Bemarin ylläpito 10 vuoden aikana 3 kertaa kalliimpaa kuin toyotan.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sillä ajaminen sentään on miellyttävää, toisin kuin tojotalla.
Olen ajanut lukuisilla uusilla bemareilla ja toyotoilla ovat oikein miellyttäviä ajaa ei valittamista,etenkin rav4 plugari on oikein maukas ajatteva eikä häpeä bemareille yhtään.
Mutta sisustan muoviosat pysyy hädin tuskin kasassa ja keskikonsoli heiluu ja natisee kuin pyörremyrskyssä kun vähän koskee. Kävin just viime viikolla tsekkaamassa kyseisen toyotan.
Mieluummin tämä kuin tuolla tien laidassa rikkoontuneita bemuja.
Jaa. Kolme kymmentä vuotta ajoa takana enkä ole tien laidoilla rikkoontuneita bemareita nähnyt.
Hyvin kestävä ollut Toyota Yaris VM -11. Meni taas katsastuksesta läpi. Muutamia remppoja joutunut tekemään tehdä, akku vaihdettu ja jouset taakse, jarrulevyt pari kertaa.
Tässä taidetaan verrata aika erilaisia tuotteita ja käyttötapauksia toisiinsa. Hyvä, että molemmille löytyy omat ostajakuntansa. Suurin osa päättyy myös johonkin aivan toiseen merkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä naiskuskilla nyt neljäs bemari. Eipä ole tarvinnut mitään korjata koskaan. Hyvä auto, miellyttävä ajaa, vakaa. En vaihda merkkiä.
Meinasitko tuolla suulla vielä syödä, kun sieltä tulee semmosta p*skaa että.
Kyllä. Toki merkki kuin merkki niin aina löytyy maanantai kappaleita. Minulla ei ole koskaan tarvinnut yhtäkään bemariani korjata. Hyvin on kestäneet ja ajan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Tällä naiskuskilla nyt neljäs bemari. Eipä ole tarvinnut mitään korjata koskaan. Hyvä auto, miellyttävä ajaa, vakaa. En vaihda merkkiä.
Ei tosiaan tarvitse mitään autoa korjata jos vaihtaa uuteen :D
Ironisinta tässä että oikeasti kestäviä sekä tehokkaita takavetoisia autoja saa muilta merkeiltä. Pippeli-imago ja itse värjätyt etusäleikön viivat bmw:ssä on niin must have joillekkin että järki sumenee autoilussa.
Mikä auto jättää eniten tielle?
Useimmin tielle jättäneet mallit automerkin mukaisessa aakkosjärjestyksessä: Iso tila-auto Ford S-Max (käyttöönottovuosi KOV 20162018), Opel Insignia (KOV 2015-2018), Toyota RAV4 (KOV 2017, 20192021) ja Volkswagen Sharan (KOV 2015).
17.7.2024
Moottori
Vierailija kirjoitti:
Ironisinta tässä että oikeasti kestäviä sekä tehokkaita takavetoisia autoja saa muilta merkeiltä. Pippeli-imago ja itse värjätyt etusäleikön viivat bmw:ssä on niin must have joillekkin että järki sumenee autoilussa.
Voitko antaa esimerkkejä samasta hintaluokasta? Ei siis mitään miljoonien arvoisia urheiluautoja.
Vierailija kirjoitti:
Takavetoisia?? Mitähän aikakautta elät? Kyllä itsellä ollut aina neliveto bemu.
Onko Toyotassa edes ilmajousia ?
Bemu mukava matka-auto, lämmin ja hiljainen
Vierailija kirjoitti:
Mikä auto jättää eniten tielle?
Useimmin tielle jättäneet mallit automerkin mukaisessa aakkosjärjestyksessä: Iso tila-auto Ford S-Max (käyttöönottovuosi KOV 20162018), Opel Insignia (KOV 2015-2018), Toyota RAV4 (KOV 2017, 20192021) ja Volkswagen Sharan (KOV 2015).
17.7.2024
Moottori
Niin. Missä se bemari on listalla??
Toyota Suprassa on sama voimalinja kuin lähes kaikissa takavetoisissa bensamoottorisissa Bemereissa. Tuskin myöskään ylläpitokuluiltaan poikkeavat juuri toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut lukuisilla uusilla bemareilla ja toyotoilla ovat oikein miellyttäviä ajaa ei valittamista,etenkin rav4 plugari on oikein maukas ajatteva eikä häpeä bemareille yhtään.
Mutta sisustan muoviosat pysyy hädin tuskin kasassa ja keskikonsoli heiluu ja natisee kuin pyörremyrskyssä kun vähän koskee. Kävin just viime viikolla tsekkaamassa kyseisen toyotan.
Jaa. Kolme kymmentä vuotta ajoa takana enkä ole tien laidoilla rikkoontuneita bemareita nähnyt.
Ajelet varmaan kaupungin keskustassa. Niitä näkyy kyllä tien laidoilla, samoin kuin Audejakin. Yhtään Toyotaa en ole sattunut näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa tuon Moottorin lista. Onko bemaria listalla? Ei. Onko Toyota? On.
Vierailija kirjoitti:
Juuri oli iltapäivälehdessä että Toyotaliike sanoi että 5 v autossa saakin olla jo vikoja, kun ostaja valitti takalasin lämmityksen viasta 😁
Ei minulla ikinä ole ollut takalasin lämmityksessä vikaa, saksalaiset autot ja menneisyydessä oli iso Volvo
Ei ollut Toyota -liike, vaan joku ihan muu liike joka oli myynyt tämän tietyn toyotan.
Vierailija kirjoitti:
Joukkoliikenne pelaa suuressa osassa Suomea.
Ihan vain tiedoksi rasvanäpeille.
Mene viherpiiperö muulle sivustolle huutelemaan kun et näistä asioista mitään ymmärrä.
Bemarilla saa myös vähintään 3 kertaa enemmän naisia, kuin jollain yariksella.
"Ajelet varmaan kaupungin keskustassa. Niitä näkyy kyllä tien laidoilla, samoin kuin Audejakin. Yhtään Toyotaa en ole sattunut näkemään."
Suurin osa valtateillä. Noin 300 km päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kestävä ollut Toyota Yaris VM -11. Meni taas katsastuksesta läpi. Muutamia remppoja joutunut tekemään tehdä, akku vaihdettu ja jouset taakse, jarrulevyt pari kertaa.
Eihän se yaris niistä vioista ilmoita ja sinä vain sopeudut siihen, että autosi on paskalotja. Muut tienkäyttäjät eivät sopeudu kotteroosi.
Minkään auton takuu ei ole 5 vuotta ja sen mennessä umpeen auto on suunniteltu hajoamaan sen verran, että asiakas ostaa uuden auton ja myy rahareiän eteenpäin. Jos takalasin lämmityksessä ei ole vikaa niin jossain muussa on.