Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bemarin ylläpito 10 vuoden aikana 3 kertaa kalliimpaa kuin toyotan.

Vierailija
18.03.2025 |

Miten voi olla noin suuri ero,

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sillä ajaminen sentään on miellyttävää, toisin kuin tojotalla.

Olen ajanut lukuisilla uusilla bemareilla ja toyotoilla ovat oikein miellyttäviä ajaa ei valittamista,etenkin rav4 plugari on oikein maukas ajatteva eikä häpeä bemareille yhtään.

Mutta sisustan muoviosat pysyy hädin tuskin kasassa ja keskikonsoli heiluu ja natisee kuin pyörremyrskyssä kun vähän koskee. Kävin just viime viikolla tsekkaamassa kyseisen toyotan.

Ei tainneet kummosta tarjousta antaa sun bemustas.

Vierailija
82/85 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli iltapäivälehdessä että  Toyotaliike sanoi että  5  v autossa  saakin olla jo vikoja, kun ostaja valitti takalasin lämmityksen viasta  😁

Ei minulla ikinä ole ollut takalasin lämmityksessä vikaa, saksalaiset autot ja menneisyydessä  oli iso Volvo

Hyvä pointti tuo. Mulla useampi volkkari, ja hitto tosiaan: Takalasin vastus ei niissäkään ollut koskaan rikki? Melkein yksi ainoita osia, joita ei vaihdettu. Toinen oli kuskin puolen takaoven lukitus. Kaikki muut kolme ovea ja takaluukun lukko vaihdettiin. Mut ei näistä enempää muisteloita. Joutuu muuten hakemaan diapamin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku bmv, vmp. Audi se olla pitää. Ja naisia riittää!

Vierailija
84/85 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmasta joutuu yleensä maksamaan enemmän. Nämä ovat valintoja. Minä ajan bemarilla, vaikka se on kalliimpaa. 

Vierailija
85/85 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullon bemmis uuet gummit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi