Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** KULTAINEN 60-luku *** viikko 11

12.03.2007 |

Huomenta,

pino on auki. Ja meillä ulko-ovi, mentävä...

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Isotikru!! Nyt se plussaputki sitten aukesi, hienoa! Se on tämä kevätaika sellaista;-)

Kyllä multa ne tikut vielä löytyy ja olis kiva saada ne hyvään kotiin muualle kuin roskikseen..

Emmillä on ollut kaikenlaista ja olen ollut kommentoimatta, pahoittelut siitä. Tiedät kuitenkin, että hengessä ja tukena olen mukana! En mäkään muuten saanut epiduraalia esikoista synnyttäessäni, kun ei tullut sopivaa hetkeä. 2 h:n ponnistusvaihe sujui silti ihan ok. Sain tosin jonkun kohdunkaulaa puuduttavan piikin. Nyt ajattelin olla ottamatta epiduraalia muuten vaan ja yrittää muilla kivunlievityskonsteilla. Hyvähän se nyt on sanoa..

Perskeles kuulkaa, kun eilen tuli eka tili! Tänään ryntään lindexille ostamaan uudet rintareput. Esikoinen sanoi eilen, että " äiti, sun tissit tulee noista liiveistä ulos." Joten on ehkä aika vaihtaa kuppikokoa..

Vierailija
62/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa isotikru,niinhän sen pitikin olla.Onnea ihan hirmuisesti. Ja mikä mukavaa mennään aika samoissa. Minulla on kanssa viime vuosi niin hyvässä,liian hyvässä muistissa että ei tästä osaa vielä iloita,mutta raskaan ollaan ja nautitaan,ei huolehdita tulevista. Illalla kävin varastossa hiplaamassa turvaistuinta,sitteriä,vaunuja ja itsekseni hymisin siellä. Näistä ne meikäläisen pienet odotuksen ilot syntyvät...

Pakkohan minunkin on jostain tuo siivousinto repiä kun teillä talot jo kiiltää. Jospa viikonloppuna....

Ihana emmi että mieli on jo parempi. Kaikki loksahtaa ihan varmasti hyvin paikoilleen.

Missä sonjaemma on,lomallako?

Minä olen sekaisin isotikrun uutisesta ettei osaa mitään kirjoittaa,tuli niin hyvä olo siitä,ihanaa!

Loppukirin paikka töissä ja viikonlopun viettoon.

Onnea vielä isotikru!

-pietu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISOTIKRUlle paljon onnea ja plussan kestävyyttä!!!

Wemppa, kiitos, paikat kiilsi.... kunnes kura-armeija marssi sisään ;) Piti muuten mieheltä tarkistaa, tuo wemppa kun minusta oli myös intti-sana ja niinhän se oli. VMTL (vemppa) =vapautus maasto-, taistelu- ja liikuntaharjoituksista...... Ei sitten ihan sulla pidä paikkansa, kun olet kunnonkohotusta aloittanut. (Eikös se niin ollut, dementia ikkuna sulki...) Ja parhaat maastotaistelut sulla sitten edessä, kunhan kierto kulkee ;)

" matkalla pankkiin" eli nyt maksettava laskuja..... ettei ne unohdu ja itse jää näille sivuille kaffelle :)

Vierailija
64/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppa toivotaan, että hyvät teot auttavat ja pääset seuraavalla kierrolla kertomaan plussauutisia.

Täälläkin kaivattais siivouspartiota kun sunnuntaina on 3-vuotissynttärit. Kevät on koittanut myös kissoille, joista lähtee karvoja siihen malliin, että luulisi kohta kaljuuntuvan.

Mä en sitten taida olla ainoa, jolla polvet paukkuu ja kiukuttelee. Tuntuu, että nykyään on koko ajan jompi kumpi kipeänä. Lenkkeilyä en ole edes kokeillut viimeiseen kahteen vuoteen, mutta mistään ei kyllä irtoa niin hyvät endorfiinit kuin juoksemisesta.

Eikun hyvää viikonloppua kaikille, mä jatkan täällä tädin odottelua ja nyt täytyy mennä pyllynpyyhintään.

Vierailija
65/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan josko maitista olisi lääkärikuulumisia. Toivotaan että kaikki on hyvin.

Ankkis,odottele vain tätiä,se tekee hyvää;tiedät miten mulle ja isotikrulle kävi sitä odotellessa. Tulos oli ihanan positiivinen;) Minä jäpitän pitää sulle edelleen peukkuja pystyssä enkä ihan hevillä luovuta.

Hevistä tuli mieleen että mitäs piditte eilisestä idolsista? Minä pidin Arista edelleen ja Kristiina oli yllättävän hyvä.

Nyt voisi lähteä iltakävelylle kun ei tuo siivoaminen edelleenkään innosta....

-pietu-

Vierailija
66/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meinas mennä tissiliiviostoksilla hermot. Kävin paikallisen euromarketin yhteydessä olevissa lindexissä ja kappahallissa ja seppälässä. Ihan retkuja tarjolla kaikissa ja surkeet mammavalikoimat. Vaatteissa lähinnä tarjolla mustaa ja tissiliiveissä pari istumatonta mallia. Pitäis mennä erikoisliikkeeseen ja oikein myyjän kanssa kattoa jotkut 100 euron kannattimet, niin eiköhän istuis..Ostin kyllä kappahallista yhdet, mutta en ollut niihin kuin 95%:n tyytyväinen.

Idolsia tuijotin minäkin eilen. Jollain tapaa tykkäsin siitä Panusta, mutta hänen putoamisensa ei toisaalta ollut yllätys. Kristiina kyllä petrasi edelliskerrasta, mutta en mä silti sitä oikein jaksa. En näe häntä kestotähtenä Suomen poppistähtitaivaalla, en sitten millään. Viitsin katsoa ohjelmaa kuitenkin edelleen, koska olen varma, että Kristiina ei sitä kuitenkaan voita. Arihan vetää kyllä komeesti, mutta oishan siltä kiva jotain muutakin välillä kuulla. Annalta esitys oli paras häneltä tähän mennessä mun mielestä. Haluaisin kuitenkin kuulla, kun hän laulaa esim. taivas on sininen ja valkoinen. Sen jälkeen olis helpompi sanoa siitä äänestä jotain. Kristian on ollut vähän epätasainen, mutta jotekin kyllä tykkään hänestä enemmän kuin näistä typyistä. Johan tuli analyysi..

On se kyllä mukavaa, kun noita plussia tulee! Toivottavasti pian lisää!

Mitenhän se Maitin lääkärikäynti meni. Toivon niin kovasti, että asiat olisivat edistyneet.

Tännekin kaivattasiin siivoustiimiä. Työt jaksan hoitaa, mutta koti on kuin räjähdyksen jäljiltä. Tiskikone pitäis tyhjentää, mutta tökkii. Uutta sontasta kuppia tiskipöytä pullollaan.

Viikonlopuksi lähden kuoroleirille naapurikuntaan. Mukava nähdä niitä ihmisiä piitkästä aikaa ja päästä juoruamaan ja puhumaan rumia:-)

Vierailija
67/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä ollaan jo mielialan kanssa voiton puolella, eihän täällä voi olla alakuloinen, murjottaa tai muutenkaan kärsiä masiksesta :-)) Te ootte kaikki kyllä niin ihania persoonia, että ei voi kun ihmetellä .. Kiitos teille kaikille !!!!

Ani, kyllä osaat kirjoitataa ja ihan niin kuin pitää ..Pois tuollaiset aatokset ettet osaisi kirjoittaa, mä ainakin olen ymmärtänyt mitä tarkoitat. Oot sellainen positiivisuuden perikuva, että pelkkien kirjoitusten lukeminen saa hyvälle mielelle !!! Niin mää kanssa voisin liittyä tuohon moppiseurakuntaan, eli lenkkeillen ja harjaa heilutellen ... Ovistestiä en ihan heti rupea testailemaan, mutta katsotaan sitten, kun tämä asukas on ainakin 6kk/12kk ' vanha' , jos sitä alkaisi kaivelemaan niitä tikkuja esille. En muuten tiedä, että ollaanko hulluja, mutta ei meinata ottaa mitään ehkäisyä käyttöön tähän välille, eli tulee jos on tullakseen ... Onko ihan kaheli päätös ?

Senniina, kyllä mä tiedän, että olet hengessä mukana .. Ja tavallaan mua jotenkin helpotti kuulla etten ' ehkä' saa tuota epiduraalia lainkaan, koska mä olen aika herkkä noiden lääkkeiden suhteen, varsinkin jos on tuollaisesta piikistä kyse kuin epiduraali. Hyvä että olet voinnut ok, aatella jo rv-25 :-)) Ostitkos Lindexistä uusia liivejä, oliko hyvä valikoma ? Munkin pitäisi menää ostoksille sinne, mutta täytyy mennä vauvan syntymän jälkeen .. Nyt en enää jaksa Helsinkiin saakka .. Pitäisi ostaa olkaimettomia normi livejä yö käyttöön, ja sitten imetysliivejä muutamat. Mulla on kolmet imetysliivit, mutta yhdet ovat todella pienet, ja sitten olen ostanut tuollaisia sporttiliivejä.

Wemppa, hyvä idea tuo uinti ! Mä asun ihan Tikkurilan uimahallin vieressä n. 1km päässä, joten helpommaksi ei voi tulla. Ja mies on luvannut, että saan käydä hallissa ja lenkillä niin paljon kuin sielu sietää, ja hän on Tiinan kanssa. Muuten onko ketään teistä käynnyt vauvauinnissa ?? Itse voisin kuvitella meneväni .... Eikös vaavit yleensä siitä tykkää ??

Soitin sinne SPR:n mutta en oikein tullut viisaammaksi, kun tulokset ovat ihan valmiina vasta ensi viikolla. Mutta siellä oleva henkilö sanoi, että epiduraali voidaan ' ehkä' antaa, jos keretään antamaan tämä veren hyydyttämislääke ensin, ja sairaalassakaan ei ehkä tarvitse olla 2vkoa, koska kotisairaala tulee kotiinkin hoitamaan ja antamaan tuon lääkkeen 2-3x-pvä suonensisäisesti. Pitääkö mun muuten itse maksaa koko sairaalassa olo aikani ja nämä lääkeet, ja sitten tuo kotisairaalahoito ?? No katsotaan taas ensiviikolla missä mennään .. Jollei ole neiti synytynyt ennen sitä !

Elsamarja ja Sonjaemma missä piileksitte ??

Ja ankkis, äläpä odottele sitä tätiä teille vaan anna kaahata ohitse ! Ankkikselle plussa onnea ...

Nyt Pietulle ja Isolletikrulle ja ' masukeille' hyvää viikonloppua !!! Ja ottakaapa iisisti !!!

Ja Idolia: En pidä Kristiinasta ja Kristianista ! Panun lauluäänestä en myöskään pitänyt, mutta vaikutti todella sympaattiselta nuorelta mieheltä. Ari ja Anna ovat parhaat, mutta Arissa alkaa sapettamaan tuo jatkuva hevilinja, vaikka itsekkin pidän heavy-musiikista :-)) Laulaisi jotakin kaunista ja herkkää kun kerran on ulkonaiseltakin olemukseltaan sellainen herkkiksen näköinen poitsu. Anna on hyvä ja miellyttävä ! Kristian on koko sakin äklöin :-// Pelkkö ulkonäkö ei riitä, vaan pitää osata laulaakin ja olla jonkinlaisessa vuorovaikutuksessa yleisön kanssa. Kristiina nyt on sellainen liian nuori, pehmo ja jotenkin ällö ... Olempa kamala vanha akka, kun arvostelen nuoria lahjakkaita Idoleja näin rumasti.

