Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naisella ja miehellä tyylikkäin nenän muoto mielestäsi?

Vierailija
19.03.2025 |

Pidätkö suorasta Eurooppalaisesta nokasta, afrikkalaisesta lättänenästä, välimerellisestä/lähi-idällisestä koukkunokasta, vai onko suosikkisi kenties kaukoidän pieni nenä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella sellainen arabinenä kuin Nasima razmyarilla on tosi hot!

M42

Vierailija
22/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jossain vaiheessa pelkäämään sellaista ridge mallin nenää. Koska olen kokenut sellaisilta joskus ilkeyttä. Samoin yhdeltä savolaiselta. Nenä voi olla mikä vaan toisaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä sekä Naisella kummallakin Cyrano de Bercerac mallinen nenä. Esteettinen. 

Vierailija
24/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Tiilikaisen wiskiperunanenä.

Vierailija
25/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blake Livelyllä on hieno nenä. 

Leikattu. Leikatut nenän ovat kyllä kauneimpia. Ennen sitä oli rumanenäinen. 

Haluaisin mennä korjauttamaan ruman nenäni, kassakin koossa jo kun 20 vuotta sitä suunnitellut, Suomessa ei vaan ole kirurgien kädenjälki kuvina netissä esillä, en tiedä kenelle menisin. Pitää varmaan suunnistaa ulkomaille. 

Ulkomailla taas ei osata leikata suomalaistyyppistä nenää, kun ovat tottuneet leikkelemään hyvin toisenmallisia. Ruotsi ehkä poikkeus. Harva kirurgi suostuu tekemään sitä, mitä asiakas pyytää, vaan heillä on usein omat kauneuskäsityksensä. Valitse tarkkaan. Uusintaleikkaus on vielä haastavampi ja taitavan kirurgin löytäminen entistä hankalampaa.

Vierailija
26/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora nenä tai pieni kohouma nenän varressa. Sekä miehillä että naisilla. Hyppyrinenä ja nykerönenä ei ole kivoja kuin lapsella. 

Vierailija
27/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blake Livelyllä on hieno nenä. 

Leikattu. Leikatut nenän ovat kyllä kauneimpia. Ennen sitä oli rumanenäinen. 

Haluaisin mennä korjauttamaan ruman nenäni, kassakin koossa jo kun 20 vuotta sitä suunnitellut, Suomessa ei vaan ole kirurgien kädenjälki kuvina netissä esillä, en tiedä kenelle menisin. Pitää varmaan suunnistaa ulkomaille. 

Ulkomailla taas ei osata leikata suomalaistyyppistä nenää, kun ovat tottuneet leikkelemään hyvin toisenmallisia. Ruotsi ehkä poikkeus. Harva kirurgi suostuu tekemään sitä, mitä asiakas pyytää, vaan heillä on usein omat kauneuskäsityksensä. Valitse tarkkaan. Uusintaleikkaus on vielä haastavampi ja taitavan kirurgin löytäminen entistä hankalampaa.

Mulla ei ole suomalaistyyppinen nenä vaan ns.roomalainen nenä ja en ole kokonaan suomalainen. En tosiaan uskaltaisi mennä ulkomaille, mutta pakko kun leikkaavan kirurgin kädenjälki on tärkeimpiä valintakriteerejä. New Yorkista olen löytänyt yhden hyvän kirurgin, mutta ihan niin isoon budjettiin matkoineen ei ole varaa. Kipuraja 10-12000e

Vierailija
28/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä kyömyllä.

Syytä ei tarvitse isää kauempaa hakea. Olin lapsena isän prinsessa ja isä oli mun suurin sankari kuolemaansa saakka.

Oon aina hakenut miehissä samoja piirteitä koska yhdistän ne äärimmäiseen turvallisuudentunteeseen. Joten mun miestyyppi on pitkä ja hontelo, jolla on iso nenä kyömyllä ja kepeä huumorintaju sekä kyky löytää kaikesta jotain positiivista.

Vierailija
29/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerellä ihannoidaan hyppyrinenää, Suomessa pidetään rumana. Välimerellä inhotaan suuria kyömyneniä, joita moni suomalainen täällä kehuu. Se sijaan, että menisit leikkelemään itseäsi, niin muuta sellaiseen maahan, jossa nenäsi vastaa paikallista kauneuskäsitystä. 

Vierailija
30/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni ihailin nuorten romaninaisten kasvoja ja hieman kyömyjä neniä. Ne olivat tällaisen perisuomalaisen silmiin todella kauniita. Joku rotuominaisuus ehkä, mutta vanhat romaninaiset muistuttavat lähinnä noita-akkoja koukkunenineen.  Vastaavaa rajua muutosta en havainnut muiden rotujen naisilla. Olin siis 30 vuotta samojen asiakkaitten ja sukujen kanssa asiakaspalvelussa.

Vierailija
31/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole suomalaistyyppinen nenä vaan ns.roomalainen nenä ja en ole kokonaan suomalainen. En tosiaan uskaltaisi mennä ulkomaille, mutta pakko kun leikkaavan kirurgin kädenjälki on tärkeimpiä valintakriteerejä. New Yorkista olen löytänyt yhden hyvän kirurgin, mutta ihan niin isoon budjettiin matkoineen ei ole varaa. Kipuraja 10-12000e

Suosittelen sitä maata, missä juuresi ovat. Siellä he ovat tottuneet operoimaan sinun nenäsi kaltaisia neniä. Mitä enemmän kirurgilla on kokemusta sinun nenätyyppisi operoinnista, sen parempi. 

Vierailija
32/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyömynenä on ok, kunhan ei ole liian korkea kyömy ja liian pitkä nenä. 

Vierailija
33/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sitä maata, missä juuresi ovat. Siellä he ovat tottuneet operoimaan sinun nenäsi kaltaisia neniä. Mitä enemmän kirurgilla on kokemusta sinun nenätyyppisi operoinnista, sen parempi. 

En sinne maahan voi, koska siellä osataan tehdä vaan hyppyrineniä ja sellaista en halua. Haluan maltillisen korjauksen, eli nenänvarren suoristuksen ja nenän kärjen hienovaraisen muutoksen esteettisempään suuntaan. Olisi ihana löytää Suomesta sopiva kirurgi mutta tosiaan työnjälkeä ja käsialaa ei pääse missään tarkastelemaan. 

Vierailija
34/34 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoravartinen, isohko ja pitkähkö valkoisella. Jenkit tykkäävät ilmeisesti lyhyistä nenistä miehilläkin ja joitain vuosia naisille on meikattu ylöspäin kohoava nenänpää. Hauskaa että makuja on monia, mutta harmittaa että hyvät nenät pitää käydä muokkaamassa. Itselläni on suomalainen peruna, eikä se ole mitenkään kaunis, mutta sopii varmasti suomalaisiin muihin piirteisiin. 

Mustan Afrikan tyyppiisin piirteisiin sopii leveä nenä ja itäiselle osalle kapeisiin kasvoihin somalimainen pieni nenä. Kaukoidässä on sirot kasvot joihin sopii siro nenä.

Vastaan siis että yleensä nenä pitää sovittaa kasvoihin, eikä sama nenä mahdu jokaiseen naamaan.