutta vasta vähän ennen seiskaa nousin ylös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Joku on tosiaan herännyt???? Väärällä jalalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti? Mikä sinua vaivaa? Onko noin paha olla heti aamusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaupathan ovat jo auki. Sinne.
Joo. Kohta lähden. Matkaa 5km. Käyn torilla myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Fiksu kysymys?
Huomenta sullekkin mörökölli!!!
Herätty on kuudelta, kahvit tulille ja kohta kohti tee-se-itse hallia, jossa ohjelmassa auton pesu ja puunaus - viikonlopun kunniaksi.
Ässämersua on kiva pitää puhtaana ja kiiltävänä, on niin ihana auto että tuntuu siltä, että on kuin perheenjäsen. Ja onhan se tavallaan sitä, kun hän kuljettaa meitä milloin minnekin. Äskettäin tultiin kolmen viikon rundilta Lappi/Lofootit - akselilta ja seuraavaksi kohti Itäistä eurooppaa.
Että mukavaa viikonloppua vain kullekin säädylle.
Taisin nukkua tunnin.. Hyvin menee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahan persumaassa on vähän känkkäränkkä- ja ärripurriaamu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti? Mikä sinua vaivaa? Onko noin paha olla heti aamusta?
Siihen päivään asti kun maailmassa on yhtään vihervasemmistolaista tekopyhää paskiaista on minulla helvetin paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahan persumaassa on vähän känkkäränkkä- ja ärripurriaamu?
Tulisit sanomaan tuon päin naamaa. Helppo se on läskikasan täällä netissä aukoa päätään.
Heräsin nyt vasta, koska kesäloma
MB550 kirjoitti:
Herätty on kuudelta, kahvit tulille ja kohta kohti tee-se-itse hallia, jossa ohjelmassa auton pesu ja puunaus - viikonlopun kunniaksi.
Ässämersua on kiva pitää puhtaana ja kiiltävänä, on niin ihana auto että tuntuu siltä, että on kuin perheenjäsen. Ja onhan se tavallaan sitä, kun hän kuljettaa meitä milloin minnekin. Äskettäin tultiin kolmen viikon rundilta Lappi/Lofootit - akselilta ja seuraavaksi kohti Itäistä eurooppaa.
Että mukavaa viikonloppua vain kullekin säädylle.
Napsautit kahvinkeittimen päälle. Turhaa sinun vässykän on tuollaisia kahvien tulille laittamista täällä äijäillä.
Toivottavasti useat nukkumassa olevat vastaavat tähän tärkeään kysymykseen ennen heräämistään.
Heräsin jo 5.30 ja olen jo juonut kahvia.