Tykkäättekö sitomisleikeistä, yksin tai yhdessä?
Minä harrastan joskus sellaisia itse itsensä sitomisleikkeja, kun masturboin.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, minulla on sellasia sidottunaolofantasioita ja toteutan joskus niitä sitomalla itseni esim. tuoliin ja sitten tyydytän itseäni ja fantasion, mitä kaikkea mies voisi tehdä minulle, kun olen sidottuna hänen edessään.
Minulla ihan samoja, mutta olen siinä onnellisessa asemassa että näitä myös lähes viikoittain kotona toteutetaan. Tosin tuolileikit on jääneet jo nyt vähemmälle, kun hankittiin satulavibra, jonka päälle mies tykkää minut kiinnittää. On se kyllä superkiva ilman mitään kiinnityksiäkin, mutta siitä kyllä tulee karattua "vartissa", jos ei ole nilkoista kiinnitettynä sen lenkkeihin ja kädet tiukasti selän taakse kahlittuna.
Näin kerran sellaisen videonpätkän, jossa nainen ratsasti sellaisella satulavibralla. Hänellä oli rinnat sidottuina ja sitten köysi meni vielä vyöt
Ei, siinä satulavibrassa on metallilenkit joihin voi helposti kiinnittää nilkat siten että et voi nostaa itseäsi ylös ilman käsillä auttamista ja kädet kun on kiinnitetty selän taakse niin ei voi muuta kuin "nauttia" kyydistä. Minulla on kyllä nahkainen harness, mikä pitää rinnat esillä, joten ei tarvita mitään sidontajuttuja.
Tämä on nro 22 :lle. Näytät varmaan todella kiihottavalta siinä satulavibran päällä, nilkat sidottuna, kädet sidottuna selän taakse ja rinnat korostetusti esillä. Ja entä sitten orgasmin tullessa, se on varmaan todella upea näky. Millaiset näkymät miehelläsi onkaan sinua katsellessa.
Kerroit tuolla aiemmin , että jos ei ole sidottuna, satulavibran päällä pystyy olemaan n. varttitunnin verran. Miten kauan siinä pystyy olemaan sidottuna. Ja mitä sitten tapahtuu, kun siitä pitäisi jo päästä pois, mutta ei vaan pääse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nro 22 :lle. Näytät varmaan todella kiihottavalta siinä satulavibran päällä, nilkat sidottuna, kädet sidottuna selän taakse ja rinnat korostetusti esillä. Ja entä sitten orgasmin tullessa, se on varmaan todella upea näky. Millaiset näkymät miehelläsi onkaan sinua katsellessa.
Kerroit tuolla aiemmin , että jos ei ole sidottuna, satulavibran päällä pystyy olemaan n. varttitunnin verran. Miten kauan siinä pystyy olemaan sidottuna. Ja mitä sitten tapahtuu, kun siitä pitäisi jo päästä pois, mutta ei vaan pääse.
No siinä on oltava niin kauan kunnes mies "armahtaa". Lähemmäksi tunnin olen ollut, mutta oli siinä pieniä hengähdystaukoja välillä. Mies aina väliin kyselee suostunko piiskattavaksi tai ottamaan kiltisti suihin loppuun asti ym. ym... lopulta on pakko suostua käytännössä ihan kaikkeen mitä ehdotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siinä on oltava niin kauan kunnes mies "armahtaa". Lähemmäksi tunnin olen ollut, mutta oli siinä pieniä hengähdystaukoja välillä. Mies aina väliin kyselee suostunko piiskattavaksi tai ottamaan kiltisti suihin loppuun asti ym. ym... lopulta on pakko suostua käytännössä ihan kaikkeen mitä ehdotetaan.
Minä en niin hyvin näitä sitomisleikkien sääntöjä tunne, mutta kun sanot, että on pakko suostua ihan kaikkeen, niin oletteko sopineet etukäteen, mitä voi haluta tai ehdottaa, ettei tämä nyt ihan mahdottamaksi mene eli ei kai nyt ihan mitä tahansa voi pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin pidän kyllä sitomisleikeistä, mutta piiskauksesta en, olen kai sitten vähän erikoinen tässä lajityypissä. Eli jos olisin vastaavassa tilanteessa sidottuna, suihinottoon voisin suostua, mutta piiskaukseen en.
Tunnen syvää HENKILÖKOHTAISTA vastenmielisyyttä sekä sitomisiin, homoiluun kuten fetisismeihinkin, mutta minulla ei ole niistä kielteistä sanomista niin kauan, kuin itseäni ei vaadita niihin osallistumaan. M
Fantasioin usein sitomisesta. Olen kerran saanut erään miehen sitomaan itseni kiinni käsistä ja jaloista ja se oli ihanaa.
Olen todella ujo, ehkä näissä leikeissä tulee sellainen vapautuminen omista estoista. Kun tietää ettei mihinkään pääse vaan mies päättää mitä tapahtuu ja vaikka kuinka kiihko pelottaa, on se otettava vastaan ja väristävä ja valuttava ja voihkittava...
Harmillista että olen tosi herkkä ja ihastun helposti, enkä seksiin pystykään ilman tunteita. En pääse toteuttamaan näitä toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin usein sitomisesta. Olen kerran saanut erään miehen sitomaan itseni kiinni käsistä ja jaloista ja se oli ihanaa.
Olen todella ujo, ehkä näissä leikeissä tulee sellainen vapautuminen omista estoista. Kun tietää ettei mihinkään pääse vaan mies päättää mitä tapahtuu ja vaikka kuinka kiihko pelottaa, on se otettava vastaan ja väristävä ja valuttava ja voihkittava...
Harmillista että olen tosi herkkä ja ihastun helposti, enkä seksiin pystykään ilman tunteita. En pääse toteuttamaan näitä toiveita.
Pelkät tunteet eivät riitä kun täytyy olla myös tosi vahva luottamus ennen kuin voi suostua sidottavaksi sen jälkeen kaikki onkin pelkkää nautintoa niin sinulle kuin miehellekin.
M
Olen joskus ollut sidottuna eksän toimesta, mutta se oli hänen juttunsa mitä halusi kokeilla. Ikävä kyllä en oikein osaa jakaa omia mieltymyksiäni kumppanille eli en sitten koskaan uskaltanut pyytää että sidottaisiin kuten minä haluan. Eksä tykkäsi sitoa tietyllä tavalla ja sitten pakko-orgasmijuttuja minulle, mutta minä suostuin siihen vain hänen mieliksi, ei epämukavaa muttei mitään itselleni kivaakaan.
Olen joskus sitonut itse itseni. Nykyinen kumppani on sanonut ettei tykkää ajatuksesta että ketään sidotaan, ihan suhteen alussa ja niinpä en kehtaa ottaa koko asiaa esille. Mutta olen miettinyt että hankkisin itselleni jotkut oikeasti laadukkaat käsikahleet ja pannan. Miehet tuntuvat sitomisessa pitävän aika erilaisesta kuin minä, että siinä pitäisi olla joku seksikäs näyttelyesine. Kun itse toivoisin enemmän kontrollia ja että kroppaani ei esitellä tai sidota "esille".
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus ollut sidottuna eksän toimesta, mutta se oli hänen juttunsa mitä halusi kokeilla. Ikävä kyllä en oikein osaa jakaa omia mieltymyksiäni kumppanille eli en sitten koskaan uskaltanut pyytää että sidottaisiin kuten minä haluan. Eksä tykkäsi sitoa tietyllä tavalla ja sitten pakko-orgasmijuttuja minulle, mutta minä suostuin siihen vain hänen mieliksi, ei epämukavaa muttei mitään itselleni kivaakaan.
Olen joskus sitonut itse itseni. Nykyinen kumppani on sanonut ettei tykkää ajatuksesta että ketään sidotaan, ihan suhteen alussa ja niinpä en kehtaa ottaa koko asiaa esille. Mutta olen miettinyt että hankkisin itselleni jotkut oikeasti laadukkaat käsikahleet ja pannan. Miehet tuntuvat sitomisessa pitävän aika erilaisesta kuin minä, että siinä pitäisi olla joku seksikäs näyttelyesine. Kun itse toivoisin enemmän kontrollia ja että kroppaani ei esitellä tai sidota "esille".
Minua alkoi tuo kiinnostamaan, että millainen sinun sidontatapasi olisi, mutta en päässyt tuosta oikein jyvälle, mitä tarkoitit. Eli et halua tulla sidotuksi esille kuin joku seksikäs näyttelyesine vaan haluaisit enemmän kontrollia. Sidottuna kuitenkin ollaan juuri sillain esillä jonkun toisen edessä. Voitko kerto vähän tarkemmin mitä tuolla tarkoitat, jos minäkin sitten ymmärtäisin.
Vierailija kirjoitti:
Sanot tuossa, että olet joskus sitonut itse itsesi, joten ajattelin, että sopisiko sinulle mahdollisesti sellainen self-bondage, jossa kiinnitetään itse itsensä jotenkin kiinni ja siitä pääsee vasta tietyn ajan kuluttua pois. Tässähän ollaan jonkinlaisessa kontrollissa, mutta ei sidottuna kenenkään edessä, jos siis jotain tälläistä tuolla tarkoitat.
Itse en kylläkään tuosta self-bondagesta pidä, jos sidon itseni, teen sen pehmeällä köydella ja solmut etupuolelle, jotta pääsen aina halutessani tai tarvittaessa irti eikä joskus kahden tunnin päästä. En voi siis tuota varsinaisesti suositella vaan sinun pitää itse kokeilla olisiko se sinun juttusi.
En todellakaan halua johdatetta ketään mihinkään pahaan eli muista aina varmistaa, että pääset lopulta varmasti tuosta irti, sovi vaikka jonkun kassa, että tulee vapauttamaan sinut, jos kaikki menee totaalisesti pieleen.
Se että sitoo naisen on kyllä kiihottava ajatus, mutta kun en jaksaisi pelata köysien ja solmujen kanssa.
Onkohan jossain myynnissä systeemejä, jossa vain klikkaa jonkun kiinni, ei siis tarvitse solmia, vai pitääkö noi tehdä ihan itse jostain rautakaupasta löytyvistä osista? Noita ainakin löytyy seksikaupoista, missä vaikka ranteisiin ja nilkkoihin saa sellaiset härpättimet joihin saa vaika jonkun koukun kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Se että sitoo naisen on kyllä kiihottava ajatus, mutta kun en jaksaisi pelata köysien ja solmujen kanssa.
Onkohan jossain myynnissä systeemejä, jossa vain klikkaa jonkun kiinni, ei siis tarvitse solmia, vai pitääkö noi tehdä ihan itse jostain rautakaupasta löytyvistä osista? Noita ainakin löytyy seksikaupoista, missä vaikka ranteisiin ja nilkkoihin saa sellaiset härpättimet joihin saa vaika jonkun koukun kiinni.
Kai se on vähän siitä sidottavastakin kiinni, jotkut tykkää olla kunnolla köysissä, rinnat ja kaikki sidottuna ja joillekin sitten riittää vaikka ne ranteissa olevat härpättimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se on vähän siitä sidottavastakin kiinni, jotkut tykkää olla kunnolla köysissä, rinnat ja kaikki sidottuna ja joillekin sitten riittää vaikka ne ranteissa olevat härpättimet.
Siinä kuuluisassa pillupäiväkirjassa joku nainen sitoi toisen naisen. Se oli joku kouluttaja tai sinnepäin. Voiskos tuollaisen palkata sitomaan tytöystävä ja itse kävisi sitten vaan panemassa sitä? Saisi sitten myös irrottaa panon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kuuluisassa pillupäiväkirjassa joku nainen sitoi toisen naisen. Se oli joku kouluttaja tai sinnepäin. Voiskos tuollaisen palkata sitomaan tytöystävä ja itse kävisi sitten vaan panemassa sitä? Saisi
Heh heh ... onko tämä nyt se laiskuuden huippu, tykkäisi sitomisleikeistä, mutta ei jaksa sitoa, panna vaan.
Kävin ihan vaan mielenkiinnosta katsomassa tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta, millaisia sitomis / masturbaatio -juttuja sieltä löytyisi.
Ihan sattumalta löysin ainakin omasta mielestäni melko erikoisen videon.
Siinä mies ajoi sellaista päälläistuttavaa ruohonleikkuria tai ainakin sen tapaista konetta ja sen perässä oli sellainen kärry. Nainen oli siinä sidottuna istuvaan asentoon jalat levällään ja sellainen kampikoneiston päässä oleva dildo oli hänen sisällään. Se kai oli jollakin kardaanilla yhdistetty siihen ruohonleikkuriin. Ainakin kun mies lähti ajamaan eteenpäin, dildo alkoi liikkua sisään ja ulospäin naisen pillussa. Sitten he ajelivat yhdessä ympäri pihaa. Enpä ole ennen tuollastakaan nähnyt, mutta nyt näin.
Tämä ei nyt varsinaisesti liity tuohon itsensä sitomiseen, mutta kun tuollainen tuli vastaan, niin ajattelin jakaa tämän teidän kanssanne.