Miten voisi erottautua edukseen sinkkumarkkinoilla?
Hoikkuus, urheilullisuus ja pitkät hiukset löytyy jo.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka niin ongelma on miesmaussa eli hypergamia.
Kiinnostut vain tasokkaimmista panomiehistä.
Mutta kaikkein tasokkaimmat ei ehkä kuitenkaan kiinnostu ap:stä, jos ei ole kunnon rintoja. Tai sitten muut sosio-ekonomiset puolet pitää olla tosi hyvät, jotta parisuhde voi kuitenkin syntyä, mutta sillä seurauksella että pankkiirilentäjä todennäköisesti pettää jonkin tisukkaamman kanssa.
Älä valehtele. Katsopa rikkaiden, kuuluisien ja kuninkaallisten vaimojen rintoja, ne ovat pieniä. Sosioekonomisessa asemassa korkealla olevat miehet ovat yleensä enemmän pienten rintojen perään, kun tissimiehiä löytyy sitten duunareista ja elämänkoululaisista.
"Olen itsekin fiksu ja siisti, opiskelen yliopistossa"
No sitten mars sinne opiskelijatapahtumiin. Niitä on valtavasti plus vielä kaikki erilaiset opiskelijajärjestöt ja vastaavat.
Varsin huomattava osa ihmisistä löytää kumppanin opiskeluaikana niistä samoista piireistä.
Sitäpaitsi korkeakoulujen fiksuissa miehissä on paljon niitä kouluajan nörtimpiä poikia jotka eivät silloin ole olleet niin tyttöjen suosiossa ja jotka ovat kyllä kovasti imarreltuja jos nyt saavat huomiota.
Tätä ei einespirkot halua kuulla mutta ruoanlaittotaidolla erottuu.
Vierailija kirjoitti:
"Olen itsekin fiksu ja siisti, opiskelen yliopistossa"
No sitten mars sinne opiskelijatapahtumiin. Niitä on valtavasti plus vielä kaikki erilaiset opiskelijajärjestöt ja vastaavat.
Varsin huomattava osa ihmisistä löytää kumppanin opiskeluaikana niistä samoista piireistä.
Sitäpaitsi korkeakoulujen fiksuissa miehissä on paljon niitä kouluajan nörtimpiä poikia jotka eivät silloin ole olleet niin tyttöjen suosiossa ja jotka ovat kyllä kovasti imarreltuja jos nyt saavat huomiota.
Opinnot on tällä hetkellä kokonaan verkossa, joten en ole missään tekemisissä muiden opiskelijoiden kanssa eikä opiskelijatapahtumiin meneminen tunnu luontevalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla hoikka, vaan normaali vartalo riittää. Pitkä tukka on kiva muttei sekään ole vaatimus, vaan lyhyempikin tukka voi olla naisellinen ja kaunis. Jos on muuten kaksi tasaväkistä ehdokasta niin minä olen huomannut, että valitsen aina sen, jolla on isommat tissit.
Eli minä jäisin sun valinnoissa aina kakkoseksi.
Ap
On paljon sellaisiakin miehiä, joille pienet rinnat ovat plussaa. Etsi niin kauan että löydät sellaisen, äläkä missään tapauksessa huoli tuollaista, joka tuntee jäävänsä paitsi. Ne ei kyllä unohda asiaa vaan muistuttaa siitä aina kun mahdollista ja vie itsetunnon.
Tämä on aivan totta.
Se nainen josta olen ollut elämäni aikana eniten viehättynyt kaikista kumppaneistani oli
Totta. Joku on nyt aivan seonnut omista mieltymyksistään, jos kuvittelee isojen tissien olevan prioriteetti kaikille miehille.
Minäkin pidän isoista tisseistä. Pidän myös keskikokoisista ja pienistä tisseistä. Ei ole mikään oleellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Niiden miesten kohdalla jotka hakevat itselleen kodinhoitajaa. Kun aloittaja kuitenkin itse opiskelee yliopistossa niin haussa lienee koulutettu mies ja he harvoin ovat etsimässä itselleen uutta äitiä vaan tasaveroisen kumppanin jolla on myös ura ja tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä etsit. Jos fiksua ja siistiä miestä, niin paras olisi itsekin olla fiksu ja siisti. Pitäisi olla samalla aaltopituudella ja samanlaiset arvot ja elämäntavat.
Etsin fiksua ja siistiä miestä. Olen itsekin fiksu ja siisti, opiskelen yliopistossa, mulla on hyvä yleissivistys, osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta, pukeudun asiallisesti, pidän kodin siistinä ja peseydyn päivittäin päästä varpaisiin.
Ap
Miten tuo luonteen takaa ?
Mitä jos keskusteltaisiin moottorin pakosarjasta, kun kerran osaat kaikesta jutella ?
Tai furunkuloosin aiheuttajasta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsin fiksua ja siistiä miestä. Olen itsekin fiksu ja siisti, opiskelen yliopistossa, mulla on hyvä yleissivistys, osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta, pukeudun asiallisesti, pidän kodin siistinä ja peseydyn päivittäin päästä varpaisiin.
Ap
Jep. Erottaudu noilla. Osaatko lisäksi tehdä hyvää ruokaa?
En osaa, mutta en myöskään halua miestä, joka etsii ensisijaisesti itselleen äitiä.
Ap
Hyvä ruoanlaittotaito kertoo kiinnostuksesta gastronomiaan ja ruokakulttuuriin sekä siitä, että henkilöllä on hyvä makuaisti niin että osaa myös mielessään kuvitella miltä eri maut maistuvat. Usein gastronomiseen kiinnostukseen liittyy myös tapakulttuurin tuntemus ja sulava käytös eri tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä on käytännössä mahdotonta jäädä yksin, ellei sitten etsi sitä kuuluisaa pankkiirilentäjää. Enkä nyt tarkoita kirjaimellisesti, vaan todennäköisesti ap:n omat kriteerit ovat pilvissä. Eikä siinä mitään väärää siis ole.
Entä jos naisella on munat? Tai kilometrin pituinen rikosrekisteri? Ei vaikuta asiaan, kunhan on hoikka, urheilullinen ja hiukset päässä?
Jos olet noin katkera asiasta niin eikö sinunkin kannattaisi kasvattaa pitkät hiukset ja urheilla ja panostaa ruokavalioon?
Ei jaksa. On mikä on.
Voi luoja. Ja jälleen kerran keskustelun naisen pariutumisesta voi siis tiivistää yhteen sanaan: TISSIT. Mikä niissä tisseissä on noin ihmeellistä? Ootte kyllä. Lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla hoikka, vaan normaali vartalo riittää. Pitkä tukka on kiva muttei sekään ole vaatimus, vaan lyhyempikin tukka voi olla naisellinen ja kaunis. Jos on muuten kaksi tasaväkistä ehdokasta niin minä olen huomannut, että valitsen aina sen, jolla on isommat tissit.
Ap
On paljon sellaisiakin miehiä, joille pienet rinnat ovat plussaa. Etsi niin kauan että löydät sellaisen, äläkä missään tapauksessa huoli tuollaista, joka tuntee jäävänsä paitsi. Ne ei kyllä unohda asiaa vaan muistuttaa siitä aina kun mahdollista ja vie itsetunnon.
Tämä on aivan totta.
Se nainen josta olen ollut elämäni aikana eniten viehättynyt kaikista kumppaneistani oli
Komppaan. Rintojen koko ei merkitse minulle mitään. Kaunis nainen on kaunis, oli millaiset tahansa. Ja jos esimerkiksi oma puoliso ajattelisi silikoneja, yrittäisin puhua hänet luopumaan koko ajatuksesta.
"Hoikkuus, urheilullisuus ja pitkät hiukset" on vain houkuttimia.
