Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pannut naapurisi kanssa?

Vierailija
18.03.2025 |

Itse olen nainut kolmen naapurin naisen kanssa nuorena poikana. 

Tuttu ja turvallinen, ja kun "kemiat" kohtaa, niin sattuuhan sitä.

Olisipa tosiaan aikakone, millä palata välillä ajassa taaksepäin. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ainakin kolme tarinaa on jonkun saman novellistin omasta kynästä. Eipä silti, kiihotuin kaikista.

Vierailija
22/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran. T. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta en tunne naapureitani.

Vierailija
24/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Ahmed on nussinut minua häkki varastossa ja rappukäytävän vinttitasolla

T. Pekka

T: Niklas

Vierailija
25/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tuntee helposti. 

Vierailija
26/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta haluaisin! Naapurissa kuuma, minua yli 10 vuotta vanhempi rokkari. Hot!

Vierailija
27/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Naapurin yksinhuoltajaäitiä, kun hän tulee kysymään apua.

Vierailija
28/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta kyllä haluttaisi.

Vierailija
29/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ihan naapuri, mutta naapurirapun kiva nuorimies osui pyykkitupaan joskus samaan aikaan kuin minä (ehkä 15 v nuorempi kuin minä), ja kun tarpeeksi monta kertaa oltiin siellä tavattu, rohkeni vahingossa koskettaa peppuani, kun otin koneesta pyykkejä - käännyin katsomaan ja hymyilin. Oli sellainen kaveri, joka osasi jutella kyllä minunlaisille, vanhemmille rouville, vähän tökerön mairitteleva, vähän flirttaileva, viattomalla tavalla. Osasi rikkoa jään.

Käännyin takaisin pyykkejä koneesta onkimaan ja pyllistin vielä syvempään kuin aikaisemmin niin, että hameenhelma nousi korkeammalle näyttäen reittä pidemmältä matkalta. Samalla työnnyin hiukan nuortamiestä kohti. Hän ymmärsi, että peppu oli siinä tarjolla, ja koski nyt koko kouralla. Minä itse nostin sitten helman pepun päälle, ja tunsin nuorenmiehen käden nyt sivelevän pikkuhousujani. Sanoin, että tuntuu kyllä hyvältä, ja hän tietysti peesasi.

En liikkunut, nautin k

Siis miten onnistuu, jos pikkarit on nilkoissa, siirtää jalat erilleen 🤔 tosi venyvät pikkarit 😂😂

Vierailija
30/32 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ja turvallinen naapuri on ehkä juuri se mitä sinä tarvitset. 😉

Vierailija
31/32 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti ole, mut tällaisissa tilanteissa kun tekis mieli miestä ihan todella kipeesti niin ois näppärää jos naapuri pääsis paikalle auttamaan 🥵

Vierailija
32/32 |
30.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu samanikäinen mies kun minä (45v). Eronneita olemme molemmat silloin tällöin otamme hiukan viiniä ja tyydytämme toisiamme. Järjestely toimii hyvin kun ei ole velvoitteita toisia kohtaan. Eikä ala naamakaan vituttamaan kun asuu eri asunnoissa. Siis ihan pelkkä seksisuhde. N 45.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi