INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA
Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa.
Kommentit (453)
Bellas Cafe kielsi koirat kahvilasta, nyt voin mennä nauttimaan leivosta ja kahvia kyseiseen kahvilaan, en halua katsella haisevia paskaperse rakkeja kun syön leivoksia ja nautin kahvia. Ja ne rakit todella haisee pahalle. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Bellas Cafe kielsi koirat kahvilasta, nyt voin mennä nauttimaan leivosta ja kahvia kyseiseen kahvilaan, en halua katsella haisevia paskaperse rakkeja kun syön leivoksia ja nautin kahvia. Ja ne rakit todella haisee pahalle. Hyi.
Haiset todennäköisesti itse paljon pahemmalta. 🤮
Vierailija kirjoitti:
MINÄ INHOAN SINUA JA KALTAISIASI AIVOTTOMIA PASKANNUUSKIJOITA!!!
JA MINÄ INHOAN SINUN KALTAISIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haise, käytän Chanelin touksuja, joten tuoksun laadukkaalle toisin kuin sinun rakkisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haise, käytän Chanelin touksuja, joten tuoksun laadukkaalle toisin kuin sinun rakkisi.
Sulla ei ole varaa kuin mäntysuopaan. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä rahatilanteeni tiedät, minulla on tilillä aivan varmasti enemmän rahaa kuin sinulla LUUSERI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä rahatilanteeni tiedät, minulla on tilillä aivan varmasti enemmän rahaa kuin sinulla LUUSERI.
Sulla on vain viha. Säälittävää. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ap on k* hitysvammainen. Ei kannata vastailla.
Sen kyllä huomaa ...
Espanjan aurinkorannikolla saa sakot kun ei kerää rakkien pskoja. Olen itse nähnyt kun poliisi on sakottanut tuollaista paskaperseen ulkoiluttajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on vain viha. Säälittävää. 😄
Etkö osaa kirjoittaa kun käytät lasten kuvia täällä. Oletko 5-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MINÄ INHOAN SINUA JA KALTAISIASI AIVOTTOMIA PASKANNUUSKIJOITA!!!
JA MINÄ INHOAN SINUN KALTAISIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TASOISSA OLLAAN SITTEN SAATANA!!!!!!!!!!!!
Tampereella Bellas Cafe on nyt RAKKIVAPAA kahvila, joten kaikki, jotka haluavat mennä nauttimaan leivoksia ja kahvia, suosittelen. Ei tarvitse katsella haisevia elukoita ja paskaperseitä kyseisessä kahvilassa. Itse menen, aiemmin en käynyt, koska rakit oli sallittuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kestä elämää, pitää muuttaa omakotitaloon. Jos asuu ihmisten ilmoilla pitää sietää kaikenlaista inhottavaa kuten känniääliöitä, huutavia vauvoja, rikollisuutta, koiria, naapurin seksiääniä klo 4 aamulla, naapurin tiukkapipoista rouvaa ja niin edelleen.
Jos koirat ovat ongelma, ne ovat sitä kyllä laitakaupunkien okt-alueella ja tuppukylissä. Ei isojen kaupunkien kerrostaloalueilla.
Koirien ulosteet ja eritteet ovat kyllä todella paha ongelma kerrostaloalueilla. Sopii tulla katsomaan, millaisia itsekkäitä pskoja nämä koiran omistajat ovat.
Mikä ongelma? Sinne ne maatuu.
Tuosta asfaltiltako?
Minä taas inhoan useimpia ihmisiä mutta piristyn aina jos näen koiran ja tulee sellainen lämmin ja rakastava ja rentoutunut fiilis. Koirat on todellakin tarpeen täällä ihmisviidakossa jotta pysyisi jotenkin edes ihmisenä.
Ja miksi inhoan ihmisiä? Vanhempani olivat paskaa koska eivät kasvattaneet oikein, eli niin että pärjäisin tässä yhteiskunnassa. Tästä johtuen vedän puoleeni lähinnä jotain alaluokkaa amiksia humanistipellejä yms. Kaverit oli paskaa koska ei niitä kiinnostanut tehdä kanssani muuta kuin ryypätä ja aina jossain tasottomissa pimeissä räkälöissä vaan. Opinnot oli paskaa koska eivät työllistäneet hyväpalkkaiseen työhön. En ikinä saa työtä jossa olisi edes kolmen tonnin palkka. Aina ihmiset olettaa että teen paskatöitä halvalla tai mieluiten ilmaiseksi ja työskentelen ihmisten parissa, koska olen kaupunkilainen ja nainen. Vihaan aikuisia jotka ei osaa enää puhua muusta kuin perheestään ja olettaa minun olevan kiinnostunut. Nykyarkkiehtuuri on paskaa, vihamielistä masentavaa ja rumaa. Helsingissä pyritään siihen että missään ei ole enää mitään vihreää vaan pelkkiä kivierämaita kts. esim Jätkäsaari.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä juuri eilen joku ihana koiranomistaja oli päättänyt kikattaa koiransa päiväkodin edustalla.
Puhdasta sikailua, koiravero takaisin. Koiria on Helsingissä aivan valtavasti.
Sitä se teettää, kun yksinäiset feministit ei saa miestä.
Inhottaa ihmiset, jotka eivät korjaa koirankakkoja pois, inhottaa ihmiset jotka antavat vauhkon koiransa juosta vapaana, Inhottaa myös, kun koiralle ei opeteta vähäisempiäkään käytöstapoja. Jakuvasti räksyttävät koirat käyvät todella hermoon. Inhoan ihmisiä jotka pitävät koiraa pihalla ketjussa tai kotona häkissä. Se on eläinrääkkäystä! Inhoan ihmisiä, jotka päästävät koiransa minun koiran kimppuun. Siitä seuraa yleensä kallis eläinlääkärireissu. Suurin osa koiran omistajista ei ymmärrä koirista mitään!!!
Saksassa maksat 70 euroa sakkoa, jos et korjaa koiran jätöksiä pois.
Pirkkalan keskustassa asuu tyhmiä rakkien omistajia. Sotkevat keskustan ulosteilla ja kusilänteillä. Laahustavat niiden tyhmien rakkien kanssa täällä, varmaan nämä elukat ovat hirveän onnellisia kun saavat ulkoilla täällä keskustassa ja kusta joka paikan ja ulostaa mihin vaan, vaikka keskelle katua.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ihmisiä noin ylipäätään. Koirista tykkään ja muistakin eläimistä.🤗
Samaa mieltä👍
Olet säälittävä.
-eri