Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** KULTAINEN 60-luku *** viikko 11

12.03.2007 |

Huomenta,

pino on auki. Ja meillä ulko-ovi, mentävä...

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni tässä pari päivää kirjoittamatta. Meillä oli töissä yksi s.....nallinen kriisi. Tahdon äkkiä äitiyslomalle tai toiseen työpaikkaan. Ei tässä nykyisessä pysty olemaan kun kohtelu on tällaista. Olen ollut ihan shokissa pari päivää, enkä ole oikein kyennyt kirjoittamaan.

Senniina taisi saada ne tikkunsa jo hyvään kotiin. No omapa on vikani kun jahkailin.

Onnea ihan älyttömästi Isotikrulle !!!!!!!

Toivottavasti se on tarttuvaa...

Meillä taisi olla sellainen kevyt-tätsy tällä kertaa. Nyt on systeemit niin sekaisin, että en yhtään tiedä milloin voisi olla ottiaika.

Emmi: tuntuipa mukavalta, että sinulla gyne on puhunut ihan omiaan ja sinä olet jo ollut raskaana. Minulla oli tosiaan niin lyhyt tätsyn vierailu, että hullu alan taas herätellä toiveita, että ne oireet olis sittenkin oikeita. Siis hullu kun olen. Ja oli kyllä tosi onni, että huomasivat sen verihomman nyt eivätkä vasta synnytyksessä tai ihan sen alla. Tuntuu, että tässä ollaan aikalailla terv. huoltohenkilökunnan ammattitaidon tai -taidottomuuden armoilla. Tuurilla pelataan monessa asiassa.

Täytyy kai tästä alkaa tilailla niitä ovistikkuja, jos vaikka pääsisin mahd. pian pois töistä mukavampiin puuhiin.

Poitsu on vihdoin petissä, joten nyt on aikaa puuhailla näitä omia juttuja. Täytyy ottaa viikonlopusta kaikki irti, että saa ajatukset pois siitä p:stä mikä maanantai-aamuna taas on odotettavissa.

Vierailija
82/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pydän etukäteen anteeksi omanapaisuuden, mutta kiirettä pukkaa... Ja kun kuitenkin teitä kiinnostaa mun uutinen, niin pakko tässä kiireen keskellä ilmoittaa, että mä sain tikkuun kaksi viivaa... toinen haaleampi, mutta ihan selvästi havaittava kuitenkin.

Elsamaria: En ehtinyt vielä saamaan ovistikkuja, joten SENNIINA, kun luet mun meiliä, niin en sitten tikkuja toivon mukaan tarvitsekaan.

Voi vitsi miten pelottaa...

wemppa, joka palaa illemmalla uudelleen kirjoittelemaan.

kaikille mukavaa sunnuntaita!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä olet testannut...?

w

Vierailija
84/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä lähes kyyneleet silmissä kirjoitan, kun olen niin sanoinkuvaamattoman onnellinen puolestasi!!!!! Täällä on meneillään nyt ihan uskomaton plussa-aalto, toivottavasti me muutkin päästään siihen jossain vaiheessa mukaan :) Minä sydämestäni toivon, että teillä Pietu, Isotikru ja Wemppa ne aarteet joita sydämienne alla kannatte pääsevät pysyvät matkassa marraskuulle :)))

Huomaa, että täti on mennyt menojaan kun tämä tyttö kaivoi tikut esiin... ja pääsen siis mieliaiheeseeni.. koittakaa siskot kestää :) Tikutin siis hetki sitten (kp6) ja tikkuun tuli yllättävän vahva testiviiva (lähes tasavahva kontrollin kanssa). Kysyisin teiltä tikuttajat, että onko teillä tullut aina jonkinmoinen testiviiva, vai onko se tullut sitten kun ovis on tulossa ja menossa pois? Mulle tulee usein edes jonkin vahvuinen testiviiva, harvoin jää näkyviin pelkkä kontrolliviiva. Mutta, kuten olen sanonut, olen kävelevä hormonihäiriö :) Ajattelin tilata ajan gynelle tuohon kp 12-13, jospa katsoisi ultralla onko mitään missään edes kypsymässä :)

Piti vielä jotain kommentoida, mutta tuo Wemppa veti sellainen ässä hihasta, että nyt unohtui kaikki... Paitsi missä on Minea?? HUHUUUUU!!!

Nyt pitäisi ottaa sirppi säkistä ja aloittaa jostain päästä nämä kotihommat!!

ANI

Vierailija
85/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juuri lähdössä äänestämään mutta piti tulla pikaiseen lukemaan kuulumiset. Ne oli juuri sellaisia kuin niiden pitikin olla. Aivan mahtavan paljon onnea sinulle vemppa! Niinhän vähän eilen arveltiinkin. Nyt vain ankkiksen kuulumisia odotellaan. Toivotaan että ne ovat yhtä ihania.

Walo ja elsamarja,teille toivotaan onnistumista seuraavassa kierrossa. Hyvälle kuulosti walon gynekäynti,uutiset olivat varmasti odotettuja.

Siis niin innoissani olen vempan uutisista ettei mitään muuta ole pääkopassa nyt,sori kamut.

Nyt äänestämään.

Onnea vielä vemppa halauksen kera!

-pietu-

Vierailija
86/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuuskytpalstalla taitaa alkaa olla enemmän jo odottajia kuin kuumeilijoita.. ja hyvä niin :) Mulla kun taitaa tuota ennustajan vikaa olla ;) (vilkuttaa pietulle, isoteelle ja wempalle), niin taidan itse jäädä viimeiseksi tikkujeni kanssa tänne höpisemään. :)

On tää vaan niin kertakaikkisen mahtavaa, kun plussia tulee :) Ja ankkis, oletkos sinä seuraava?? Mulla olis vähän sellainen tunne :))))

Nyt mä meen

A

Vierailija
87/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista kultaiset siskot.

w

Vierailija
88/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa viikkoa viedään, mutta luulen, että täällä mennään yliajalle reippaasti, jollei tuo Tiinuska nyt ymmärrä tulla kotisänkyyn nukkumaan .. Mulla on vatsa toiminut pe-la yön (ei ripulia) ja koko lauantain todella ' hyvin' oisinko käynnyt toimituksella n. 6-7x, joten tyhjennettyä on tullut ja kunnolla. Muutoin ei erityistä, eilen yritteli jotakin supistusten tapaista, muttei sieltä mitään alkanutkaan ' kunnolla' No kävelylle kävin ja teinkin sellaisen 3km lenkin, ja muistin ottaa rauhallisesti .. Nautin siitä räntäsateestakin .. Täällä siis kaikki hyvin, mutta vauvaa vain jo oottelemme .. Niin ja ihme mylläystä tyttö piti eilen koko päivän, vaihtoi mm. asentoaan, ja olin ymmälläni kun pylly olikin siirtynyt vasemmalle puolelle, kuis hää noin vielä siirtyilee ??

WEMPPA .. Mahtavaa ja ihanaa !!! Aivan kylmätväreet alkoivat kulkemaan, kun luin viestisi. Nyt vain relaat mielen, ja annat odotuksen kulkea omalla painollaan. Sinulle ja vauvalle paljon onnea tulevalle 40-vkon matkalle, enkeleitä, tarrasukkia ja vauvaliimaa .. Aivan ihanaa on herätä hyviin uutisiin ...

Meillä taitaa olla kunnon plussaus-buumi menossa, ja mikäs sen ihanampaa onkaan, kun on kevät ja juuri se oikea aika kaikelle uudelle !!!!

Pietullakin kaikki oli edelleen hyvin ! Hyvä ..

Isotikru missä sinä olet, ja onhan sielläkin kaikki hyvin ?

Walo hienoa, että kävit Gynellä ja sait mielenrauhan nuille suonikohjuille. Ja pian pääset tositoimiin :-)) Toivon oikein paljon onnea sinne teille, pian päästäisiin sielläkin plussa tunnelmiin !!!

Mami kurjaa että kävi noin ..

Elsamarja tuollaiset työpaikka riidat, ja vieläpä tyhmät sellaiset tai kaikenmaailman kiusaamiset on kamalia asioita, ja itse olen ottanut loparit ns. vakityöstä vuonna 1999, ja sen jälkeen olenkin toiminut freelancerina, ja vaikkakin olen työskennellyt samoissa työkohteissa pitkiäkin aikoja ja tunnen henkilökunnan ja asiakkaat hyvin, niin tuollaisiin turhiin sotkuihin ei ole tarvinnut osallistua eli ainakin hermot ovat saaneet siltä osin levätä, vaikka onhan tämä muuten aika stressaavaa. Mutta rakastan vapauden tunnetta, saan pitää vapaita silloin kuin haluan ja lomani myöskin silloin kuin haluan ne eivät ole sidottuja muiden vapaisiin tai lomiin :-)) Toivottavasti teilläkin asiat oikene työpaikalla, ja ihan kaikenlaistahan ei tarvitse niellä, jos tuntee tulleensa väärin kohdelluksi. Kurjaa tuollainen pahamieli, mikä aiheutuu työstä tai pikemminkin työyhteisöstä aiheutuvaa..

Maiti kiva oli kuulla hyviä uutisia ja taas ensi viikolla käy informoimassa meitä miten meni, ja me peukutetaan, että menisi HYVIN !!!

Ani ei huolta kyllä sinäkin plussaat pian, ja mä olen päättänyt, etten poistu täältä mihinkään, kun olette kaikki todella mukavia ja tarviihan sitä vauvankin kanssa hyviä neuvoja ja hoito-ohjeita .. Me tikutettiin Tiinaa kaksi vuotta, toivottavasti ei seuraavan kanssa menisi niin pitkää aikaa. Mullahan ovulaatio saattoi tulla todella aikaisessa vaiheessa eli kp7 saattoi olla jo testiviivaa ruudussa ja kp9 tasavahvat ! Tiina mm. sai alkunsa sellaisesta aikaisesta oviskierrosta ! Onnea testailuun ..

Ankkis nyt vain odotellaan vielä sieltä hyviä plussa uutisia niin sittenhän sitä olisikin mahtavaakin mahtavammat fiilikset ! Todella toivon ja peukutan, että saisit sen plussan !!! Testaatko jo huomenissa vai vieläkö meinaat odottaa .. ?

Kyllä määkin tykkään iskelmistä, en nyt ehkä ostaisi cd-levyinä, mutta aina meillä pauhaa suomi-iskelmä radiosta :-)) Nytkin tulee juuri Paula Koivuniemeä .. Tai nyt mä valehtelin onhan mulla Eija Kantolan ja Tarja Lunnaksen, ja Rainer Frimanin Cd:t

Nyt hyvää sunnuntaita kaikille ! t. emmi rv-39+0 ( LA 25.3.07)

Vierailija
89/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun ottaa omat ' lääkkeet' mm. allergia ja astma, vitamiinit ja panadolit sairaalaan mukaan, vai saanko nuo kaikki osastolta ?? Taitaa olla niin, että vain panadolit saa osastolta ... Kertokaas tietämättömälle.

No siteet saa äiti ja vaipat vauva- osastolta, mutta kuinka on liivinsuojien kanssa ? Saakos äiti ne osastolta vai otanko omat mukaan ???

t. emmi

Vierailija
90/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä :) Vautsi, nyt sitten alkoi teikkiksen vika raskausviikko :) Kyllä tiinuska ajallaan tulee, älä huoli :)

Sairaalassa tosiaan äiti ja vauva saa siteensä ja vaippansa talon puolesta, mutta liivinsuojat sun kannattaa ottaa kotoota. Lääkkeetkin saat (ainakin särkysellaiset) sairaalasta, mutta jos sun pitää säännöllisesti käyttää allergia ja astmalääkkeitä, niin ne kehottaisin ottamaan " kalupussiin" .. eihän ne siellä paljoa tilaa vie ja on käsillä, jos tarvitset. Kättäri on ihana sairaala, sain tuon pikkukakkosen siellä :) Tinturalle tulee toivottavasti sama syntymäpäivä, 25.3. :)))

A

Vierailija
91/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 <3 -onnittelut teille molemmille!!!

Suojelusenkeleitä mukaan teille ja pikkuisille!

Onpa ihanaa nyt teitä plussanneita on jo kolme! Mahtavaa!

Ani, Elsamarja, Minea, Ankkis ja muut kuumeilijat, me kyllä vedetään teidät tähän odottajien sakkiin vielä mukaan vaikka väkisin!

Ja Emmillä alkoi vika viikko, lueskelen tuossa noita sun kuulumisia, olipa aika hurjia uutisia noin viime metreillä! Mutta kaikki menee vielä hyvin, luota vain siihen ja kohta jo hoidat pikku-Tiinuskaa!

Täällä ei ihmeempää, Huukon kanssa painetaan töitä täysillä. Ollaan lähdössä viikon päästä työmatkalle viikoksi ja sitä ennen on tuhat ja yksi hommaa, jotka pitää vielä hoitaa! Meillä ei koti kiiltele kevätauringossa, mitään en ole ehtinyt pariin viikkoon tehdä kun työhommissa menee kaikki aika...

Oma vointi on ollut tosi hyvä, aamulla ollaan tehty n. tunnin lenkki ja sitten töihin ja huuko myllää aina kun hetkeksi hiljenee. Nytkin myllertää ihan tasaisesti. Alkuviikosta on neuvola ja nähdään millä mitoilla sitä ollaan, maha on jo valtava!

Paljon oli kirjoituksia, en osaa nyt kaikkia kommentoida, kun menin niin sekaisin noista uusista plussauutisista. Toivottavasti vielä maltatte käydä täällä kirjoittelemassa, itse en ole tuonne odotuspuolelle siirtynyt ollenkaan (kun muutenkin olen niin huono kirjoittelemaan..). Joskus olen siellä käynyt heinäkuisia lukemassa, mutta hyvin tuntuu olevan hiljainen porukka siellä.

Hyvää vaalipäivää kaikille!

valdevina 22+1

Vierailija
92/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten ääni annettu. Jäi asken plussauutis huumassa kommentoimatta anille; minä olen tikuttanut vasta kp11 alkaen(noin) koska mulla ei kierto ole koskaan ollut alle 28 pvä. En siis osaa sanoa voisiko noin varhain plussan saada. Emmillä ainakin on elävä todiste että voi olla. Itselläni testi viiva on alussa haalea,joskus ei ole ollenkaan. Sitten kun ovisaika lähestyy vahvistuu nopeasti,tässä kierrossa aamun haaleasta illan tasavahvaan viivaan. Minulla on aika selkeät limat myös siihen aikaan kun ovis on. Ensin sellaista paksua ja pari päivää tulee kirkasta. Silloin kun on kirkasta käsitääkseni on ovisaika(tai minulla ainakin on viivoihin verrattuna). Eiköhän se tärkeintä ole että aika oviksen jälkeen jää riittävän pitkäksi. Eikös tuo tarkoita että jos sulla on kp 6 ovis niin kierto olisi n.20 pvä? Sinuna jatkaisin tikuttamista edelleen. Ja muistanko väärin oliko sulla edellisessä kierrossa myös kaksi kertaa vahva ovisplussa?

Emmi,huimaa sulla synnytys lähenee. On se varmasti ihana saada tiinuska omille käsille ja nuuhkia sitä ihanaa vauvantuoksua,sniif...

Omista lääkkeistä kannattaa ottaa allergialääkkeet,reseptilääkkeet mukaan,kaiken muut saat osastolta. Minulla ei kummastakaan ollut sairaalanpuolesta liivisuojia joten ota niitä mukaan ja ehdottamasti omat liivit. Minulle tarjottiin verrkoliivejä ja jestas että ne sattui arkoihin nännipäihin.

Valdevinakin on jo puolenvälin ylittänyt. Mihin nuo viikot karkaa.

Ankkiksen kuulumisia jännityksellä odotellaan.

Kuinkas levinian odotus sujuu? Toivottavasti kaikki on hyvin. Entäs sonjaemma?

Isotikru,onko tullut uusia oireita? Millä kp:llä isotikru ja vemppa testasitte?

Nyt tarjoilemaan välipalaa porukoille,me kun näin viikonloppuisin syödään yksi lämminruoka vasta myöhemmin niin pitää olla jotain kevyttä sapuskaa näin päivällä.

-pietu-

Vierailija
93/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana palata parin päivän tauon jälkeen tänne palstalle kun oli noin ihkuja uutisia Onnea oikein paljon ja nyt käsikädessä tallustellaan kohti marraskuuta !!

Meillä taitaa lasketut ajat osua aika yksiin ?? Millä testillä sä testasit??

Mä testasin kp 30/28-36 ja Acon 10- kasettitestillä...

Sori unohdinpas painaa tässä plussauutishuumassa dementtinamiskaa joten nyt tulee aikas omanapaista tekstiä !!

Olotila on tänään aivan kamala, kaktus on kurkussa ja lämpöä on ja kaikki paikat on niin kipeät että hyvä kun kävelemään pääsee... kait mulle joku per...een a-virus on iskemässä tai sitten tämä on tai sitten sain kuopukselta sen angiina-pöpön..??

Raskausoireita ei ole enempää kun tähänkään asti, rinnat on ajoittain aikas kipeät, iltayöstä nukkumaan mennessä paleltaa ja kumma päänsärky on ollut monena päivänä !!

Tämähän on vasta niin alussa että ehtii monenlaisia oireita vielä ilmaantua...

Mää menin niin sekaisin tuosta Wempan uutisesta etten enään muista mitä mun piti kirjoittaa..

Eilen oli ne isukin bileet ja hyvin menivät kuljeskelin aina joku tölkki( siideriä ja lonkkua) kädessä ja otin niistä välillä pikkupikku hörppyjä eikä kukaan aavistanutkaan mitään...

Kaikki kehuivat tarjoilua ja viihtyivät ja viimeiset vieraat lähtivät kotiin ( 500 km ) päähän ajamaan tuossa yhden aikaan päivällä tänään..

Muistattekos kun valitin teille että olen ykssarvisen kera siivonnut kun raivopää alkuviikosta ja sitten Wemppakin siivosi ja se tiesi molemmille plussaa.. niin tästä lähtien diagnoosi on että yletön raivon vallassa tapahtuva siivous tarkoittaa plussaa vai mitä ?? liitettäneen uusien mahdollisten raskausoireiden listaan ??

Nyt on pakko mennä sohvalle köllimään ja keitettävä jotain kuumaa kun kaktus kasvaa kasvamistaan....

Palaamisiin kultsut ja ihanaa kun olette olemassa !!

IsoTee

Vierailija
94/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikille kiitos onnitteluista !!

Ihanaa kun olette jakaneet tämän suuren salaisuuden kanssani !

T.IsoT

Vierailija
95/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kaikille onnitteluista. Just ajattelin samaa kuin Isotikru, että tuo siivousinto olikin raskausoire. Eli mun siivouskaksikon toinen puoli -Ani - varmaan plussaa pikapuoliin..!! Eli tässä kierrossa.

No joo, totta puhuen mua ketutti niin torstaina se pieni vuoto aamulla, että sen tuoman kiukun voimalla siivosin.

IsoTikru: Mikähän se testi oli nimeltään... halvin minkä löysin apteekista se kuitenkin oli... Unistep? tai joku tuontapainen, en nyt jaksa mennä dyykkaa roskista. Ja mulla kp tänään joko 27 tai 29/26-28. Mä en oikeen tiedä mistä aloitan kierron laskun, kun mulla aina tulee ensin sitä pientä vuotoa ja vasta päivän kahden päästä alkaa kunnolla. Katsoin lasketun ajan, ja se on sitten 27.11. paikkeilla.

Emmi: Voi kun sulla jo lähenee Tiinan kohtaaminen. Ihanaa.... Koita jaksaa vielä viimeiset päivät.

Valdevina: Just ajattelin aamulla, että Valdevinan juttuja en muista vähään aikaan lukeneeni, ja mietin miten pitkällä jo mahdat olla. Ja noin komet on jo sun viikkosi.

Nyt tuli komento lasten luo... Niillä on ongelmia läksyjen kanssa... Taas jäi kommentit kesken. Ja kohta lähden äidin kanssa lenkille. Ja ihan niinkuin Isotikru sanoi, kiitos, kun tän salaisuuden voi jakaa teidän kanssa. Edes äidille en aio vielä kertoa piiiitkäään aikaan.

Niin ja muistakaa, että mä en töissä voi olla netissä joten jos musta ei kuulu mitään, se ei välttämättä tarkoita, että jotain olisi sattunut...

wemppa

Vierailija
96/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielettömän ihanaa!! Kylmät väreet meni täälläkin ja tippa tuli väkisinkin linssiin. Juuri näinhän tässä piti käydäkin! Valtavasti onnea ja ihan ikioma suojelusenkeli pienelle kullanmurulle tietä turvaamaan.. Voi että mä oon onnellinen sun puolesta!!

Ja Emmi; pikemminin kuin huomaatkaan on Tinuska sylissä! Ota ihmeessä omat liivit ja liivinsuojat mukaan, sairaalassa on aataminaikuisia liivejä joita en edes osaisi päälle pukea ja suojiksi kaupattiin sideharsoa..

Paranehan Isotikru!

walo

Vierailija
97/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

änestämässä käyty. Flunssa iskemässä kouransa minuun, pienempi oli jo eilen kipeä ja nyt on mieskin kuumeessa. Toivon itsellekin kunnon kuumetta, että saisi siten taudin häädettyä - ei jäisi loisimaan viikkokausiksi ja kiusaamaan pienellä lämmöllä....

