Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä keskiarvolla sinä suoriuduit peruskoulusta?

Vierailija
18.03.2025 |

Millä paikkeilla se oli, kuinka hyvin koulu sinulla meni?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minua syrjittiin koulussa, ja annettiin tahallaan huonot numerot, päätin etten tarvitse todistusta missään!

enkä ole tarvinnut. En kuulu yhteiskuntaan 

vapaa, oloneuvos, rahaa on. Onnellinen olen. Moni kadehtii ja kadehtis enemmän kuin tietäs kaiken.

Vierailija
42/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,8.

En mennyt lukioon. Ammattiopistossa kosmetologiksi. Myöhemmin kirurginen saikkari. Oma yritys ollut vuosia. Hyvin toimeentuleva.

Opiskellut myös pari muuta ammattia siinä ohessa. Se on helppoa kun on hyvä muisti, loistava paineensietokyky kuin myös päättely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla 9,7. Lukiossa sitten nousi vielä 9,9:ään.

Vierailija
44/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,3. Lukiossa oli parhaimmillaan 9,8, mutta laski päättötodistukseen 9,5. Ja kirjoitin kuusi laudaturia. En ollut hurja lukutyyppi, mutta tykkäsin sekä kielistä että matemaattisista aineista, ja oppimisesta yleisesti, joten koulu oli minulle helppoa. 

Vierailija
45/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikana oli vain keski ja kansalaiskoulu. Kävin kansalaiskoulun ja keskiarvo saattoi olla 7 tai 8. En enää muista varmasti. Hyvin pärjäsin Postin hommissa tuollakin keskiarvolla.

Vierailija
46/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan juuri ja juuri 7. Aina olin huono koulussa eikä koulu myöskään kiinnostanut. Työttömänä en kuitenkaan ole ollut koskaan vaikka perus pskaduunia teenkin.

Vierailija
47/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,7

Vierailija
48/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti, en juurikaan ollut edes 9 koulussa paikalla😅 silti olen ihan hyvätuloinen nykyään että ....

Vierailija
49/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.4, ei kiinnostanut vähääkään. Alle 30v alkoi koulutus kiinnostamaan ja pääsin kaikkiin haluamiini opintoihin. Niiden myötä nykyään vakityö ja hyvät tulot. Peruskoulun päättyessä en olisi nykyistä tilannetta osannut kuvitella mitenkään päin.

Vierailija
50/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.5

Tein matikanläksyt koulubussissa ja luin kokeisiin. Helppoa oli. Lukiossa ja yliopistossakin tuolla tyylillä sai vielä ok arvosanat. Kirjoitin M:n tai E:n kaikista ja gradusta tuli myös M.

Vierailija
51/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittanut kansakoulussa ja lopetin sitten peruskoulun jälkeen koulut. Huonosti meni koulut. Viimeiset 25 vuotta100 000-140 000 euron vuosipalkoilla vuoteen 2018 asti, kunnes päätin downgreidata elämääni ja tehnyt niitä lähtien noin 50-70 työpäivää vuodessa 50 000 -70 000 euron vuosipalkalla. Ja renkinä asiantuntija tehtävissä tuo palkka. Erittäin kapean osaamisen asiantuntija ja kilpailijoita laskettavissa yhden käden yhdellä sormella. Kourallinen maailmassa.

Vierailija
52/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain spettarin peruskoulusta 1987 ja keskiarvo oli 9,6, mikä vastaa keskiarvoa 11,6 nykyisin.

Vierailija
53/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu päättyi 1996. Lopputulos 7,3. 

Korkein koulu mikä on käyty on AMK.

Vierailija
54/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä -96 pääsin peruskoulusta. Keskiarvo oli 8,7, millä pääsin kuvislukioon, johon ei tullut yhtäkään kiusaajista. Olin erittäin tyytyväinen. Kiusaaminen loppui siihen.

Vierailija
55/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

9,83. Kolme ysiä oli päättötodistuksessa. Liikunta, musiikki ja käsityöt. 

Koulu oli vaan tajuttoman helppoa aina mulle. Enhän mä koskaan tehnyt läksyjä vaan tein ne tunnilla lennosta tai välitunnilla. Kokeisiin aloin lukea klo 21 edellisenä iltana ja 21:30 tuli ekan kerran äiti huomauttamaan, että "nyt valot pois". Lukematta olisin varmaan saanut jo 9+-9,5 kokeesta eli opin tunnilla lähes kaiken. Sitten pikkuisen viimeisenä iltana siihen päälle, niin tulos oli joku 10 tai 10-.  

On hassua, kun jotkut lohduttautuu sillä, että hyvin pärjäävät lukee vaan niin paljon. Totuus on, että osa lukee ja osa ei. Mun kaveripiirissä oli useampi näitä 9,5+ -keskiarvoja ja kaikki olimme yhtä veteliä. Illat meni hengatessa jossain nuorisotalolla tai kahvilassa. Viikonloppuisin kiskottiin kaljaa jossain puskassa. Tiedän kyllä luokassa olleen pari sellaistakin, jotka luki ihan sikana saadakseen hyviä numeroita. 

Vierailija
56/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulusta 6,8 lukuaineiden keskiarvo. Tein läksyt ja luin kokeisiin, en lintsannut, mutta silti kokeen numerot oli yleensä joku 6-7 huudeilla. En mielestäni ymmärtänyt lukemaani, kun jälkeenpäin mietin.

Vierailija
57/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ei enää halunnut kiduttaa minua joten päästi minut vapauteen.

Vierailija
58/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keski-arvo oli 6.9. Muita kouluja en käynyt ja nyt mittava itse rahoitettu kiinteistömassa ja mukava sijoitussalkku. Kaksi vuotta vielä eläkkeelle ja n. 4000 euron eläke alkamassa.

Lisäyksenä vielä se, että kerran jäin luokalle suomenkielestä ja englannista. Aikuisiällä kuitenkin kirjoitellut paljon lehtijuttuja ja ammatillista tekstiä ohjeisiin ja muihin julkaisuihin. Pitkiä aikoja ulkomailla pelkästään englannilla, koska innostuin kieleen myöhemmin ja itseopiskelin.

Joopa joo, satuilehan lisää. Joo hei kaiffarit, mullakin keskiarvo 5, mutta nyt yritysmegatoimitusjohtaja 10:ss' yriteyksessä. 2000,000000000 megakvanziljoonan sijoitussalkku, mijoona käteisenä kaapissa ja kikkeli 35cm. 

Vierailija
59/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukuaineet tasan 9,0.

Kaikki aineet 8,8.

Lukion keskiarvoa en muista n.8,5. 

Kirjoitin yleisarvosanana L:n paperit. 

Minusta tuli Tradenomi. Työskentelen IT-alalla.