Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MarrasMasut***

12.03.2007 |

Uus pino!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi osanottoni kaikille odotuksensa menettäneille, älkää menettäkö toivoanne.

En edes tiedä kuulunko tälle palstalle vaiko mihinkään, mut tämä olis tilanne. Kierron 36pvä menossa, aamulla testi miinusta. Oli joku uusi Onni-merkkinen testi apteekista. Rinnat turvonnu, nippailee alamasusta, jatkuva ällötys ja olen parina viime aamuna oksentanu. Mulla on 7v kaksoset ja niistä oli samat oireet sillon kauan sitten ja niistä tein ekan testin vasta kierronpäivänä 38. Mitään ehkäsyä ei olla käytetty ja sekstailtiin kyllä kierron 14 päivänä ja oli kyl aika kovat oviskivut alkuillasta. Nykynen mieheni ei ole kaksosten isä. Ja tämä nykynen on 51v. ja minä 35v. Kuinka moni ajattelee myönteisesti tästä? Sisareni juurikin iltateellä tuomitsi koko jutun ja kehotti aborttiin jos olen raskaana. Aika epätoivonen olo muuten.Siis vauva olisi toivottu mut kaikki tuntuu ajattelevan että isä on liian vanha ja mullaki on jo 2 joten eiköhän riitä. Kiitos kaikille jotka luki ja vielä isommat kiitokset niille joilla on mielipide meidän ikäkysymykseen.

Vierailija
62/66 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä piti vielä kysäistä et onko jollain kokemusta et voisko toi testi olla vielä miinusta vaikka olisinki raskaana.Onko joku jolla apteekin testi tässä vaiheessa näyttäny miinusta vaikka olisikin raskaana? Odotanko nyt vain vai mitä teen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman on pahaolo, mut kyllä se varmaan tästä menee ohi. Ihanaa kun aurinko paistaa ja yöllä ollut pikku pakkanen.

Honey71: Elä pihdi sitä ikäeroa. Mun tutulla on vielä isompi ikäero ja hyvin menee. Äläkä kuuntele sun siskoasi sen abortin suhteen. Miksi sellainen pitäisi tehdä, jos sinä/te haluatte lapsen/lapsia. Minun mielestä se on teidän asia, miten te haluatte elää ja olla.

Miten muilla on päivä alkanut?

rv6+3

:)

Vierailija
64/66 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HONEY: Jos sinä sen vauvan haluat, niin älä todellakaan mitään aborttia harkitse. Vaikka teillä ikäeroa onkin, niin sen ei tarvitse merkitä mitään. Olette kuitenkin molemmat jo kypsiä aikuisia. Asia olisi ollut ehkä eri viisitoista vuotta sitten, jos sinä olisit ollut parikymppinen tytönhupakko ja mies neljissäkymmenissä. Mutta ei sekään nyt ennenkuulumatonta olisi ollut. Yritä olla välittämättä siskosi ja muiden mielipiteistä, teet niinkuin itse parhaaksi katsot.

ON:Itsellä vielä ok olo, eilen teki hieman huteraa, kun meinasin edellisyönä pyörtyä. Ja koko päivän väsytti ihan älyttömästi. Yöllä sai juosta pissalla pariin kertaan.

Pitäs tänään soittaa sinne neuvolaan, et millon ensimmäinen aika. Yleensä täällä eka siinä 7-8vko paikkeilla, jos eivät oo käytäntöään muuttaneet tai sit on ruuhkaa. Mut tuskin. Täällä pohjosessa syntyy niin vähän lapsia, että taitaavat ennemmin työttömiksi neuvolatädit jäädä. Tänään menen myös hoitamaan mun 2kk ikäistä kummityttöä pariksi tunniksi. Siinä sitä saa hyvää harjoitusta, vaikkei toki lastenhoito mulle ennestäänkän vierasta ole.

-Sanle ja öhkis 5+1-

Vierailija
65/66 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa taas täällä!!

Pahoitteluni kaikille suuren menetyksen kokeneille... Kauan lasta yritäneenä tiedän, ettei se elämän alkaminen aina niin helppoa ole eikä varsinkaan mukana pysyminen:( Olen pahoillani teidän puolesta, toivottavasti pääsette pian takaisin odottelemaan.

ON: Tulihan se pahoinvointi mullekin. Kerran tosin oon vaan joutunu oksentaan mutta jatkuva kakominen ja ellotus pitkin päivää. Pitäis syödä koko ajan (ihan ruokaa) niin pysyy loitolla. Tosi outoa olla 24/h ihan oikeesti nälkänen kun en normaalisti syö päivässä monia aterioita, välipaloista puhumattakaan:)

Alavatsalla tuntuu sellanen kova kumpu vaikka päällepäin ei mun mielestä vielä näy. Mies kyllä sano, että on alamasu pyöristyny:) Mulla tosin on muutakin mahassa kun tuleva vauva, nimittäin sitä läskiksi kutsuttua:) Eli kai se vaan ihan turvotusta on:)

Kertomisesta: Me on kerrottu molempien äiteille (" isejä" ei kummallakaan ole), muutama hyvä kaveri tietää ja mun töissä pari. Ei voinut valehdella päin naamaa kun kävin töissä oksentamassa ja koko ajan huililla kun etoo ja väsyttää ja huikoo... ja vali, vali...:)

Salilla en oo uskaltanu käydä, sillon ihan alussa kävin kun en vielä tienny raskaudesta ja rupes kovasti nivusesta-alavatsasta repimään...:( Joten nyt odottelen sen ens viikon ultran ja jos kaikki kunnossa ja lääkäri on sitä mieltä, niin antaa palaa:)

Ootteko muut harrastellu ihan normaalisti??

Housut on alkanu täälläkin kiristämään, yhdet vielä mahtuu, jotka OLI löysät=D Kai sitä tarvii pian alkaa harkitteen niitä mammavaatteita, mut ei kai ne voi vielä pysyä päällä?? Eikös niihin tarvii olla jo aikas lailla " täytettä" , että pysyy päällä??

Oli mulla kai vielä jotain muutakin, mutta nyt tarvii mennä siuhkuun et kerkii töihinkin tänään=D

Palaan taas myöhemmin!

katya ja iitu rv 6+3

Vierailija
66/66 |
14.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kun pääsin sanomasta että pitäs ruveta neuvolaan soittelemaan, niin eiköhän ruvennu asiat vastustamaan. Kävin vessassa ja paperiin tuli verta. En kyllä saanut selvä, että tuliko se peräaukosta vai emättimestä. Mulla tahtoo nuo peräpukamat aina välillä vaivata ja nekin voi vuotaa, mutta silti hiipii epäilys mieleeni, että jos sittenkin tulee toukka ulos. Oli kyllä ihan kirkasta verta, joten sen puolesta passais peräpukamiin, mutta epäilen kyllä. Oon nyt yrittänyt käydä vessassa tutkailemassa, mutta nyt ei oo jälkeäkään verestä. Paperiin ei jää mitään. Kyllä pelottaa! Vielä ei onneks tunnu kipuja eikä mitään, mutta saa nyt nähdä miten menee. onneks vapaa päivä, ettei tarvii kouluun mennä.