Seuraavaksi kysytään henkistä puolta eli persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep. Erottaudu noilla. Osaatko lisäksi tehdä hyvää ruokaa?
En osaa, mutta en myöskään halua miestä, joka etsii ensisijaisesti itselleen äitiä.
Ap
Hyvä ruoanlaittotaito kertoo kiinnostuksesta gastronomiaan ja ruokakulttuuriin sekä siitä, että henkilöllä on hyvä makuaisti niin että osaa myös mielessään kuvitella miltä eri maut maistuvat. Usein gastronomiseen kiinnostukseen liittyy myös tapakulttuurin tuntemus ja sulava käytös eri tilanteissa.
Niinpä. Musiikistakaan ei oikeasti voi olla kiinnostunut ellei itse osaa soittaa ja säveltää. Eikun miten se nyt menikään...
"eikä opiskelijatapahtumiin meneminen tunnu luontevalta."
Ei sen tarvitse tuntua luontevalta mutta sinne kannattaa mennä silti. Siellä mahdollisuutesi ovat aivan valtavan paljon paremmat kuin netissä roikkuen.
Oma poikani aloitti pari vuotta sitten yliopistossa ja oli tuskaillut sitä ennen sen kanssa että löytäisi joskus tyttöystävän. Ja hänkin oli sellainen vähän ujompi tapaus joka ei niin viihtynyt juhlissa ja uusien ihmisten kanssa. Mutta sanoin hänelle että nyt vain kannattaa pakottaa itsensä sinne muiden joukkoon ja käydä niin monissa tapahtumissa kuin mahdolista. Jos ei muuta niin sieltä saa ainakin kaveripiirin.
Ja ei mennyt kuin muutama kuukausi niin huomasin että nyt on varmaan jotain tapahtunut ja niinhän siinä kävi että löysi sieltä samaa alaa opiskelavan fiksun ja nätin tyttöystävän ja ovat siitä lähtien olleet yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä etsit. Jos fiksua ja siistiä miestä, niin paras olisi itsekin olla fiksu ja siisti. Pitäisi olla samalla aaltopituudella ja samanlaiset arvot ja elämäntavat.
Ap
Miten tuo luonteen takaa ?
Mitä jos keskusteltaisiin moottorin pakosarjasta, kun kerran osaat kaikesta jutella ?
Tai furunkuloosin aiheuttajasta ?
FYI mulla (olen mies) äo jossain 140 yläpuolella. Moottorin pakosarjoista en tiedä juuri mitään, enkä muista ikinä edes kuulleeni sanaa furunkuloosi. Se pitäisi googlata. Ei se kaikki tieto päähän mahdu, vaikka kuinka yrittää.
"Hyvä ruoanlaittotaito kertoo kiinnostuksesta gastronomiaan ja ruokakulttuuriin"
Suurin osa ihan hyvistäkin ruanlaittajista ei suhtaudu siihen minään gastronimisena harrastuksena vaan normaalina arjen asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko niin pienet, että varmasti aina jäisit? Fiksuus ja samat arvot on tärkeämpää, ja että on mukavaa olla yhdessä. Rinnat ei ole ykkösprioriteetti, mutta tasatilanteessa kyllä ratkaisee.
Hoikilla yleensä on pienet, jos ei ole silareitä teetättäny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varo ettet vedä puoleesi sellaista miestä joka etsii itselleen siivoojaa tai joka on siisteysfriikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden miesten kohdalla jotka hakevat itselleen kodinhoitajaa. Kun aloittaja kuitenkin itse opiskelee yliopistossa niin haussa lienee koulutettu mies ja he harvoin ovat etsimässä itselleen uutta äitiä vaan tasaveroisen kumppanin jolla on myös ura ja tavoitteita.
Lapsille äitiä miehet hakee.
Tämä on aivan totta.
Se nainen josta olen ollut elämäni aikana eniten viehättynyt kaikista kumppaneistani oli sellainen balettitanssijan kropan omaava täysin rinnaton nainen, ehkä AA koko?