Ihmiset on alkaneet näyttää rumilta mun silmissä
Kiinnitän huomiota vain epäviehättäviin yksityiskohtiin kuten vaikka isoon nenään tai poskijuonteisiin. Miksi?
Kommentit (44)
Jospa olet katsellut liikaa sopivasti valikoituja ja kauniiksi suodatettuja ihmisten kuvia. Todellisuus niihin verrattuna on erilainen.
M60
Vierailija kirjoitti:
Mikä on "poskijuonne"?
Oikean alakulman kuvassa näkyy.
https://nordicmedspa.fi/ajankohtaista/ongelmat-alakasvojen-rypyt/
Vaihda silmät idiootti ,saattaa aurinko paistaa sinunkin pesään ehkä joku päivä tai sitten ei..Olisko apua jos Karhu repisi pääsi irti??
Sama täällä.
Maailman kauneimmat ja komeimmatkin ihmiset ovat vaan epätäydellisiä. Pätee myös leikeltyihin ja muovitettuihin ihmisiin.
Hävettää joskus muiden puolesta. Kun joku tekele tulee viereen. Ja näen vain hänen vikansa.
Laita huivi tiukasti silmien päälle.
Kevät ja valo paljastavat taas ne ihmisten rumat naamat. Syksyisin ihmiset alkavat pikkuhiljaa näyttämään paremmilta kun kaikki yksityiskohdat eivät näy.
Joten peitevoiteet naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa ihmisistä on objektiivisesti rumia sukupuoleen katsomatta. Luonnonkauniita ihmisiä on todella harvassa.
Itse hätkähdän tai käännyn katsomaan jos näen hyvännäköisen naisen tai miehen jossain, siksi koska niitä ei näe melkein missään.
-ruma 42v mies
Ja sen jälkeen huomaat, että sillä täydelliselläkin on jättikokoiset korvalehdet, naamassa iso luomi tai alahampaat sikinsokin etkä näe enää muuta.
Ap
Tosi monella on alahampaat rumasti sikinsokin. Puhuessahan ne näkyy koko ajan.
Luin ensin, että "ruumilta"... melkeinpä sama.
Vierailija kirjoitti:
Get a life
Vähän mutta asiaa.
Samaa tapahtuu niille jotka katsovat paljon p*rnopätkiä netistä. Tavallisen näköinen oman ikäryhmän ihminen lakkaa heille olemasta mielenkiintoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa ihmisistä on objektiivisesti rumia sukupuoleen katsomatta. Luonnonkauniita ihmisiä on todella harvassa.
Itse hätkähdän tai käännyn katsomaan jos näen hyvännäköisen naisen tai miehen jossain, siksi koska niitä ei näe melkein missään.
-ruma 42v mies
Ja sen jälkeen huomaat, että sillä täydelliselläkin on jättikokoiset korvalehdet, naamassa iso luomi tai alahampaat sikinsokin etkä näe enää muuta.
Ap
Tosi monella on alahampaat rumasti sikinsokin. Puhuessahan ne näkyy koko ajan.
Tämäkin on tosi häiritsevää, että jollain näkyy puhuessa pelkät alahampaat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa tapahtuu niille jotka katsovat paljon p*rnopätkiä netistä. Tavallisen näköinen oman ikäryhmän ihminen lakkaa heille olemasta mielenkiintoinen.
Mä en katso ollenkaan enkä mitään somejulkaisujen naamojakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja näytän toki itsekin todella oudolta ja rumalta.
Ap
No tässähän se. Sun omat välittäjäaineet ovat vinksallaan ja siksi ajattelet negatiivisesti itsestäsi ja muista
Tulee mieleen se video, missä pässi hyökkää aggressiivisesti oman peilikuvansa kimppuun. Koita tsillata ja vaikka ihan tietoisesti hymyillä, ajatella kivoja, ajatella itsestäsi kivasti. Sen sijaan että olet kuin se pässi, eli idiootti
Omien sisäisten itsetunto-ongelmien takia
Itse taas olen yhä enemmän alkanut kiinnittää huomiota kauniisiin yksityiskohtiin. Kaiken ikäisissä. En tosin someta ja kyllästä itseäni kuvamanipuloidulla materiaalilla. Enkä muokattujen kuvattavienkaan katselulla. Jollain on kauniit silmät, vaikka ryppyjä olisi miljoona, jollain voi olla kaunis suu, vaikka kiloja olisi kymmeniä liikaa, joku voi olla "ruma", jolla on kauniit hiukset, joku jotain muuta ihanteesta poikkeavaa, mutta jolla on kaunis nenä, joku ilkeän näköinen, jolla on kaunis hymy jne.
Ja vaikka ovat satunnaisesti ohi kulkevia randomeita.
Oletko hankkinut uudet aurinkolasit?
https://tenor.com/view/they-live-got-one-that-can-see-got-one-gif-12512…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en katso ollenkaan enkä mitään somejulkaisujen naamojakaan.
Ap
Katsotko televisiota? Sielläkin näkyy aivan toisenlaisia ihmisiä kuin mitä tulee Prisman maitohyllyn kohdalla vastaan.
Lähes kaikki mediassa näkyvä ihmiskuva on sellaista, johon verrattuna todellinen ihminen on ruma, lihava, epäsymmetrinen tai oudon näköinen.
"Ruma" ihminen on usein mielenkiintoisen näköinen. Täydellisen kaunis näyttää keinotekoiselta.
M60
Mikä on "poskijuonne"?