INHOAN KOIRIA JA KOIRANOMISTAJIA - ONKO MUITA SAMANLAISIA
Inhoan koiria ja niiden omistajia. Sotkevat joka paikan elukan ulosteilla ja eritteillä. Eivät kouluta näitä elikkojaan. Ovat tukkeena joka paikassa. Tunkevat bussiin ja ratikkaan. Tunkevat kirjastoon. Tunkevat kahviloihin ja kauppoihin. Tunkevat jopa ruokaravintoloihin. Oksettavaa ja itsekästä porukkaa.
Kommentit (453)
Koiria en inhoa, mutta joitain koiranomistajia kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Myös Puppa👴 vihaa koiria.
Kaikissa on jotain hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa koirista ja koiranomistajista on fiksuja. Toki joskus joukkoon mahtuu joku villimpi tapaus ja tällöin useimmiten on vika omistajissa tai koiralla on jonkinmoista traumataustaa. Mun mielestä on kiva, että koiria on busseissa, kirjastoissa ja kahviloissa. Enemmän koiria ja vähemmän AP:n kaltaisia känkkäränkkiä.
T. Koiraton kissanomistaja
Koirat eivät ole fiksuja, vaikka oppisivat noutamaan jotain. Ihminen sen niille opettaa. Koiranomistajissa se 5 % on fiksuja. Enemmistö on ääliöitä.
Miksi kirjastoon tarvitaan piski nostamaan koipeaan kirjojen päälle? Yök.
Vierailija kirjoitti:
Miten kissanomistajat kuvittelevat heillä olevan oikeus päästää kattinsa ilman lupaa ulkoilemaan muiden pihoille?
Miksi toiset päästävät toistuvasti koiransa karkaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noita paskakasoja näkee taas kun lumet sulavat.
Koiravero takaisin niin oppisivat omistajat olemaan.
Paskaa tienvarret täynnä.
Niin, lumien sulaessa myös ne koiran kakat leviää pitkin tietä.
Ja kiva kävellä marraskuun pimeydessä vesisateessa koiran kusikakka liemessä. Mahdotonta väistää
Koiran ulosteessa on runsaasti bakteereja ja loisiakin, jotka voivat tarttua koiriin ja ihmisiin. Sateet huuhtovat ulosteen bakteerit veteen. Virtsa ei näy, mutta siinä on erittäin paljon typpeä, joka happamoittaa maaperää ja lisää levää vesistöissä. Arvellaan myös, että virtsan mukana pintavesiin kertyy eläimille syötettyjä antibiootteja.
Koiranpissa on niin tujua ainetta, että se syövyttää esimerkiksi valaisinpylväitä ja puunrunkoja.
Virtsa ruostuttaa esimerkiksi metallisten valaisinpylväiden ja roska-astioiden alaosia sekä syövyttää betonirakenteita, koska se on lievästi hapanta. Puunrungoissa koiranpissan vaikutukset voi sen sijaan havaita vihreänä leväkerroksena ja nurmikoilla palaneina tai paljaina kohtina.
Koiranpissassa ja jätöksissä on myös fosforia ja typpeä, jotka aiheuttavat rehevöitymistä. Lisäksi virtsan suolapitoisuus on kasvillisuudelle haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää koirissa se porsaskäytös. Omkrofmumfmftmumft, tullaan kiehnäämään ja nuolemaan suuta ja tunkemaan kuonoa vehkeisiin. Sitten ollaan niin ööööi vöööööi, anna se nyt vähän tutkii, ku se rakastu suhun heti. Joo joo, mutta saisinko korjata edes asentoani vähän paremmaksi.
Välillä tuntuu, että se porsaskin olisi lemmikkinä siistimpi kuin jotkut koirat.
Ei tämä maailma ole ainoastaan ihmisten, vaan myös muiden eläinten.
Vierailija kirjoitti:
Vaan ei koirien!
Vierailija kirjoitti:
Koiranpissa on niin tujua ainetta, että se syövyttää esimerkiksi valaisinpylväitä ja puunrunkoja.
Ei pidä unohtaa, että tappaa istutuksia. Yksittäinen pissa ei mitään tapa, mutta jos puun taimelle käy 50 koiraa lirittämässä ilta- ja aamulenkillä, niin hengetön on taatusti taimi syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Koirat ovat pilalle jalostettuja ihmisten toimesta.
En vihaa, mutta en erityisesti pidä koirista ja välillä ärsyttää kun omistajat päästävät ulkona koiran haistamaan tai liian lähelle. Olen hymyilevä ja herttaisen näköinen nuori nainen, ja jotenkin monet ajattelevat että pidän koirista automaattisesti. Sitten itselle tulee röyhkeä olo jos jätän huomiotta luokse tulevan koiran mistä en välitä, mikä on vähän hölmöä.. Älkää pliis omistajat päästäkö koiria haistelemaan tuntemattomia ellei tuo henkilö tee itse aloitetta ja tule luokse!
Vierailija kirjoitti:
En vihaa, mutta en erityisesti pidä koirista ja välillä ärsyttää kun omistajat päästävät ulkona koiran haistamaan tai liian lähelle. Olen hymyilevä ja herttaisen näköinen nuori nainen, ja jotenkin monet ajattelevat että pidän koirista automaattisesti. Sitten itselle tulee röyhkeä olo jos jätän huomiotta luokse tulevan koiran mistä en välitä, mikä on vähän hölmöä.. Älkää pliis omistajat päästäkö koiria haistelemaan tuntemattomia ellei tuo henkilö tee itse aloitetta ja tule luokse!
Tuo muuten on jännä. Että oletetaan, että kaikki pitävät koirista.
Vihaan ihmisiä ja erityisesti eläinvihaajia vihaan, aivottomat luupäätollot.
Vierailija kirjoitti:
Koirat on JÄTETTÄ !
Ongelmajätettä!
Lisää kommentteja vihaajat, kiitokset jo olemassa olevista vihaviesteistä.
Minua ärsyttää koirissa se porsaskäytös. Omkrofmumfmftmumft, tullaan kiehnäämään ja nuolemaan suuta ja tunkemaan kuonoa vehkeisiin. Sitten ollaan niin ööööi vöööööi, anna se nyt vähän tutkii, ku se rakastu suhun heti. Joo joo, mutta saisinko korjata edes asentoani vähän paremmaksi.