ISOTIKRU ja WEMPPA; paljon onnea kahdesta viivasta!!! TOivottavasti viivanne kasvavat mahassanne vauvoiksi marraskulle asti!!!

Niin pöhkö olo, että koko ajan tulee typoja sekä ei muista mitään. Menen keittiöön juomaan kupillisen kahvia ja koetan olla jaksavainen edes lasten aterian verran. Ovat jo yhden ruuan saaneet tosin, mutta sekin meni vähän plörinäksi, kun hautasin lihan pippuriin - ihan ajatuksissani....

Vierailija
98/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on ihan pakko päästä halaamaan veeämmää! Itku tuli :' ) Olen niin onnellinen puolestasi kuin ihminen vain voi olla!! Se, että juuri sinä plussasit, tuntuu jotenkin vaan niin " henkilökohtaisen" ihanalta =) Tiedät sanomattakin, että Enkelimme suojelemaan lähetän.

((((HALAUS))))

Rakkaudella Sofia

Vierailija
99/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noin sen pitikin mennä!

Mä testasin negan varhain aamusella, mutta tätiä ei ole vielä kuulunut. Tänään on vasta kp26 menossa, joten täytynee odotella pari päivää ja kokeilla sitten uudestaan.

Vierailija
100/102 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sitten siivousvimman, kun olette kertoilleet miten kotinne kiiltää .. Moppi on heilunut koko päivän ja täytyykin sanoa, että mukavaa kun on puhdasta ja siistiä. Mies hoiteli mattojen tampauksen (meillä vain muutama matto, onneksi) imuroi koko asunnon, vaihtoi lakanat sänkyyn, tuuletti myös petivaatteet ulkosalla( silloin vielä aurinko paistoi, ja räntäsateesta ei tietoakaan) Minä pesin keittiön(kaapit saivat kyytiä) ja moppasin lattiat ja pesin veskin, ja voi sitä nautintoa, kun sen jälkeen otettiin muutaman tunnin nokoset ..

Mutta ... Yhtään supparia ei tullut :-// Mitä ihmettä, ei edes harjoitus sellaisia (?) Vaikka kyykin ja kumartelin .. ei mitään .. Mitä tässä pitäisi tehdä, ei auta kävelyt, ei siivous, ei se mukavakaan ässä .. ei sauna, .. Joten nyt alan todellakin uskomaan siihen, ettei synnytystä voi jouduttaa, lapsi syntyy kun on syntyäkseen .. Mutta ottaa pattiin tämä ISO masu, sitä on kuitenkin jo niin kankea, hidas ja muutenkin kaikkea muuta kuin viehättävä :-//

ankkis älä vielä luovuta, toivotaan, että kiinnittyminen olisi tapahtunut myöhemmin ja vielä se plussa tikkuun tulee. Toivoa ei saa menettää vaikka se helkutin eukko saapuisikin .. !!! Peukutus jatkuu edelleen !!!

Valdevinasta oli mukava kuulla piiitkästä aikaa, sielläkin raskaus etenee :-))

Missä on meidän sonjaemma, onhan kaikki hyvin, käy edes sanomassa Moi ja miten olet voinnut niin ei tarvitse olla huolissaan. Toivot. kaikki hyvin !!!

Senniina jokos palasit rumiapuhuvien viikonloppuleiriltä ;-)) Ihania tuollaiset leirit, voi kun itsekin pääsisi puhumaan ' rumia' jonnekin .. Olikos teillä muuten ihan esiintymismatka ja jos oli niin miten se meni ?

Ja kiitos kun vastasitte kysymyksiini niin mä sen aattelinkin olevan. Mutta kyllä ihmetytti jos sairaaloissa on sideharsoa mitä laitetaan liiviensuojaksi, sehän on todella karheaa .. Hui .. Ja verkkoliivit, mahtavat olla peri sexyt ;-))

No lähtisikö katsomaan tellua, eihän tässä muutakaan ohjelmaa ole. Muuten mulle on tullut intohimo tuosta kaupan simasta .. Juon helposti 1.5l päivässä, ja tiedän ettei ole kovin hyvää juomaksi, kun siinä on paljon sokeria, mutta se kun maistuu niin samperin hyvälle. Juon muuten yhteensä n. 3-4l päivässä(vettä n1.5l ja loput vissyä ja mehuja, ja tuota simaa), joten ei tartte ihmetellä, kun rakko toimii yötäpaivää ..

Nyt hyvää yötä t. emmi