Miten voisi erottautua edukseen sinkkumarkkinoilla?
Hoikkuus, urheilullisuus ja pitkät hiukset löytyy jo.
Kommentit (107)
Miehet toivovat nykyään 50/50 synnyttäjää ja seksiorjaa. Tuon päälle jos harrastuksena joku pepun pumppaaminen ja sinulla on yliopistotutkinto ja asiantuntijatyö - mielellään tekniseltä alalta - ja myötäilet miehen arvomaailmaa, niin siinäpä se. Niin joo ja jos haluat naimisiin niin hanki rikas isä.
Laihduta
Lue kirjoja ja seuraa kulttuuria. Hanki yleissivistys.
Kiinnostu jostain. Hommaa fiksu harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei einespirkot halua kuulla mutta ruoanlaittotaidolla erottuu.
Eikö jokainen tehköön ruokansa ihan itse.. miks kellekään pitäis ryhtyä kokiksi
"Opinnot on tällä hetkellä kokonaan verkossa, joten en ole missään tekemisissä muiden opiskelijoiden kanssa eikä opiskelijatapahtumiin meneminen tunnu luontevalta."
Ollaan vasta sivulla kolme ja jo nyt aloittajasta paljastui tämä klassinen trolli jolle ei järkevinkään ehdotus sovi koska aina löytyy joku (teko)syy miksi se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta
Lue kirjoja ja seuraa kulttuuria. Hanki yleissivistys.
Kiinnostu jostain. Hommaa fiksu harrastus.
Niin eli kiduta itseäsi. Lopeta syöminen. Sano vaan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin kylmäävä sana, sinkkumarkkinat.Aivan kuin ihmiset olisi kauppatavaraa.Sehän on yks ja sama minkänäköinen ihminen on kun rakkaus kohtaa.
No ei nyt ihan näinkään. Ei rakkaus toimi niin, että se voi kohdistua ihan kehen tahansa - tai jos se jonkun kohdalla toimii näin, silloin kyseessä on jokin traumataustainen käyttäytyminen. Se, kehen ihminen tuntee seksuaalista vetoa, ei ole sattumanvaraista - muutenhan heterotkin rakastuisivat samaan sukupuoleen jne. Mutta hyvin monennäköisiin ihmisiin kyllä rakastutaan, että ei se niinkään ole, että jokin ulkonäkövirhe estäisi tämän kokonaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Ja jälleen kerran keskustelun naisen pariutumisesta voi siis tiivistää yhteen sanaan: TISSIT. Mikä niissä tisseissä on noin ihmeellistä? Ootte kyllä. Lapsellisia.
Sori nyt. Mutta sanoin vain, että tasatilanteissa olen huomannut, että minä valitsen isorintaisemman. En sanonut että kaikki muutkin niin tekevät. ja huom. se tasatilanne. Muut asiat siis tulevat ensin ja ovat tärkeämpiä. Miksi pitää kärjistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopulta vain ulkonäöllä on oikeesti väliä.. sisäinen kauneus luotu harha
Siellä joku joka ei ole koskaan ollut parisuhteessa. Vaikka saisit miss universumin, niin et sä sitäkään jaksaisi katsella, jos se olisi täysi ihmishirviö.
Sinä puhut irtoseksistä. Sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa.
Mä olen nainen ! Sä menet ihan ääripäihin.. tottakai ulkonäkö ratkaisee ihan taviksillakin!!! Monet tyytyy ja katkeroituu siksi on parisuhdeväkivaltaakin niin paljon
Useimmilla on järjettömät vaatimukset. Pettyvät, kun kukaan ei niitä kykene täyttämään. Eivät edes itse. Omien korvien välissä se ongelma yleensä on.
Mulla oli kerran heppatyttis joka vihasi juutalaisia ja rätti päitä. Olisin voinut kuolla sen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden miesten kohdalla jotka hakevat itselleen kodinhoitajaa. Kun aloittaja kuitenkin itse opiskelee yliopistossa niin haussa lienee koulutettu mies ja he harvoin ovat etsimässä itselleen uutta äitiä vaan tasaveroisen kumppanin jolla on myös ura ja tavoitteita.
Kyllä.
Jos ap hakee miestä, joka opiskelee yliopistossa / on valmistumassa, on järkevä, sivistynyt, ruumiinrakenteeltaan hoikka tai treenattu, ulkoinen habitus muutenkin kunnossa, tavoitteellinen, parisuhteessa tasaveroinen, ja vielä lisäksi kiinnostava, niin tosiaan tuollaiselle miehelle on kohtuullisen runsaasti vaihtoehtoja. Kannattaa muistaa, että miehelle ei useinkaan ole naisen koulutustaso itsessään kovinkaan tärkeä - toisin kuin monille naisille. Moni mies pariutuu mielellään ainakin jonkin verran "alaspäin", naiset eivät niinkään.
