Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sulle järkytys, kun George Michael kuoli vain 53-vuotiaana? Mulle se oli surullinen uutinen.

Vierailija
03.09.2023 |

Nyt olen sinut asian kanssa,vaikka kuuntelen usein hänen musiikkia ja ajattelen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se järkkyä, liian nuorena menehtyi. Minua kosketti erityisesti myös vastaava kohtalo eli Michael Jacksonin kuolema. Sen muistan todella hyvin, olin 2-kymppinen ja seurasin CNN:ltä yöllä suoraa lähetystä kun Michael vietiin sairaalaan. Kävin myös muistelemassa häntä Olympiastadikalla, jonne oli fanien "muistoseinä" laitettu. George Michael, Michael Jackson, Whitney Houston, Prince... kaikki liian aikaisin.

Vierailija
2/13 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikoiden keski-ikä nyt ei ole kovin korkea,arvaatko miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta hiljattain alkanut enemmän kuuntelemaan hänen musiikkiaan. Ajattelen myös mitä hän olisi vielä ehtinyt tekemään. Hänen äänensä oli kyllä vailla vertaa. Tilasin myös hänen elämäkertansa.

Vierailija
4/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän hänen musiikistaan, etenkin sooloartistina ja olen ollut hänen konsertissaankin. Mutta kuten muutkin ovat ketjussa todenneet, muusikoilla on tapana kuolla ennen aikojaan, joten ei se mikään järkytys ollut.

Vierailija
5/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sydäntä riipi. Melkein yhtä paljon kuin Titanic 😢

Vierailija
6/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nistit kuolevat nuorena. Tilastollinen tosiasia.

Vierailija
7/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka se on?

Vierailija
8/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varmaan 90-luvun jälkeen kuullutkaan siitä. En ole noteerannut kuolemaansa. Koska on kuollut?

Joten ei ole järkytys.

Vierailija
9/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli "järkyttävämpää" tajuta, miten nuorena aloitti uransa. Oli jo 80-luvun alkupuolella ihan tunnettu muusikko, siis parikymppisenä.

Vierailija
10/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut jossain poikabändissä aikoinaan.

Vierailija
11/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että terveydenhoito olisi rikkaille niin normia, että kokit, kunto-ohjaajat ja lääkärit olisi jatkuvassa valmiudessa antamaan tukea ja pitkittämään elämää. Kuitenkin näitä kuolemia tapahtuu superrikkaille. Ikään kuin kaikki olisi elämässä saavutettu ja ainoa mitä enää voi tehdä on kuolla pois. Onko elämänhalu sitten korkeampi, kun ei ikinä unelmiaan saavuta?

Vierailija
12/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasariteini kirjoitti:

Pidän hänen musiikistaan, etenkin sooloartistina ja olen ollut hänen konsertissaankin. Mutta kuten muutkin ovat ketjussa todenneet, muusikoilla on tapana kuolla ennen aikojaan, joten ei se mikään järkytys ollut.

Toisaalta alkaahan näitä tosi vanhojakin olla, esim. suuri suosikkini Keith Richards joka ei ainakaan terveitä elämäntapoja noudattamalla ole ketkutellut kasikymppiseksi.

GM oli huikea laulaja esiintyjä, ja hyväntekijä, se on aina hieno juttu.

Vierailija
13/13 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tahansa voi kuolla kuka vain...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän