Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOisat alkuviikosta vko 11*^*

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta sakkia ollaan... itselläkin lähti ääni ja kurkunpää on tosi kipeä. Toivottavasti ei tule kuumetta. Ukkokin lähtee taas loppuviikoksi pois kotoa, kipeänä ei jaksaisi hoivata muita sairaita. Vielä kun tuota vauvaa saa kanniskella ihan jatkuvasti nyt, kun se on sairaana. Kädet ihan särkee ja selkä huutaa hoosiannaa :(

TÄRINÄSTÄ: En ollut minä, joka siitä aluksi kyseli, Ikarus oli :) Tuosta pissaamisjutusta piti minunkin jo aiemmin kirjoittaa. Olen tuolla vaipattomuuskeskusteluissa ymmärtänyt, että (poika)vauvat usein tärisevät juuri ennen kuin pissa tulee. En tiedä siitä tarkemmin, mutta lienee yleistä (kuten Miukukin kertoi). Meidän tytsy ei kuitenkaan ole koskaan pissatessaan tärissyt. Liekö poikien juttuja vai onko meillä sitten tärisemätön vauva.

LIIKKUMINEN: Meillä ei myöskään liikuta mihinkään suuntaan. Joskus satunnaisesti saattaa hieman sivusuunnassa onnistua kurkottamaan jotakin, mutta muuten ei. On niin erilaista, kun nuo isommat tytöt tässä vaiheessa jo vetivät ympäri asuntoa eri tyyleillä ja keskimmäinen nousi seisomaan tukea vasten ennen 7kk. Helppoahan tämä on, kun tuo ei liiku, mutta toisaalta alkaa itseä jo vähän huolettaa :(

BAbybelistä ja Myrystä ja Miukusta oli mukava kuulla.

Ken Hesaria lukee, niin siinä oli juttu vauvojen / pienten lasten lääkitsemisestä ja sen ongelmista.

Meillä on vauvalla ja keskimmäisellä vatsat sekaisin antibiootista :( Muutenkin vauva syö heikosti ja on kuumeinen niin sitten vielä ripuli tuohon päälle. Ei tee hyvää.

Jep, ei muuta tällä kertaa.

Jamssa + tytsy6kk3vk

Vierailija
42/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö istuu tukevan oloisesti lattialla. Heijasteet ei ole vielä kunnolla kehittyneet, saattaa kaatua kurotellessaan, erityisesti eteenpäin. Yksin ei siis voi jättää istumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöraportti täältäkäin: niin syvältä kuin ikinä, silmäpussini on Anttilan kassien kokoiset. Eikä siis Eeli riekkunut vaan tuo keskari. Olimme illalla ihastuttavassa Muumi-jääshow:ssa ja poika eli elämystä sitten unissaankin. Puolen tunnin välein kuului jotain mekastusta ja sinähän sitten heräilivät veljetkin. Mies ja me muutkin nukuttiin aamulla pommiin, mutta sain kuin sainkin esikoisen kerhokuntoon ja me muut nyt sitten ollaan ulkoiltu jo ja nyt leikitään sisällä.

TAUSTAILIJOISTA vielä. Haittaa...hmm...se on väärä sana. Ei muakaan siis varsinaisesti haittaa, että meidän ja muiden kuulumisia luetaan vaan lähinnä tilanteesta riippuen oudoksuttaa (miksei voi soittaa, samat asiat voin kertoa ihan livenäkin) ja ärsyttää (jos näitä asioita jaetaan hiekkalaatikolla). No, on siitä haittaakin siten, että nyt kun monen kanssa paremmin tunnetaan niin tarkkuutta vaatii, ettei kirjoita mitään, mitä toinen ei halua. Esim. kun tiedän monella olevan näitä " takapiruja" niin tarkkana saa olla, ettei kirjoita vahingossa liian paljastavasti jostakin, joka haluaa pysyä tuntemattomana tällä palstalla. Joukossamme on kuitenkin ihmisiä, jotka ovat tehneet itselleen nettipersoonan: Opemammahan ei siis ole mikään ope vaan nuohoooja, eikä hänellä ole Leevi-poikaa vaan Liisa-tyttö, eikä asu Turussa vaan Tampesterissa =) Eikö niin?

