Miten te valitsette ehdokkaanne tulevissa vaaleissa?
Mulla on kolme puoluetta, jonka välillä arvon
Sitten valitsen joko vähän mun ikäisen jonka ammatti ja arvot miellyttää mua
Tai
Valitsen ehdokkaan, joka edustaa mun lasten ikäisiä tai heidän asiaansa
Teen myös vaalikoneita, mutta siellä kysymykset ovat usein vähän epämääräisiä, niin kovasti vaikuttaa, mitä niihin vastaa
Kommentit (140)
Palstalla on uusi hullu: katupölyhullu ja se olen minä. Tulen joka kevät Aivan S***tanan Hulluksi kun talven hiekotushiekkoja ei voida alkaa poistaa lumien sulettua vaan pitää odottaa kuukausi tolkulla jos vielä sataisi lunta ja sitten tukehdutaan kaikki siihen s*****nan pölyyn.
Äänestän mitä tahansa puoluetta, ikää, ammattia ja sukupuolta kunhan ehdokas ratkaisee katupölyongelman.
Helppoa valita, edellinen hallitus kusetti duunaria oikein kunnolla. Kun on pakko käydä autolla työssä, oli melkosta pyörrettä 2.40 litra. Nykyinen hallitus ymmärsi duunaria eikä riistä henkihieväriin pienituloista. Eli helppoa antaa ääni porukalle joka ymmärtää duunaria
Helppoa, en koskaan äänestä kusisia demari perseilijöitä ja vihervassupaskoja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen vasemmalta.
Valkoisten pikkulasten pahin painajainen.
No ainakaan se tällä palstalla keskusteluissa oleva henkilö puolueineen ei saa ääntäni.
Teen vaalikoneen, tumputan ja minne lasti näytölle lentää, hän on minun.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ÄÄNI PERUSSUOMALAISELLE ON ÄÄNI TRUMPILLE JA PUTINILLE
Helppo homma, kun äänestää Nukkuvien puoluetta. Äänestyspäivånä voi vetää peiton korviin ja nauttia kauniista unista!
Minulla on kaksi puoluetta, joita vaihtelevasti äänestän
En enää äänestä ehdokasta, joka on eduskunnassa (aikaisemmin tein näin)
Vähän menee välillä arvailuksi kun en jaksa seurata kuin vähän, mitä ehdokkaat ovat tehneet jos ovat olleet luottamustehtävissä
Vähiten huonoin puolue, siitä vähiten huonoin ehdokas. Vilkaisen koulutusta ja semmoista. Ei se mikään barrikaadeille menon aihe ikinä ole.
Vierailija kirjoitti:
ÄÄNI PERUSSUOMALAISELLE ON ÄÄNI TRUMPILLE JA PUTINILLE
Trump On Ihana. MAGA FOREVER! Kannatan TRUMPIA hän on parasta IKINÄ!!!!!!!
Teen vaalikoneen, jossa hyppään yli kaikki kysymykset jotka ei liity maahan muuttoon (koska muilla kysymyksillä ei ole juuri väliä minulle), sitten katson mitä se ehdottaa.
75 prosenttisesti oli yksi puolue parhaimmillaan samaa mieltä kanssani vaalikoneen mukaan, niin en taida äänestää ollenkaan.
Suljen kolme puoluetta ensin kokonaan harkinnan ulkopuolelle, koska puoluekuri.
Tämän jälkeen käännyn vaalikoneen puoleen.
Kyllä noin paras ehdokas (tai paremminkin pienin paha) selviää.
Äänestän puoluetta joka vastustaa Natoa.
Sellainen joka on tehnyt kuntani ja kuntalaisten eteen töitä eikä pelkkiä lupauksia.
Nämä ovat kuntavaalit ja itselleni ei puolue merkitse pätkääkään. Luulisi sivistyneiden kouluttautuneiden ihmisten tietävän ehdokkaansa ilman vaalikonetta.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän puoluetta joka vastustaa Natoa.
Kunnissa ja alueillahan tuo päätettiin aikoinaan vai!
Sitä joka laittaa jarruja luonnontuholle ja osaa ajatella vähän pidemmälle kuin tähän viikkoon?