Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset on alkaneet näyttää rumilta mun silmissä

Vierailija
20.03.2025 |

Kiinnitän huomiota vain epäviehättäviin yksityiskohtiin kuten vaikka isoon nenään tai poskijuonteisiin. Miksi?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näytän toki itsekin todella oudolta ja rumalta.

Ap

Vierailija
2/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys mutta joskus on tullut samanlainen tapa, tai miksi sitä sanoisi. Piti katsoa jotain ihmisen piirrettä tarkemmin ja se jäi päälle. Tuli tuijotettua vikoja kaikista vastaantulevista. Se meni onneksi ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä on objektiivisesti rumia sukupuoleen katsomatta. Luonnonkauniita ihmisiä on todella harvassa.

Itse hätkähdän tai käännyn katsomaan jos näen hyvännäköisen naisen tai miehen jossain, siksi koska niitä ei näe melkein missään.

-ruma 42v mies

Vierailija
4/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa ihmisistä on objektiivisesti rumia sukupuoleen katsomatta. Luonnonkauniita ihmisiä on todella harvassa.

Itse hätkähdän tai käännyn katsomaan jos näen hyvännäköisen naisen tai miehen jossain, siksi koska niitä ei näe melkein missään.

-ruma 42v mies

Ja sen jälkeen huomaat, että sillä täydelliselläkin on jättikokoiset korvalehdet, naamassa iso luomi tai alahampaat sikinsokin etkä näe enää muuta.

Ap

Vierailija
5/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten arvostus kun laskee kun meistä tehdään karjaa ja orjaa, emme enää osaa nähdä toisiamme kauniina. Vain ne muutama geometrisesti täydellinen lasketaan kauniiksi. Katsokaa hyvän valokuvaajan taidekuvia, mielellään mustavalkoisia koska ne korostavat pintaa ja muotoja, ja ihmiset alkavat taas näyttää kauniilta kaikkine ryppyineen ja kokemuksineen.

Vierailija
6/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän esim isoja tai erilaisia korvia todella kuumina. Tekisi mieli vähän lipaista M40

Vierailija
7/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet pinnallinen kehitysvammainen joka ei tiedä paikkaansa. Egoileva kävelevä ihmispökäle.

Vierailija
8/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän esim isoja tai erilaisia korvia todella kuumina. Tekisi mieli vähän lipaista M40

Mun mielestä taas todella monen korvat on kauheat ja pikkukorvat on yhtä rumat kuin isot ja pehmeät pappakorvat.

Ap

Vierailija
9/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet pinnallinen kehitysvammainen joka ei tiedä paikkaansa. Egoileva kävelevä ihmispökäle.

Missä se egoilu on, kun pidän itseänikin rumana?

Ap

Vierailija
10/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Get a life

Vierailija
11/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ulkonäkökeskeinen myös näyttää sisältä rumalta.

Rumemmalta kuin ne pintarumat.

Vierailija
12/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen mielenterveyden häiriö. Jatkuva kärttyisyys voisi aiheuttaa tuota ja sehän on ahdistuneisuuden tai depression oire.

Vierailija
13/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että ruumiilta. :D

Vierailija
14/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä oli polvillaan sänkyni vieressä kieli korvassani ja runkkasi. Olin aika pieni. Sori, tuo tuli mieleen. Kipeitä korvatulehduksia on ollut paljon. Miehet on pimeitä. 

Vierailija
15/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kiva.

Vierailija
16/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektio. Inhoat itseösi koska olet masentunut ja projusoit sen muihin. 

Hanki hoitoa, ulkoile ja kisko pää ulos perseestäsi.

Vierailija
17/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on kyllä aika rumia eläimiä, kun ajattelee eläinkuntaa noin yleisesti.

Vierailija
18/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee usein oman mielialan mukaan. Kun mulla on hyvä mieliala, niin luonto kuin ihmisetkin näyttää mielettömän ihanilta. Jos taas on mieli maassa, linnutkaan ei laula vaan rääkyy ja kitisee, ihmiset on rumia, kaikki on rumaa ja tympeää. Joten jos minusta alkaisin yhtäkkiä ihmiset näyttää rumilta, miettisin onko masennusta pukkaamassa päälle ja miksi.

Vierailija
19/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö optikolla? Totuus paljastui?

Vierailija
20/44 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän