Miten voisi erottautua edukseen sinkkumarkkinoilla?
Hoikkuus, urheilullisuus ja pitkät hiukset löytyy jo.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin kylmäävä sana, sinkkumarkkinat.Aivan kuin ihmiset olisi kauppatavaraa.Sehän on yks ja sama minkänäköinen ihminen on kun rakkaus kohtaa.
Vähän nyt on saivartelun makua.
Vierailija kirjoitti:
Lopulta vain ulkonäöllä on oikeesti väliä.. sisäinen kauneus luotu harha
Siellä joku joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. Vaikka saisit miss universumin, niin et sä sitäkään jaksaisi katsella, jos se olisi täysi ihmishirviö.
Sinä puhut irtoseksistä. Sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä etsit. Jos fiksua ja siistiä miestä, niin paras olisi itsekin olla fiksu ja siisti. Pitäisi olla samalla aaltopituudella ja samanlaiset arvot ja elämäntavat.
Etsin fiksua ja siistiä miestä. Olen itsekin fiksu ja siisti, opiskelen yliopistossa, mulla on hyvä yleissivistys, osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta, pukeudun asiallisesti, pidän kodin siistinä ja peseydyn päivittäin päästä varpaisiin.
Ap
No sitten ei ehkä ensimmäisenä kannata mainostaa vain hoikkuutta ja urheilullisuutta ja pitkiä hiuksia. Nuohan on joka toisella amispöllölläkin.
Jos olet hoikka niin ongelma on miesmaussa eli hypergamia.
Kiinnostut vain tasokkaimmista panomiehistä.
Noilla spekseillä on käytännössä mahdotonta jäädä yksin, ellei sitten etsi sitä kuuluisaa pankkiirilentäjää. Enkä nyt tarkoita kirjaimellisesti, vaan todennäköisesti ap:n omat kriteerit ovat pilvissä. Eikä siinä mitään väärää siis ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä etsit. Jos fiksua ja siistiä miestä, niin paras olisi itsekin olla fiksu ja siisti. Pitäisi olla samalla aaltopituudella ja samanlaiset arvot ja elämäntavat.
Etsin fiksua ja siistiä miestä. Olen itsekin fiksu ja siisti, opiskelen yliopistossa, mulla on hyvä yleissivistys, osaan keskustella aiheesta kuin aiheesta, pukeudun asiallisesti, pidän kodin siistinä ja peseydyn päivittäin päästä varpaisiin.
Ap
Jep. Erottaudu noilla. Osaatko lisäksi tehdä hyvää ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin kylmäävä sana, sinkkumarkkinat.Aivan kuin ihmiset olisi kauppatavaraa.Sehän on yks ja sama minkänäköinen ihminen on kun rakkaus kohtaa.
Se hintalappu ei yleensä ole esillä. Silti sellainen on aina olemassa
Liimaa kasvoihin pupunpapanoita, kyllä erotut joukosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa kovin sieluttomalta. Mutta eiköhän sulle jostain löydy asiallinen ja siisti mies. Muista mainita tinderprofiilissasi keskustelutaito ja ehdoton siisteys.
Vierailija kirjoitti:
Noilla spekseillä on käytännössä mahdotonta jäädä yksin, ellei sitten etsi sitä kuuluisaa pankkiirilentäjää. Enkä nyt tarkoita kirjaimellisesti, vaan todennäköisesti ap:n omat kriteerit ovat pilvissä. Eikä siinä mitään väärää siis ole.
Entä jos naisella on munat? Tai kilometrin pituinen rikosrekisteri? Ei vaikuta asiaan, kunhan on hoikka, urheilullinen ja hiukset päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En osaa, mutta en myöskään halua miestä, joka etsii ensisijaisesti itselleen äitiä.
Ap
Satsaamalla persoonaan. On parempi että kolahtaa yhdelle ihmiselle tosi kovaa kuin että on kymmenelle ihmiselle se "ihan kiva".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos naisella on munat? Tai kilometrin pituinen rikosrekisteri? Ei vaikuta asiaan, kunhan on hoikka, urheilullinen ja hiukset päässä?
Jos olet noin katkera asiasta niin eikö sinunkin kannattaisi kasvattaa pitkät hiukset ja urheilla ja panostaa ruokavalioon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvähän noilla on erottua, kuulostat melko täydelliseltä. Miten on huumorintajusi laita ja kuinka suhtaudut toisiin ihmisiin?
Parhaiten varmaankin erottuisit olemalla itse aktiivinen. Menet itse kiinnostavien miesten puheille, pyydät yhteystietoja ja seuraksi tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla hoikka, vaan normaali vartalo riittää. Pitkä tukka on kiva muttei sekään ole vaatimus, vaan lyhyempikin tukka voi olla naisellinen ja kaunis. Jos on muuten kaksi tasaväkistä ehdokasta niin minä olen huomannut, että valitsen aina sen, jolla on isommat tissit.
Eli minä jäisin sun valinnoissa aina kakkoseksi.
Ap
On paljon sellaisiakin miehiä, joille pienet rinnat ovat plussaa. Etsi niin kauan että löydät sellaisen, äläkä missään tapauksessa huoli tuollaista, joka tuntee jäävänsä paitsi. Ne ei kyllä unohda asiaa vaan muistuttaa siitä aina kun mahdollista ja vie itsetunnon.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hoikka niin ongelma on miesmaussa eli hypergamia.
Kiinnostut vain tasokkaimmista panomiehistä.
Mutta kaikkein tasokkaimmat ei ehkä kuitenkaan kiinnostu ap:stä, jos ei ole kunnon rintoja. Tai sitten muut sosio-ekonomiset puolet pitää olla tosi hyvät, jotta parisuhde voi kuitenkin syntyä, mutta sillä seurauksella että pankkiirilentäjä todennäköisesti pettää jonkin tisukkaamman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kuulostaa kovin sieluttomalta. Mutta eiköhän sulle jostain löydy asiallinen ja siisti mies. Muista mainita tinderprofiilissasi keskustelutaito ja ehdoton siisteys.
Tosin ehkä kannattaa etsiä miestä opiskelupiireistä. Tinderissä tuhlaat vain aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Jos ulkonäkö on kunnossa, ja elämäntilanne hallinnassa, niin en mä keksi muuta, kuin käydä ehdokkaita läpi, kunnes se oikea sattuu kohdalle. Omaa luonnetta kun on paha lähteä muuttamaan.
Ongelma tässä on, että sille oikealle on sata muutakin ottajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En osaa, mutta en myöskään halua miestä, joka etsii ensisijaisesti itselleen äitiä.
Ap
Olet töksäyttelijä. Ei ole hyvä keskustelutaito. Älä kehu sellaisella mitä ei ole.
Ananasmullet.