Olen kurvikas nuori nainen, joo kyllä. Mutta miksi minä en saa haluu 10/10 miestä?
Miksi naiset alistuu yhteiskunnan normeihin mitkä on meitä vastaan. Koko tilanteessa.
Niinkun miksi naine jolla on muodot kohdillaan = mä ei sais haluu sitä timmiä erikoislääkäri huippu urheilija miljonääriä?
Mitä naurettavaa siinä muka on? Ainahan sitä voi kysyä eikä joku ex hoito tod estä mua lainkaan!!!!!
Eli olemme yhteyksissä myös 2023 < 3 <3 <3 pus pus pus
Kommentit (24)
Aina voi haaveilla. Helpompi löytää oman tason tai omaa tasoa alempi mies.
Köyhät on eväät, jos paksut pakarat on ainoa mitä neidillä on tarjota 🤷
Vierailija kirjoitti:
Köyhät on eväät, jos paksut pakarat on ainoa mitä neidillä on tarjota 🤷
Janipetteri 13v tirskuu kun joku vastaa sen avaukseen ja odottaa huolestuneena että koska mullekin alkais kasvaa karvat ja onks tää 11cm nyt varmasti naisille riittävä?
Et tahdo 10/10 miestä, joka on vielä uskollinen yhden naisen mies ja tahtoo sinun kanssa ainakin 1-3 lasta? Nämä ovat harvinaisia. Löydätkö? Kiinnostutko?
Mikä "ex hoito"? Sinun vai sen miehen?
Vierailija kirjoitti:
Jestas mitkä kassit.
Joo saat haluta. Ihan samalla tavalla kuin silloin kun kysyit, saatko timminä miehenä haluta timmiä naista. Kuka vaan saa haluta mitä vaan. Ja moni löytää etsimänsä.
Mä en vaan haluu vaan mul on myös huom oikeus eli vaiks oon ns kurvikas nii saan haluu ja mullon oikeus saada just se mies mitä mä haluun koska oon nainen ja se on mun oikeus naisena koska ei vaan miehillä oo oikeus saada esim laihoi muidui ketä ne haluu koska se patrakaatti jnes
Semmoinen feministi siellä pinnistää peruskoulupohjalta :D
Se on fifty sixty kuten itsekin totesit.
Yhteiskunnan normit ovat juuri se että kaikki naiset harrastaa Chadin kanssa seksiä, sitten huomaa muut hänen pyörittämät naiset ja kituu 30-40 vuotiaana "where have all the good men gone". Sitten 40 vuotiaana on bitter old woman.
Erikoislääkäri ja elämänkoululainen.
Koska et osaa kirjoittaa "haluta".
Muitakin syitä on mutta tuo riitti mulle.
No, onks sun mitat 90-60-90plus kenkä max 37 eli siro pitää olla.
Lisäksi mittasuhteet sellaiset, että on säärtä.
Pituus mielummin noin 170, kuin 160 ja paino noin pituus miinus 110.
Lisäksi ei varaosia eikähuulitäytteitä?
Liian isolla monolla sä näytät anteeksi vaan drraaggqqueenilta?
Ok