PEPPER ja PIA: Me kävimme uimassa Kultakaloissa esikoisen kanssa ja sitten keskarin synnyttyä sisarusuinnissa. Muistelisin, että meidän sisarusuintimaksu oli vieläkin enemmän kuin tuo teidän, eli kun yhdestä lapsesta oli se n. 60e niin sisarushinta olisi ollut puolet tästä päälle. Jotenkin näin se meni. Netistä hinta varmaan löytyy. Olihan se tyyristä hupia, etenkin jos tuli poissaoloja. Me oltiin kyllä ko. uinninjärjestäjään tosi tyytyväisiä. BTW, heille tuli esikoisen uinnin aikana muutos systeemiin, eli väliin jääneen uinnin sai korvata, mikä oli tosi hineo juttu.

Hienoa, että Leeville alkaa kiinteät maistua. Pantouflen ja miden sairastelevien tupiin paranemisia ja tassuttelutsemppiä Erialle!

Ainiin, liikkumisen ilosta. Meillä koirat kippaa vesikupin nurin, jos siitä on vesi loppunut. Viikonloppuna minä puuhastelin jotain, kun kuulin keittiöstä kupin menevän nurin. Huutelin miehelle, että laitappas lisää vettä, mutta eihän siellä ollutkaan koira vaan Eeli. Eikä ollut eka kerta kun " kuppi meni nurin" . Koirannappuloita poika on ehtinyt imeskellä, samoin naudannahkapuruleluja. Muistatteko, mitä neuvolan ohjeistuksessa puhutaan tuosta, missä iässä naudannahkan voi ottaa mukaan maisteluihin? =)

Katsotaan, jos vielä päivällä palaan, ellen sitten vetele poikien kanssa kiinni viime yön univajetta.

Pumpuli

Vierailija
44/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISTUTAAN kyllä, lattialla, syöttiksessä ja rattaissa.

TAPAAMINEN: Oli puhetta, että kun tuo pitkäperjantai siihen osuu niin pidetään poikkeuksellisesti 30.pvä pe. Onko ok? Ope oli siitä pinoa laittamassa.

JAMSSAlle voimia, haljea ja sympatioita!

Vierailija
45/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On istuttu jo aika tovin, noustaan jokapaikkaan seisomaan (tukea vasten siis) äidin kielloista huolimatta ;D ja eilen heitettiin kuperkeikka :O , no sei ehken kuulunut ohjelmaan, mutta kun isän jalkojen yli oli niiin kiva kömpiä, eikä ne kädet sitten ottaneetkaan vastaan. Onneksi ei käynyt kuinkaan :)

Pumpuli: meille sanottiin noista naudannahkatuotteista, että tuossa 7kk ikäisenä voi alkaa maistelemaan ;D ja koirannappulat ovat kelpo ravintoa kasvavalle pojalle :D

Jaaha itkari rutisee, tarttee mennä

Eria

Vierailija
46/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpuli meni sitten paljastamaan,nyt kaikki tietää:))) Hei kaikki tutut ja puolitutut, opemamma onkin siis nuohooja:)))

Voi vitsi,että nauratti tuo Pumpulin heitto:) Nuohooja:)Jep-jep!

ISTUMINEN: Leevi on istunut nyt pari viikkoa tukevasti tanakalla ahterillaan:)

Tää menee nyt ihan nauramiseksi koko juttu tuon Pumpulin heiton takia...

Palaan...

Nuohooja Tampesterista

Vierailija
47/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISTUMINEN: Luka parisen viikkoa sitten oppi istumaan. Tänään nous ensimmäistä kertaa tukea vasten seisomaan!!

Vai löytyy joukostamme vaik mitä nettipersoonia. Ihan jännää ;)

PEPPER: Kiitos tsempityksistä. Vielä vähän avoinna myös meillä, minkälaiseks työajat muodostuu. Luulempa, että kuiteskin inhimmillisemmät kuin edellisessä työssä.

