INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA
Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa.
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirista on paljon hyötyä monessa ammatissakin, tiedä vaikka ap joskus eksyisi metsässä ja joku Jeppe hänet sieltä löytäisi.
Koirat on hyödyttömiä ja ne tulisi tuhota ettei ilmasto lämpene niiden takia!
Ihmiset tämän planeetan tuhoavat. Ei yksikään eläin. Olet kuvottava.
Pilalle jalostetut piskit eivät maailmaa pelasta. Ihmisten tekosia ovat ne, joten eikö olisi aika korjata virhe? Koirat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirista on paljon hyötyä monessa ammatissakin, tiedä vaikka ap joskus eksyisi metsässä ja joku Jeppe hänet sieltä löytäisi.
Koirat on hyödyttömiä ja ne tulisi tuhota ettei ilmasto lämpene niiden takia!
Ihmiset tämän planeetan tuhoavat. Ei yksikään eläin. Olet kuvottava.
Pilalle jalostetut piskit eivät maailmaa pelasta. Ihmisten tekosia ovat ne, joten eikö olisi aika korjata virhe? Koirat pois.
Totta. Kaikki koirat uuniin.
SAMA. Opaskoirat saisivat olla ainoita koiria, jotka päästetään kahviloihin, kauppoihin, kampaamoihin ja muihin liikkeisiin eläinkauppaa lukuunottamatta. Opaskoiria näkee kyllä tooodella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
SAMA. Opaskoirat saisivat olla ainoita koiria, jotka päästetään kahviloihin, kauppoihin, kampaamoihin ja muihin liikkeisiin eläinkauppaa lukuunottamatta. Opaskoiria näkee kyllä tooodella harvoin.
Mutta kun Rekku on mun emotionaalinen tukikoira. On vielä resque, ei selvitä sekuntiakaan ilman toisiamme. Rekku valitsee mulle mun hammastahnan, kun on mulle liian vaikea päätös ja tulee paniikkikohtaus ja ahdistus ilman Rekkua! Niih! Mitä sitten jos muutamaan tuubiin tulee vähän reikiä? Ihan normaalia on Rekun merkkailukin, mitä siitä että muutama pyyhe vähän kastui? Kummallista nipottamista, kukaan ei ymmärrä mua eikä Rekkua.
Kiva, että niin paljon koirien ja niiden omistajien inhoajia on eksynyt tänne kommentoimaan. Kiitos siitä. Nämä rakkien paskojen rakastajat voivat perustaa oman keskustelun, missä kehuvat, millainen ihanan limainen haiseva paska siltä rakilta tänään tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että niin paljon koirien ja niiden omistajien inhoajia on eksynyt tänne kommentoimaan. Kiitos siitä. Nämä rakkien paskojen rakastajat voivat perustaa oman keskustelun, missä kehuvat, millainen ihanan limainen haiseva paska siltä rakilta tänään tuli.
Kyllä. Miten se ilahduttaakaan keväisin, kun koko tie tulvii ulostesoseessa, kukaan ei selviä kenkiään sotkematta siitä. Paitsi linnut, niillä kun on siivet. Kun he joutuvat sitä haisevaa karvakasaa (omasta halustaan) kotonaan katsella, niin pakkohan niistä on edes pakko jättää pskat muiden riesaksi. Että muut kärsivät siitä hurtasta myös.
Vihanlietsontaketju senkun porskuttaa, ei ole pantu poistoon.
Joo, koirat on typeriä otuksia ja pitäisi kieltää. Meluavat tyhjänpäiväistä haukuntaa, paskovat ympäriinsä ja syövät lihaa tuhoten planeettaa. Lenkillä kun käyn niin ei muita tule vastaan kuin koiranomistajia kurittomine elukoineen.
Paskonhan minäkin aina kadulle. Jos kusettaa niin kusen naapurin aitaan. Ketä se haittaa ?
Vierailija kirjoitti:
Vihanlietsontaketju senkun porskuttaa, ei ole pantu poistoon.
Ei vihanlietsontaa, vaan vertaistukea muille koiria karsastaville.
Kyllä koiria ja niiden tyhmiä omistajia SAA VHATA. Ei ole laissa kielletty. V-hatkaa avoimesti niin minäkin teen tuolla lenkkipolulla. Kommentoin joka päivä näille pölvästeille, kun eivät itse tajua. Mene muualle sotkemaan, naru tiukalle, koira pientareelle eikä keskellä tietä.............näitä IIIDIIIOOOTTEEJJAAA kuulkaa riittää. Tehkää samoin, ei meidän tarvitse sietää tuollaista itsekeskeistä ja narsistista käytöstä mitä nämä rakkien omistajat tekevät päivittäin.
Mitä pienempi koira, sitä pölvästimpi omistaja. Tietysti taistelukoirien omistajat ovat alinta pohjasakkaa, mutta he ovat harvemmin vaatimassa koirille oikeutta päästä ravintolaan, kuntosalille, konsertteihin....
Minäkin inhoan tuollaisia koiranomistajia. Itse korjaan kahden koirani jätökset, käyn jatkuvasti hallilla erilaisissa koulutuksissa, kuljetan koirat omalla autolla enkä pidä niitä minään pikkuihmisinä. Kaltaisiani fiksuja koiranomistajia on paljon!
Vierailija kirjoitti:
Minäkin inhoan tuollaisia koiranomistajia. Itse korjaan kahden koirani jätökset, käyn jatkuvasti hallilla erilaisissa koulutuksissa, kuljetan koirat omalla autolla enkä pidä niitä minään pikkuihmisinä. Kaltaisiani fiksuja koiranomistajia on paljon!
Maksimissaan 5 % koiranomistajista. Valitettavasti.
Otsikon kysymykseen: et ole ainoa
Minäkin inhoan sitä kun piti ottaa koira, oli tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin inhoan sitä kun piti ottaa koira, oli tyhmää.
Vie piikille.
Myönsit olevasi koprofiili kuten suurin osa koirien omistajista. Olet oksettava. 🤭🤣🤮🤮🤮🤮🤮