Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA

Vierailija
18.03.2025 |

Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa. 

Kommentit (453)

Vierailija
181/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, siellä sitten taas eräs joka niputtaa kaikki koiran omistajat ja koirat samaan nippuun. Minä ja koirani emme syyllisty mihinkään noista, emmekä käy yhdessä kaupassa, kirjastossa ym.

Vierailija
182/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan sinua, ja minun koiranikin vihaa sinua 

Toivon koirallesi oikein ikävää loistartuntaa ulosteista ja toivon, että nämä ulosteloiset tarttuvat myös sinuun. Ai että kun nautin, toivon myös koirallesi lihapullaa yllätyksellä. 

Oletpa ääliö ihminen. Meidän koira on rokotettu myös leptospiroosi loistartuntaa vastaan ja ikinä ei syö mitään ulkona ilman, että me omistajat se tarjotaan syötäväksi. Ei lähesty ketään, vaan kulkee omaa matkaa välittämättä muista koiristakaan. Ei anneta pissailla minne sattuu ja portin pieliin ja joka ikinen pökäle korjataan roskiin. 

Että syö itse vaan lihapullia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat ovat hyvin itsekeskeitä porukkaa. Koko ajan ollaan vaatimassa kaikkea koirien kautta, muun maailman täytyy pyöriä heidän kuolaavien karvakasojen ehdoilla. Itse he eivät ole valmiita sitoutumaan esim. koirien häiristevän käyttäytymisen lopettamiseen. 

Meidän pitäisi keskustella enemmän siitä miksi ihmiset haluavat pitää lemmikkejä. Miksi ihmisen ego on niin tärkeä, että se oikeuttaa pitämään eläintä vangittuna? Lemmikin pitäminen ei ole moraalisesti tai ympäristön kannalta kestävää. Todennäköisesti lemmikit ovat vähän kuin tupakka. Joskus tupakointi oli yläluokan statussymboli, nykyisin polttavat lähinnä vain elmämkoululaiset. Näin tulee käymään myös koirien kanssa, lopulta koiria pitää vain tyhmät alempien sosiaaliryhmien ihmiset. 

Vierailija
184/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki koirat pitäs hävittää!!!

Paskarakkeja!!!

Vierailija
185/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranomistajat ovat hyvin itsekeskeitä porukkaa. Koko ajan ollaan vaatimassa kaikkea koirien kautta, muun maailman täytyy pyöriä heidän kuolaavien karvakasojen ehdoilla. Itse he eivät ole valmiita sitoutumaan esim. koirien häiristevän käyttäytymisen lopettamiseen. 

Meidän pitäisi keskustella enemmän siitä miksi ihmiset haluavat pitää lemmikkejä. Miksi ihmisen ego on niin tärkeä, että se oikeuttaa pitämään eläintä vangittuna? Lemmikin pitäminen ei ole moraalisesti tai ympäristön kannalta kestävää. Todennäköisesti lemmikit ovat vähän kuin tupakka. Joskus tupakointi oli yläluokan statussymboli, nykyisin polttavat lähinnä vain elmämkoululaiset. Näin tulee käymään myös koirien kanssa, lopulta koiria pitää vain tyhmät alempien sosiaaliryhmien ihmiset. 

Mäkään en ymmärrä lemmikin konseptia. Pidetään elävä eläin neljän seinän sisällä, kopissa, häkissä, purkissa, astiassa. Ulkona vain harvoin tai ei lainkaan, silloinkin koko ajan naru kaulassa tai häkissä. Ei kuulosta reilulta.

Vierailija
186/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan! Se on myös yksi piiiiitkä minus, jos naisella on koira. Se kertoo aika paljon missä kunnossa kämppä on ja miten niitä päiviä vietetään, kun kuolaava haiseva rakki pyörii joka paikassa, ja sitten sitä joutuu viemään ulos yms.

Vierailija
187/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää olis vauva jossei joku vähän väliä julistais inhoavansa tai vihaavansa jotain. 

Ehkä kannattais jutella ammattilaisen kanssa

Vierailija
188/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa on kyllä omistajassakin, kun antaa koiransa räkyttää ulkona kaikkea liikkuvaa tunteja. Jos on vaikka jokin huoltotyö lähistöllä meneillään, niin eipä omistaja silloinkaan välitä häiritsevästä ja kovaäänisestä haukkumisesta. Ottaisi edes siksi aikaa koiransa sisätiloihin ja antaisi työrauhan. 

Vierailija
189/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minäkään en pidä koirista. Kuolaavat, haisevat, tunkevat väkisin kiinni (omistajat eivät piittaa estellä), ovat vaivalloisen hoidettavia.. Kadunvarret täynnä koirien paskaa.

Tätä en kehtaa kenellekään myötää, työpaikalla kun koirat ovat lapsia rakkaampia. En tiedä miksi, mutta koirissa mikään ei herätä minussa juurikaan lämpimiä tunteita.

Vierailija
190/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että aloittajaa inhotaan enemmän eikä pelkästään inhota vaan myös halveksutaan ja siksi projisoi nyt tunteitaan viattomiin luontokappaleisiin. Terapia voisi olla ihan hyödyllinen. Samoin lääkitys. 

Koiraviha kaupunkilaisten perinteinen "korrekti tapa" ilmaista maalaisvihaa. Etenkin stadilaisten. Ei tässä muusta ole kyse.

En tiedä miten koiranpaskan väistely vituttaisi vähemmän maalla kuin kaupungissa? Eiköhän se viha ole ihan jaettu tunne. Mikä ihme siinä on, ettei elukkansa paskaa voi kerätä pois? Näin kissanhiekkalaatikoita päivittäin lapioivana ihmettelen suuresti, että miten laiska voi koiraihminen edes olla?

Vierailija
191/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä juuri eilen joku ihana koiranomistaja oli päättänyt kikattaa koiransa päiväkodin edustalla.

Puhdasta sikailua, koiravero takaisin. Koiria on Helsingissä aivan valtavasti.

Sitä se teettää, kun yksinäiset feministit ei saa miestä.

Emme me koiraa ota vaan kissan, emmekä edes huoli mitään miestä.

Vierailija
192/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raketteja ammutaan pari tuntia kerran vuodessa. Koiranpaskasta ja haukkumisesta kärsitään 365 päivää vuodessa!

Vierailija
193/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on. Mä olisin valmis palauttamaan koirat työrooliin ja opas- ja avustajakoiriksi. Muita ei kaupungissa kaivata. Ihan typeräksi omistajien toiminta meni, kun piskit pitää nykyään sallia kaupoissa, kahviloissa, kirppiksillä, kirjastoissa jne. Ei tarvitse. Nyt on allergikko pysynyt kotona. Pysyy joo jatkossakin, mutta ihan hyvä, jos koira palautetaan koiraksi pyhän koiran paikalta. 

Vierailija
194/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Vierailija
195/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut, että jos naisen Tinder-profiilissa edes vilahtaa koira jossain kuvassa, se on välitön pyyhkäisy vasempaan. Nämä koiramammat ovat aivan umpihullua porukkaa. Ne kouluttamattomat rakit ovat elämän keskipiste ja ainoa sisältö. 

Vierailija
196/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki koirat pitäs hävittää!!!

Paskarakkeja!!!

Näin!

Vierailija
197/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, minä ja kaksi saksanpaimenkoiraa vihataan sinua. 

Vierailija
198/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaanpa että aloittajaa inhotaan enemmän eikä pelkästään inhota vaan myös halveksutaan ja siksi projisoi nyt tunteitaan viattomiin luontokappaleisiin. Terapia voisi olla ihan hyödyllinen. Samoin lääkitys. 

Ei, kyllä teitä koiranpaskalla kadut miinoittavia laiskimuksia vihataan ihan yleisesti, ei pelkkä ap. 

Vierailija
199/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kestä elämää, pitää muuttaa omakotitaloon. Jos asuu ihmisten ilmoilla pitää sietää kaikenlaista inhottavaa kuten känniääliöitä, huutavia vauvoja, rikollisuutta, koiria, naapurin seksiääniä klo 4 aamulla, naapurin tiukkapipoista rouvaa ja niin edelleen. 

Jos ei kestä elämää kaupungissa koiran kanssa, pitää muuttaa omakotitaloon. Ketään ei kiinnosta, kun koiras paskoo pelkän oman pihanne, anna mennä. Kaupungissa sen sijaan pitää ottaa muutkin ihmiset kato huomioon.

Vierailija
200/453 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen olen oppinut, että jos naisen Tinder-profiilissa edes vilahtaa koira jossain kuvassa, se on välitön pyyhkäisy vasempaan. Nämä koiramammat ovat aivan umpihullua porukkaa. Ne kouluttamattomat rakit ovat elämän keskipiste ja ainoa sisältö. 

Yhyyy, kyllä mua nyt niin harmittaa. Yhyyyyy, pyyhkäiset mut vasemmalle. Voi ei, kun harmittaa. Miten mä nyt tästä selviän? Sniiiif, yhyyy, yhyyyyy. Tuollainen kultakimpale kun sinä pyyhkäisee mut vasemmalle. Yhyyyy. Voi ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä