Miten voisi erottautua edukseen sinkkumarkkinoilla?
Hoikkuus, urheilullisuus ja pitkät hiukset löytyy jo.
Kommentit (107)
Turha yrittää alfalentäjäkirurgisankaria ellei sulla ole tarjota hoikkuutta, isoja luonnollisia tissejä, isoa timmiä peppua ja nuoruutta. Bonuksena voisit myös ostaa hänelle kalliita luksuskelloja(lue: ole rikas) ja hemmottele alfaasi päivittäin. Näillä saatat pitää alfasi jonkin aikaa ainakin.
Joillain ei vaan ole tuuria sydämen asioissa ja alan itse olla sitä mieltä että loppujen lopuksi kestävän rakkauden löytyminen on ihan vaan mäihää. Mäihää jota ei kaikille suoda. Tiedän itse olevani omassa ikäluokassani hyvinkin edukseni erottuva, mulla on kaikki ulkoiset puitteet ns. kunnossa ja oon aidosti myös miellyttävä ihminen. Mun korteissa on ollut paljon erinomaisia juttuja mutta rakkaudessa mulle vaan on aina jäänyt lopulta se "mustapekka" käteen (anteeksi poliittisesti epäkorrekti ilmaisu mutta se edustaa mun sukupolvea aika hyvin). En enää odota enkä varsinkaan etsi mitään mutta ehkä salaa sydämessäni olisin silti valmis yllättymään iloisesti. Ehkä elämä yllättää vielä.
Olkaa onnellisia jos olette omanne löytäneet. Muistakaa varjella sitä ja pitää siitä hyvää huolta. Sitä ei todellakaan kaikille anneta, älkää pitäkö sitä itsestäänselvyytenä. Se kai on viestini ydin.
Vierailija kirjoitti:
"Pienipilisissä miehissä on paljon pitkälle kouluttautuneita, isopiliset pariutuvat nuorempina."
Eihän se koko näy päällepäin joten siinä vaiheessa kun katsotaan että kiinnostaako se toinen yleensä niin sillä ei ole mitään merkitystä.
Itse nappasin aikanaan pois kuleksimasta kivan, fiksun ja empaattisen miehen joka ei ollut jostain kumman syystä muille naisille kelvannut. Sain sitten ihan bonuksena ja pyytämättä kaupan päälle varsin ison varustuksen joka ei kyllä ollut mitenkään tuota miestä auttanut aikaisemmin.
Miten se varustus olisi häntä auttanut, kun kukaan ei vaivaudu edes päivää sanomaan, saati tutustumaan kunnolla?
Muutamia ajatuksella kirjoitettuja kommentteja, jonka jälkeen ne palstan vauvat valtasivat ketjun ja aloittivat saman jankkauksen. Sadas kerta? Tuhannes? Menikö miljoona jo rikki?
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin kylmäävä sana, sinkkumarkkinat.Aivan kuin ihmiset olisi kauppatavaraa.Sehän on yks ja sama minkänäköinen ihminen on kun rakkaus kohtaa.
Höpöhöpö jos nainen on kuin tynnyrivatsainen ja pussikaulainen jope ruonansuu niin ei kyllä rakkaus kohtaa.
Liity noihin. 1. Jäsenten taustat tarkistetaan. Feikit ja onnenonkijat voi häröttää. Alle 200k/v oma ryhmänsä: https://www.millionairematch.com/
2. Korkeasti koulutettuja lapsettomia miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=c1d8411b7751f6d3cc6f2b5…