Ap:n kannattaa olla vaan päällekäyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikallahan ap ryhtyisi sitten jollekin siivoojaksi, koska kertoi että hän pitää kodin siistinä, vai mitä? Ei tosiaan, ei se että osaa laittaa hyvää ruokaa, tarkoita että pitäisi alkaa kokiksi jollekin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet toivovat nykyään 50/50 synnyttäjää ja seksiorjaa. Tuon päälle jos harrastuksena joku pepun pumppaaminen ja sinulla on yliopistotutkinto ja asiantuntijatyö - mielellään tekniseltä alalta - ja myötäilet miehen arvomaailmaa, niin siinäpä se. Niin joo ja jos haluat naimisiin niin hanki rikas isä.
Miehet - tuo aikamme monoliitti, joka on kuvattavissa ja selitettävissä parilla virkkeellä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden miesten kohdalla jotka hakevat itselleen kodinhoitajaa. Kun aloittaja kuitenkin itse opiskelee yliopistossa niin haussa lienee koulutettu mies ja he harvoin ovat etsimässä itselleen uutta äitiä vaan tasaveroisen kumppanin jolla on myös ura ja tavoitteita.
Jos ap hakee miestä, joka opiskelee yliopistossa / on valmistumassa, on järkevä, sivistynyt, ruumiinrakenteeltaan hoikka tai treenattu, ulkoinen habitus muutenkin kunnossa, tavoitteellinen, parisuhteessa tasaveroinen, ja vielä lisäksi kiinnostava, niin tosiaan tuollaiselle miehelle on kohtuullisen runsaasti vaihtoehtoja. Kannattaa muistaa, että miehelle ei useinkaan ole naisen koulutustaso itsessään kovinkaan tärkeä - toisin kuin monille naisille. Moni mies pariutuu mielel
Valmistumisvaiheessa parhaat on jo varattu. Kannattaa kyllä iskeä kiinni heti ensimmäisenä opiskeluvuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Pidä toi asenne!
Hyviä sinkkupäiviä jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
"Hyvä ruoanlaittotaito kertoo kiinnostuksesta gastronomiaan ja ruokakulttuuriin"
Suurin osa ihan hyvistäkin ruanlaittajista ei suhtaudu siihen minään gastronimisena harrastuksena vaan normaalina arjen asiana.
Jep ja jos mies etsii kumppania spesifien kriteerien perusteella sen sijaan että antaisi itsensä rakastua siihen mitä kohtaa, suhde ei tule olemaan mitään muuta kuin sietämätön manspleining-camppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Jos ap hakee miestä, joka opiskelee yliopistossa / on valmistumassa, on järkevä, sivistynyt, ruumiinrakenteeltaan hoikka tai treenattu, ulkoinen habitus muutenkin kunnossa, tavoitteellinen, parisuhteessa tasaveroinen, ja vielä lisäksi kiinnostava, niin tosiaan tuollaiselle miehelle on kohtuullisen runsaasti vaihtoehtoja. Kannattaa muistaa, että miehelle ei useinkaan ole naisen koulutustaso itsessään kovinkaan tärkeä - toisin kuin monille naisille. Moni mies pariutuu mielel
No minä olen käynyt perus amkkina "ylempään keskiluokkaan" ja "dippa inssiksi" itsensä tituleeraavien hirviöiden kanssa trefefillä ja vion kertoa että tuo illuusio siitä että koulutus jotenkin avaisi markkinoita joka suuntaan on ihan hevonkukkua. Sitä sietämätöntä narinaa ja lääkärit vs. diplomipinsinöörit -vihapuhetta ei jaksa kukaan täyspäinen kuunnella, vaikka olisi kotivaimopaketti kunnon palkalla työsopimuksessa. Olen mieluummin köyhä sinkku yksiössä :D
"Valmistumisvaiheessa parhaat on jo varattu. Kannattaa kyllä iskeä kiinni heti ensimmäisenä opiskeluvuonna."
Totta tämäkin. Jos ei heti ekana vuonna, niin selkeästi ennen valmistumista kuitenkin.
"Sori nyt. Mutta sanoin vain, että tasatilanteissa olen huomannut, että minä valitsen isorintaisemman. "
Missä ihmeen tasatilanteissa? Oletko joskus siis löytänyt kaksi ihan täydellisen identtistä naista kaikin muin puolin mutta ainoa ero on isommat tissit toisella?
Sitäpaitsi taviksilla on äärimmäisen harvoin mitään valintatilanteita jossa olisi vain suoraan tarjolla useita eri kumppaniehdokkaita samaan aikaan.
" Kannattaa muistaa, että miehelle ei useinkaan ole naisen koulutustaso itsessään kovinkaan tärkeä - toisin kuin monille naisille. Moni mies pariutuu mielellään ainakin jonkin verran "alaspäin", naiset eivät niinkään."
No todellisuudessa kuitenkin käytännössä pariskuntien koulutustaso on nykyään hyvin toisiaan vastaavia. Ihan jo sen takia että varsinkin koulutetummat solmivat sen parisuhteen usein samoissa piireissä liikkuvien ihmisten kanssa.
Mä olen nainen ! Sä menet ihan ääripäihin.. tottakai ulkonäkö ratkaisee ihan taviksillakin!!! Monet tyytyy ja katkeroituu siksi on parisuhdeväkivaltaakin niin paljon