Kaikille kultaisille hyvää viikonloppua ja tavataan taas varmaan huomenna ! t. emmi

Vierailija
68/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkerton: No, mutta hyvä, että edes hetken kiilsi!

Pietu: Voi ihanaa, pääsit jo hiplaamaan vauvakamoja. meillä esikko haki yhtenä päivänä pieniä vauvan vaatteita nukeillensa. Oli ne 50 senttiset vaatteet niin suloisia...

Emmi: Hyvä päätös jättää ehkäisy jonnekin muualla kuin teidän peleihin. Eikös me jo " sovittukin" , että palailet heti synnäriltä kotiuduttuasi kuumeilemaan. Tai ainakin aika pian..

Ankkis: älä huoli sitä vierasta!! Vaan tule kertomaan meille pikaisesti plussasta. Täällä on nyt näköjään putki avattu...

Senniina: Hauskaa kuotoilua sulle. Panin meiliä tulemaan tikuista.

Ani: päästään kimppatuijotuksiin, kunhan senniina lähettää mulle testit..

Ja mitä muuta.. en muista...

Hyvää viikonloppua.

wemppa, joka odottaa kunnon vuodon alkamista. Eilisaamun jälkeen ei ole tullut tippaakaan, mutta näin se mulla aina menee. Yhtenä päivänä tulee merkki, että vuoto alkaa. Seuraava päivä ihan vuodotonta ja seuraavana sitten alkaa. Joten huomenna aamulla pitäisi herätä putouksen kohinaan. Jos ei, niin mitäs sitten... No, tää on ihan turhaa, koska aina mulla menee näin....

Vierailija
69/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis KUOROILUA.

mun pitäisi varmaan mennä jonnekin kirjoitusopetusleirille...

w

Vierailija
70/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen piikittelijä kertoo terveisensä: lisää tykitystä, sanoi lääkäri, kun ultralla rakkuloita mittaili. Punktio varattiin tiistaille, kun rakkulat olivatkin innolla kasvaneet. Siispä ilon itkuja itkeskelin autossa!

Annoin luvan iloita punktioon pääsystä, vaikka tiedänkin, miten monta vaihetta tässä voi vielä olla. Kolmea munasolua odotellaan optimistisesti saapuvaksi.

Isotikrulle suunnattomasti vauvaonnitteluja - oi miten SUURTA onnea ja ihmetystä se voikaan olla! bd bd bd bd bd bd bd bd bd bd

Emmille voimaterveisiä ja turvallista mieltä. Asiat ovat onneksi nyt etukäteen tiedossa ja hyviltä valmiudet kuulostivat. Toivon, että voit vielä nauttia vauvan odotuksesta ja syntymästä!

Hengessä mukana jälleen, Siskot!

Maiti

Vierailija
71/102 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru onnitteluhalaus sulle ja lämmin sellainen! Sait kuin saitkin sen lahjoista parhaimman annettavaksi miehellesi! Turvallista matkaa!

Ihan huono omatunto tulee kun aatteleekin teitä tehokaksikko ja putsplank-kotejanne! Mulla on tilanne just niin kuin Senniinalla, ainoastaan sillä erotuksella että Senniinalla on siihen hyvä syy.. Ja Senniina; jaan tunteesi ekasta tilistä! Mulle tuli kans eilen eka kokonainen tili pitkään aikaan ja johan piti rynnätä kaupoille. Tosin voipi tulla pää äkkiä vetävän käteen..

Hyvä kuulla että Maitin kyyneleet ovat vaihtuneet iloisiin sellaisiin! Hieno aalto menossa kyllä nyt täällä kultaisissa, jatketaan tätä!

Wemppa; jaksa vaan toivoa, eihän se kaksi kolmannetta.. Eli tuopa sinäkin plussasi joukkoon! Tosin tuttuakin tutummalta kuulostaa tuo " merkinanto" , sitten tauko ja sitten niagara.. Mutta jospa jäisi tällä kertaa siihen tippaan! Ja ihan niin kuin Pinkerton muisteli, minäkin muistan miehen joskus muinoin intissä hakeneen vemppaa..

Mukava että Emmillä on jo parempi mieli!

Leppoisaa viikonloppua kaikille, vauvaliimaa pienimmille, jaksuja odottajille ja plussasäteitä kaikille muille!!!!

walo

Vierailija
72/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

räntää tulee reippaasti, mutta tiistaiksi näytti olevan luvassa jo taas aurinkoa ja lämpöä.

Emmi, me ollaan kummankin kanssa käyty vauvauinnissa. Esikoinen ei siitä niin perustanut, mutta pikkumies on kuin kala vedessä ja me käydään sen kanssa edelleen naperouinnissa. Ilmaista se ei ole, mutta arveltiin, että jos lopetetaan, niin ei kuitenkaan tule käytyä uimahallissa ja olisi sääli menettää pienen miehen täydellinen luottamus veteen. Kannattaa kyllä kokeilla, uintireissut on mun mielestä mukavia perheen yhteisiä hetkiä.

Maiti, hienoja uutisia, toivottavasti pääset heti plussaputkeen mukaan!

Ei vieläkään tätiä, mutta alavatsa on tätimäinen ja tissit ihan löllöt.

Idols-kommenttia, mun mielestä Kristiinan olisi voinut pudottaa, koska se on selkeästi huonoin laulaja ja muutama vuosi ikää lisää voisi tehdä hyvää. Tällä kerralla ei kukaan oikein säväyttänyt, Annan ja Arin laulamat biisit ovat olleet mun suosikkeja jo pitkään, mutta Ari vois välillä laulaa jotain muuta kuin heviä. Kristian hermoili ihan kamalasti ja varmaan jännittäminen tekee siitä sellaisen ylimielisen oloisen.

Nyt ryhdistäydyn ja rupean minäkin siivoamaan. Ei paista aurinkokaan, niin eivät pölyt ja likaiset ikkunat pistä liikaa silmään.

Vierailija
73/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiti: Ihanaa tosiaan!! Mukava kuulla iloisia uutisia!

Walo: Niin, jos tuo " merkinanto" ei olisi mulle niin tuttua, niin kyllä sitä jo alkaisi jännittämään... toisaalta vielä ei aamusta tullut putouksia, ei edes pientä sellaista. Mutta onhan tässä koko päivä vielä aikaa.

ankkis: mullakin alavatsatuntemuksia ja erittäin lötköt tissit.

wemppa

Vierailija
74/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti vielä sanoa, että olen tartuttanut siivousvimman koko perheeseen. Mies tyhjensi juuri vaatekaapista omat turhat vaatteensa ja tytöt tuulettivat ulkona pehmolelujaan. Meidän perhe on varmaan sekoamassa... tää ei ole ollenkaan normaalia. Esikoinen raahaa just parhaillaan mattoja ulos. En viitsi kieltää vaikka räntää tuleekin...

w

Vierailija
75/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vähän nostella ylöspäin pinoa ja elämöidä täällä muutenkin, kun kohta on taas maanantai, enkä töissä pääse täällä käymään.

Miten on kultaisten lauantai sujunut? Meillä siis siivottiin aamupäivä ja sitten oltiin synttäreillä ja kaiken väliajan olen juossut vessassa tarkkailemassa vessapaperin väriä... Ei vieläkään mitään!! Mutta alavatsassa on ihan sellainen olo, että pakko sen vuodon on kohta alkaa. Ja alkaisi nyt, koska mulla menee hermot. Miksi tää on aina tällästä. Torstaina jo itkin ja surin pettymystä, mutta sitten aina tää päivä tai kaksi tässä välissä kun ehtii luomaan jo vaikka minkälaisia fantasioita...

Ravistelkaa ja rauhoittakaa mua sanomalla, että " kyllä ne menkat huomenna alkaa. Ole ihan rauhassa ja nauti lauantai-illasta ilman vuotoa!!"

Mukavaa iltaa kaikille!!

wemppa

Vierailija
76/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka !

Olen ollut taas täällä vähän niin kuin takapiruna, lukenut vain teidän kirjoittelut itse en ole juurikaan kirjoitellut. Meillä tammikussa oli hoito, josta negaa ja olen ollut mieli maassa siitä.

SUPER ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANEILLE !

t:mani

Vierailija
77/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wemppaseni: en mielelläni sano, että " kyllä ne menkant sieltä huomenna alkaa, ja nauti vaan lauantai-illasta" , mutta jos se sinun mielesi paremmaksi saa mitä ei toinen kuuskytlukulainen tekisi toisen eteen :) Oma mielipiteeni on että jospa se täti jätti puumerkkinsä vain tuhruna, ja jättää kokonaan tulematta :))) Ihanaa olisi saada kolmas plussa tälle viikolle!!!!!! Minä en ole vielä päässyt tasoosi tuossa siivousvimmassa, eli että muu perhe seuraisi mukana.. mutta toivossa on hyvä elää.. sanoi lapamato :))) Ja mää valmistaudun täällä kanssa tikutuksiin, joten eiköhän me sitten saada ne jouluvauvat :)))

Maiti: ihanaa, että asiat alkavat sujua :) Toivottavasti tärppää heti ekasta hoidosta!!! Pidän kovasti peukkuja!!!! bd bd bd bd bd bd

Mamille: pahoittelut hoidon epäonnistumisesta! Mutta pysyppä täällä meidän joukossa, niin kyllä se mielikin siitä pikkuhiljaa kohenee :)) Tänne voit purkaa ilot ja surut, vertaistukea kyllä löytyy (pakko sanoa, että valitettavasti).

Senniina: kyllä se tissiliivien ostosreissu voi olla aika stressaavaa, mutta onneksi löysit edes jotain sopivaaa. :) Mä olen ihan kateellinen sulle, kun olet päässyt heimosiskojen kanssa päästään höyryjä ulos ja siinä samalla jutteleen vähän tuhmia ;))))

EmmI: kiitos että jaksat ymmärtää tätä mun (välillä ) epämääräistä sepustusta :) Puurot ja vellit menee välillä niin maan perusteellisesti sekaisin ;))) Tinturalle terkkuja :)

Pietulle jaksamista kipeiden losojen kanssa ;) Nyt ei enää voi edes puristella tyyliin " oliskohan ne vähän arat" ;)) Silitä masukkia minunkin puolesta :)

Isotikru: joskos olet sisäistänyt että raskaana olet? :) Olikos sulla mitään oireita? Toivon paljonpaljon vauvaliimaa pikkuisen pieniin jalkoihin, että jaksaa mukana marraskuulle asti :))

(.) Täti alkaa pakkaan laukkuja... ONNEKSI! Vuotopäivät ovat iän myötä pidentyneet 4 vrk:sta 6:een vuorokauteen. Maanantaina aloitan tikuttaan ovista, ja katsotaan miten tässä kierrossa käy.. jääkö ovis päälle vai onko nopee käynti :)

Voikaa hyvin :)

ANI

Vierailija
78/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alavatsaa jomottaa ja ristiselkääkin mutta vuotoa ei vaan kuulu. En tiiä pitäiskö sitä testata, jos ei aamulla näy punaista...

Mä sain yhden huoneen siivottua ja hikoilin neljä tuntia keskustassa kaupoissa räntäsateessa. Saaliiksi sain pari paitaa, kevättakin ja kengät vaan kyllä otti voimille, harjoituksen puutetta.

Sitten olikin jo kiire syntymäpäiväjuhlille.

Vierailija
79/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vemppa ja ankkis,minä jäpitän täällä peukkujen kanssa edelleen. Toivotaan että huomenna saadaan plussauutisia molemmilta.

Maiti,ihania uutisia,peukkuja tulevaan viikkoon sinulle kanssa.

Mami,pahoittelut negasta. Toivotaan että seuraava antaa odotetun plussan. Toivottavasti saadaan pitää sinut tässä porukassa turisemassa mukana.

Ani ei muuta kuin tikut kehiin ja tikuttamaan. Kyllä minä niiden puolesta vain puhun. Minulla tuo kierto on ollut lähes aina 5-6 pvä ja alkaa aina kunnon vuotona.

Kuinkas isotikru voi?

Minullakin iski sitten ihan teidän innoittamana siiviousvimma ja kämppä kiiltää,taas tämän päivän. Leivoin litran taikinan pullaa joten koti tuoksuu taas pullaltakin.

Äsken kattelin kakkoselta Kari Tapion konsertin,on se vaan hyvä. Sori minä tykkään tällaisesta suomi-iskelmästä ja mm Paulasta. Joo joo taidan olla vanha...

Olo on edelleen hyvä mitä nyt rintoja pakottaa ja välillä päivällä ja näin illalla velloo mutta kieliä ei onneksi ole tarvinnut opetella. Ensi torstain ultra jännittää jo nyt etukäteen. Meinasin mennä sinne yksin kun on naistentautien polilla niin voi miehelle olla tosi kova paikka lähteä sinne.

Nyt sitten vanhempi tyttö on vesirokossa ja minä jännitä edelleen miten minun käy,tuleeko näppyjä vai ei. Olisihan se aika harvinaista jos minun ikäinen ei sitä olisi jostain vuosien aikana saanut. Onko teistä joku jolla sitä ei ole ollut?

Nyt iltapalalle ja nukkumaan. Ei jaksa nuokkua enää kauaa hereillä. Aamulla onkin äänestyspäivä. Pikkuhiljaa alkaa ehdokas olemaan " selvillä" . Aamuun jännätään sitten ankkista ja vemppaa,peukkuja vielä!

-pietu-

Vierailija
80/102 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista iltaa täällä viettelen ja teitä tietysti tuli ikävä! Isäntä lähti yövuoroon, lapset on saunotettu ja putipuhtaina uinuvat jo autuasta unta. Minä täällä vähän itsekseni herkuttelen, ehkä kattelen jotain töllöstä jos sieltä jotain tulee ja olen vaan, nukkumaan en vielä malta mennä.

Pietu; ihanaa että joku muukin tykkää iskelmästä! Mä oon ihan parantumaton suomi-iskelmäfani, mutta kovasti herättää kummastusta tämä musiikkimakuni. Ukkokulta sentään jo ymmärtää ja osti mulle joululahjaksi keittiöön oikein " iskelmäradion" , että saan sitä touhuillessani kuunnella ; )

Wemppa sä oot piinailuissasi sitten ihana! Ihan hirveän kamalasti toivon että nyt onnestaisi, alkoi jo ihan jännittää puolestasi.. bdbdbdbdbdbdbd

Mä kävin sitten vihdoin tällä viikolla siellä gynelläkin ja sain selkoa siihen kohjuasiaankin. Eivät vaikuta raskautumiseen tai raskauteen millään tavalla, korkeintaan riski saada suonikohjuja jalkoihin voi olla suurempi. Gyne kertoi tosi perusteellisesti ja asiallisesti ja oli vähän pahoillaan, että oli aiheuttanut turhaa huolta. Oli sitä mieltä että en välttämättä olis tullut mokomista edes tietoiseksi jos hän ei olisi niitä maininnut. Eikä niitä ollut edes paljon. Kivi siis vierähti sydämeltä! Kaikki oli hyvin muutenkin ja lääkäri arvasi ennen kuin mitään olin edes sanonut, että vauva tässä suunnitelmissa on! Sen verran vielä kuitenkin odotan, että saan papan tulokset. Tuntuipa muuten tosi mukavalta kun lääkäri sanoi kuin maailman luonnollisimpana asiana, että seuraava papa voidaankin ottaa sitten vasta 40-seulassa, kun raskaus osuu sopivasti tähän väliin.. Näin totisesti toivon!

Jotakin piti vielä kommentoida, mutta unhottui, joten lähetetään nyt ainakin niitä plussasäteitä vielä halukkaille tupla-annos!

w