Nyt kuuluu huutoa, mentävä on!!!

Hallas

Vierailija
48/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin JAMSSAN sakille kovasti jaksamisia ja erityisesti itsellesi tuonne arjen pyörittämiseen. Oli mukavaa lukea, että teillä yöt paranivat vaikka nyt tuo sairastelu varmaan sotkee kuvioita.

lIIKKUMISESTA: Hassua tosiaan, kuinka monet eloisat ovat kovin vikkelia liikkumaan. Meilläkin ollaan nyt 4 päivää menty...tosin kierimällä ja siis sivuttain. Kaipa ne muutkin suunnat löytyy. Istuta ilman tukea vielä ei. Syöttötuolissakin kovasti röhnöttää eteenpäin.

RUOKA: Äidin tekemät soseet maistuu, tosin valikoima on melkein joka päivä sama ja eilen alkoi jo ka tökkiäkin jo. Lihaisat soseet eivät uppoa, kuten ei myös hedelmät tai puurot. No, kaipa se peruna-porkkana-kukkakaali-kesäkurpitsakin pitää neidin tien päällä.

TÄRINÄSTÄ: Meidän neitii tärisee, kun tulee pissa. Tänään hoitopöydällä viimeksi. Toisinaan myös, kun syö ja jotenkin luulen, että se minun sose saa aikaiseksi vilunväristyksiä.

Mitenkäs ELO on pärjännyt siellä " yksinhuoltajana" ? Toivottavasti arki on sujunut sutjakkaasti.

Nyt menen soseen tekoon, kun hetken molemmat nukkuu samaan aikaan.

IHANAA, kun tuo kevät itsestään ilmoittelee ja kohta pääsee tuosta pukemisrumbasta ;)

Air ja neiti 2808

Vierailija
49/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ihmosia mutta pakko oli tulla sanoo et toi pumpulin juttu oli hyvä ;D

jaaha rutinaa itkarissa..menox siis..

Vierailija
50/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tosiaan PUMPULIN viesti sai suupielet hymyyn. Ken tietää, kuka kukin onkaan ;)

Vierailija
51/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Olen käynyt satunnaisesti teidän keskusteluja lukemassa ja nyt päätin myös itse rekisteröityä ja kirjoittaa. Paljon olen tässä matkalta saanut keskusteluista vertaistukea ja hyviä neuvoja ja siitä haluan kiittää teitä kaikkia :)

Olen siis pian 30-vuotias äiti Keski-Uudeltamaalta. Perheeseeni kuuluu 21.8 syntynyt Tuomas-poika sekä mies. Tuomas on perheemme esikoinen.

LIIKKUMINEN: Ei vielä ryömitä, navan ympäri pyöritään ja kääntyillään, mutta eteenpäin ei päästä.

ISTUMINEN: Ei istuta vielä, selkä pysyy kyllä hyvin jo suorassa ja vähitellen täytyisi varmaan alkaa istumista harjoittelemaan.

KEVÄTVAATETUS: Kevätpuku täytyisi mennä ostamaan, ajattelin ostaa Reimatec-puvun ja toivoa, että se mahtuu vielä syksyllä. Vaatteisiin on mennyt ekan puolen vuoden aikana niin vähän rahaa, että ajattelin sen vuoksi satsata kunnolliseen pukuun, kun olen kuullut kyseisestä puvusta hyvää. Omaa kokemusta kun ei vielä ole :)

Soseita ollaan syöty noin kuukauden ajan ja tähän asti ne ovat uponneet vähän liiankin hyvin. Eli kaikki tarjottu on syöty ja välillä on täytynyt keittää iltapuuroa lisää :) Tuomas alkoi nukkumaan pari viikkoa sitten ihan yhtäkkiä myös kokonaisiä öitä, kun soseita upposi niin hyvin. No, nukkumisen iloa kesti sitten viikon verran ja perjantaina sitten pudottiin kovaa ja korkealta. Tuomakselle tuli todellinen stoppi sekä soseiden että tissin syönnin suhteen. Tämän vuoksi hän on nyt sitten herännyt öisin kerran taas syömään (mikä on ihan ymmärrettävää), kun päivällä ruoka ja tissi eivät ole maistuneet. Tähän asti ollaan menty maidon suhteen pelkällä rintamaidolla, koska Tuomaksella todettiin kuukaisi sitten maitoallergia. Nyt kun tissikään ei enää päivällä kelpaa, nesteen saaminen hieman huolettaa. Rintapumppu on kovassa käytössä, jotta maidon tulo ei loppuisi, koska Almironin sopivuus on vielä testaamatta. Täytyy katsoa vielä huomiseen ja sitten käydä lääkärissä, jos nestettä ei ala uppoamaan. Nokkamukista tai lasista poika ei suostu ottamaan mitään, vaan työntää ne heti käsillä pois ja tuttipullo on Tuomakselle ihan vieras käsite...

Nyt meillä herättiin päiväunilta, joten täytyy mennä ja toivoa, että sosetta uppoasi vähän välipalalla.

Eloeppu ja Tuomas 2108

Vierailija
52/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei pitkästä aikaa!!! Vähän oon taas jutuista pihalla, kun en ole ehtinyt lukemassakaan käydä! Tämän pinon nyt kyllä olen lukenut, mutta muuten oon vähän ulalla jutuista! Siispä pyydän anteeks jos viesti menee kauheen omanapaiseksi. =)

ISTUMINEN JA LIIKKUMINEN: Vielä ei Lauri osaa istua muuta kuin sylissä ja sohvan mutkassa hyvin tuettuna. Liikkuakaan ei poika osaa muuten, kun pyörien navan varassa! Kova on kyllä yritys eteenpäin ja peppu nousee oikein kunnolla, kun pötköttää mahalteen! =)

Soseita meillä on maisteltu jo useempaa eri sorttia, niin lihaisaa kuin hedelmää ja hyvin pojalle kelpaa. Aamusin ja iltasin poika syö oikein ison annoksen puuroo ja vähän maitoo päällä! Onneks ei oo ollu syömisen kanssa ongelmaa! =)

Ihana pitkästä aikaa istahtaa lukemaan teidän kuulumisia ja päästä itekin vähän kirjottelemaan omiaan(olikin jo kova ikävä), kun jotenkin sitä ei vaan mukamas oo ehtiny koneelle.

Nyt täytyy taas mennä, mutta palailen taas, ettette ihan kokonaan unohda! ;)

-Mömmeli06 ja Lauri kohta 7kk-

Vierailija
53/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Ope ei suuttunut, kun täällä totuuden menin toitottamaan. Suomessa ei taida montaa naisnuohoojaa olla. Niin, tai mistä sen tietää, vaikka jonkun nikin takana olis mieskin? Näiden pituus" paljastuksien" myötä on jo tullut esiin, että monen mielikuva on ollut ihan eri, ja kun vielä ulko-olemusmielikuvan lisäksi on vielä se " luonnemielikuvakin" niin melko metsään mennään enemmän kuin usein.

MIELENPIRISTYSG: Todentotta, musiikki on mullakin se numero 1 aina ollut ja näiden vastauksien myötä taas kerran pääsin miehelle marisemaan, kun ei ole vieläkään hankkinut meille uusia stereoita (miehen kaveri meiltä pitkään hinkui stereoitamme ja ne hänelle sitten myytiin, tarkoituksena ostaa uudet). No, on tässä tullut sitten kaikkea muuta tarpeellista hankittua kylläkin. Musiikki on kyllä niin tärkeää. Välillä laitan tohon meidän antiikinaikaiseen soittimeen jonkun CD:n pyörimään (antiikin aikaanhan niitä CD-levyjä jo kuunneltiinkin) mutta ei mene kauaa kun siihen tulee Herra Tahto vonkumaan " Äiti laita viisi pientä ankkaa, äiti laita siili kurkkaa" . Tyydyn sitten hakkaamaan taas Bachia pianolla ja siihen musakiintiö jääkin. Liikunta myös jelppaa, mutta sitä ei pysty tekemään heti aamusta, kun tuntuu ettei aurinko nouse ollenkaan omassa päässä. Illalla kyllä miehen kotiuduttua kaappaan koirat remmeihin ja lähdetään lenkille. Ihana laittaa ovi kiinni.

Jännä sattuma tähän musiikkiaiheeseen ja ennenkaikkea mielenpiristykseen liittyen. Pari vuotta sitten kun vielä asuimme vanhassa kodissamme, jonka alakerrassa meitä ahdisteli vikapääukko, kuuntelin todella paljon Sirkesalon viimeisintä levyä, jossa hän esim. laulaa Helsingistä poismuutosta. Haaveilin niin, että me päästäis muuttamaan omaan taloon, mutta kaikki oli vielä niin avoimena, koska miehellä oli opinnot kesken ja hän oli määräaikaisessa työsuhteessa. Ei mennyt kuin muutaman kk niin mies sai hyväpalkkaisen vakityön ja uskalsimme heti alkaa etsiä uutta kotia, joka sitten pian löytyikin. Helsingin ulkopuolelta, Sirkesalojen kotitalon naapurustosta. Sinällään surullista, koska he olivat jo muuttaneet enkeleiden luo ja heidän talonsa ammotti tyhjänä, mutta lohduttavaa silti tällainen yhteensattuma. Ja nyt sitten vihoviimeinenkin vakooja tietää, kuka olen ja missä asun, mutta eihän tässä enää omia henkilöllisyyksiä viitsitä salailla ;-)

Ootteko ostaneet Meidän Perhe-lehden nyt kun se on vaan euron? Minä ostin ja siinä olikin paljon hyviä juttuja. Tosta musiikista tuli mieleen, että lehdessä oli Juha Tapion haastattelu, jossa kerrottiin esim. kotiäitien fanittavan häntä. Kyllä, täällä yksi, joka on ihastunut hänen sanoituksiinsa. Haastattelussa oli mm. aiheena, että hän nimenomaan liputtaa pitkän parisuhteen puolesta eikä kirjoita lauluja erosta, joista niin monet laulut kertovat. No, en ala tähän enempää haastattelua referoimaan, mutta tuli vaan mieleen.

Oon tänään ajanut jo 2 kertaa esikoisen kerholle ja nyt iltapäivällä pitäis tehdä vielä yksi reissu. Onneks on nyt sen verran lämmin, että riittää kun heittää takin ja saappaat lasten vaatetuksiksi, pukeminen kun pikkasen jo kypsyttää. Meillä on kerholla keskustelu =) Hauska kuulla ajan kanssa, miten pojalla siellä menee ja miten ohjaajat näkevät pojan tilanteen.

Pistetääs uutta kalluppia: Joko on selvillä, ketä äänestätte? Oletteko puolueuskollisia? Mun pitäis ehdottomasti ehtiä ennakkoäänestykseen, kun mies lähtee ens sunnuntaina työmatkalle. Ehdokas on päätetty, kunhan vaan pääsisin sen lappuun kirjoittamaan. Mulla on ykköspuolue, mutta äänestän siltikin ennemmin persoonaa kuin puoluetta. Mielumin naista kuin miestä. Ääneni tällä kertaa saava on nainen ja tästä ykköspuolueesta.

Voi jorina. Nyt tilaa muillekin.

Pumpuli

Vierailija
54/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan kuin käy. Viime yönä lapset ja mies nukkuivat ja minulla oli hyvää aikaa parantaa maailmaa. Mikä lie vei yöunet. Viime aikoina on alkanut käymään niin etten ensimmäisen yösyötön jälkeen saakaan unta. Toivottavasti tästä ei tule pysyvämpi tapa.

Erialle kiitti vinkistä tuon duphalacin kanssa. Ruisku toimii meilläkin parhaiten ja nyt on Annin vatsa saatu toimimaan... jee!

Pepper: meillä Anni peruuttaa ja pyörii oman napansa ympäri. Etuvetoa ei vielä ole löytynyt, eikä istuminenkaan onnistu.

Kaikkille sairastaville pikaista paranemista, Jamssan poppoo, Pantouflen pojalle ja olikos muita..

Pumpuli, sinä sen nyt sitten möläytit ;) kiitos nauruista

Eloepulle tervetuloa mukaan.

Vielä jäi jotain kirjoittamatta mutta nyt itkari hälyttää

pubu ja Anni 2908

Vierailija
55/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikun netissä ja vauva kitisee tyytymättömästi. Äiti on tyhmä kun vaan kirjoittelee...

PUMPULILLE:En kyllä edelleenkään tiedä missä asutte. Mulla raksutti muutenkin tyhjää kun laitoit, että Sirkesalot ovat kuolleet... Ensin että ketä ne on, sitten kun sen tajusin, niin vieläkin kesti muutaman minuutin... Mutta ikävä juttu kaikkinensa se oli silloin.

Vielä näistä kuka on kukin -jutuista. Mä olen sitä mieltä, että jos joku tänne jaksaa kirjoitella ja esittää lapsiperheen äitiä, niin siitä vaan. Se on jo sen verran kunnioitettava saavutus keksiä synnytystarinoita ja keskustella vauvojen kakan väristä :D

Jotain muutakin piti sanomani, mutta jäänee haaveeksi kun muisti on hyvä mutta niin pirun lyhyt.

GALLUP: Mitä lehtiä luet usein / tilaat? Omat suosikit: Aku Ankka, Roope-setä, Tieteen Kuvalehti, Hesari, National Geography, Yliopisto, Vauva, Seiska, Koiramme (ja seuraavaa häpeän: Cosmopolitan) ja sitten tulee luettua myös noita miehen auto- / moottoripyörälehtiä. Niissä parasta antia ovat yleisöosastot. Pumpulin mainostama Meidän Perhe ei oikein iske minuun. Ennen pidin myös Kaksplussaa parempana kuin Vauvaa, mutta lehdet ovat muuttuneet vuosien varrella ja tällä hetkellä mun mielestä Vauva on parempi. Tosin paljon jää lukematta lehdestä, jotenkin ne jutut vaan ovat samoja vuosittain. Tuntuu, että samasta asiasta on kirjoitettu juuri viime ja edellisvuonna.

Jamssa *poistuu mainostamasta*

Vierailija
56/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAALEISTA. Mulla ei vielä ole hajuakaan siitä, ketä äänestäisin. Puolue kyllä on selvillä, mutta ei henkilö. Tajusin vähän aikaa sitten, että kaikki sopivat äänestettävät ovatkin Uudenmaan vaalipiirin listoilla, Helsingin listoilla ei ole ketään järkevää. Täytyy kai ensimmäisen kerran ottaa vaalikone käyttöön.

LEHDISTÄ. Mä en tilaa tällä hetkellä mitään lehteä, ostan kaikki irtonumeroina. Sisustuslehtiä suosin, tosin tällä hetkellä ei ole mitä sisustaa, kun koti on tiptop (pitäisi kai muuttaa, että saisi taas tekemistä ;) ). Meidän Perhettä tulee ostettua, Vauvaa tai Kaksplussaa ei oikeastaan enää lainkaan. Hesarin luen joka aamu ja Talouselämä tulee luettua joka viikko. Iltalehden ostamme joka viikonloppu, vaikka ei niissä juuri lukemista ole.

Vierailija
57/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Nopsat vastaukset pariin GEEhen jos vaikka muistas:)

LehtiGEE: mulle tulee tällä hetkellä Vauva, Kaksplus, meidän perhe, Kotivinkki, Deko - just aattelin viime viikolla, että postimies varmaan kuvittelee, että äitiyspäiväraha on noussu kun lehtee pukkaa peräjälkeisinä päivinä:) Mieshän niistä osan maksaa:)) Samaa mieltä kans Kaksplussasta - muuttunut on. On miltei sama nykyään kun meidän perhe. Vauva on ihan jees vaikkakin kai sekin tarvis kohta lopettaa kun tuota vauvaakaan kohta tossa enää ole:(

LiikkumisGEE: navan ympäri pyöritään ja sitten vatsalle-selälle-vatsalle-selälle - koskaan ei ihan varmaks tiedä mistä neidin bongaa. En ole osannut olla vielä huolissani vaikkei kunnolla eteenpäin ryömikään, pitäskö jo olla?????

Taustailijoista: Eipä se pahemmin haittaa, itsekin taustailin kauan ja Oliverin aikoina vallan. Hiukan mua mietitytti tossa yhdessä vaiheessa kun kirjotin anopista ja parin päivän sisällä tuli anopista muusta suunnasta kyselyä, että mahtoiko osua ja upota? Köyhää on jos näin kävi.

Juu, just ton verran sit muistin gallupeita - pitäis kirjoittaa ylös. No, kaivetaan hiukan omaa napaa sitten.

Ilmoitin nyt sit töihin, että palailen sorvin ääreen 14.8.2007 - AAARRGGHH!! No kai siihen on vaan pakko taas sopeutua ja salaa toivoa, että jos vielä joskus voisi äippälomailla;)

Kiinteet ovat alkaneet Pepille maistua ihan hyvin ja omatekemää mössöä tyttö syö kaupanmummojen ruokien kanssa fifty-fifty. Omatekemä on niin paljon tuhdimpaa että sitä tuntuu menevän paljon vähemmän. Öisin syö vielä kerran tai kaks - ans kattoo jaksanko vierotella yötissiltä pois vielä aikoihin. Laiska mikä laiska;)

Pukeminen alkaa muuttua taas niin ongelmalliseks kun ilmat lämpenee vaikka on vasta maaliskuu. Talvihan nyt kai vielä kuitenkin on. Peppi hikoo tosiherkästi ja nytkin jouduin vaihtaan uutta ylle kun hiukan huuteli vaunuissa ennen nukahtamista. Mites te muut puette päiväunille vauvan tällä pluskelillä????

Jaahas, sit auttaan koululaista läksyissä!!

Vieteri

Vierailija
58/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaaliT: äänestin viime pe kauppareissulla vakipuolueen naisehdokasta. Valinta oli vaikea mutta minuutissa suoriuduin kun sattui tyhjä äänestyspiste sopivasti matkanvarrelle :)

LEHDET: tällä hetkellä tulee Glorian Ruoka&Viini (kestosuosikkini) sekä Kaksplus, sekä Talouselämä, Tekniikka&Talous, Pirkka, Yhteishyvä...Kaksi ekaa yritän lukea kokonaan, muut luen enimmäkseen. Sekä toki päivän lehdestä ainakin sarjakuvat :) Avotakkaa ja Gloriaa lukisin kanssa, jos vaan raaskis tilata/ostaa ja etenkin ennättäisi lueskella.

ISTUMINEN: ei siis istuta vielä, eikä fysioterapeutin mukaan saa vielä istuttaakkaan edes syöttötuolissa tuettuna kun istuma-asento on liian " roikkuva" eli nenä kohti varpaita...ja tytöt jo sentään 7,5kk...

Babybel + tyttelit

Vierailija
59/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaali:en äänestä ketään! ei nappaa vaan..kaikki tyhjän puhujii ;D

lehti: mulle tulee vauva,seiska muuta sitä ei kerkiikkää lukee ;)

istumisesta..istuu syöttiksessä jonkun aikaa ja sylissä..matkarattaissa lyhyitä aikoja. liikkuminen navan ympäri pyörii ja yrittää mennä eteenpäin.. seurauksena huutoa ja kitinää :D

kitinästä puheen ollen pitääpä alkaa viihyttää likkaa...

taustailijoist vielä..mäkin oon salettii että jotkut kamuista käy kyylää mun juttuja :/,siihen voi vaan tokasta et saa soittaa yms..

Vierailija
60/83 |
12.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän. Olen äänestänyt kaikissa vaaleissa lukuunottamatta yksiä kunnallisvaaleja n.10 vuotta sitten. Äänestän yleensä puoluetta, mutta varmaankin sama ehdokas on kuin 2 edelliselläkin eduskuntavaaliäänestyskerralla. Olen ollut tyytyväinen hänen työskentelyynsä.