Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro: miksi sinä et pysty yhden yön suhteisiin tuntemattoman kanssa?

Vierailija
18.03.2025 |

Katselin White Lotuksen uutta kautta ja siinä oli itse asiassa ihan jännittävä kuvaus toisilleen tuntemattomien naisen ja miehen päätymisestä sänkyyn intohimoisesti. Jäin miettimään, että miksi en itse ole koskaan tuollaiseen pystynyt. Ehkä jopa vähän harmitti, koska elokuvissa se näyttää aina jännältä ja tiedän myös monista tuttavista, että nauttivat näistä paljon parhaimmillaan.

Itsellä syy on se, että en vain pysty heittäytymään / rentoutumaan / antantumaan, jos en tunne kumppania eikä minulla ole tunneyhteyttä tähän. 

Mitä syitä muilla? 

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain kaksi yhdenillan juttua yli viidenkympin iässä. Olen kyllä valmis seksiin ensimmäisen tapaamisenkin jälkeen, jos koen naisen sellaiseksi, että suhde voisi kestää loppu elämän. Kertapanot ovat alentavia ja johtavat usein vain kiusallisiin tilanteisiin toisen pettyessä.

Vierailija
42/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin tuntemattoman kanssa ei vaan pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seksitauteja, oon liian estynyt tuntemattomien kanssa, epäilen pilluni viehättävyyttä, haluan tunnetta mukaan, seksi ei ole pelkkä suoritus vaan rakastelua, joka ei onnistu tyypin kanssa jota ei tunne. Siinä muutama. N33

Vierailija
44/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa monilla naisilla ja miehilläkin on ollut ihan loistavaa seksiä myös yhden illan jutuissa #storyofmylife

Kondomit on keksitty ja muutenkin voi käyttäytyä vastuullisesti, ei mitään ongelmia koskaan, ihan mahtavaa kun ihmiset osa heittäytyä hetkeen, eikä kehitellä turhia draamoja! Myös anonyymia seksiä on ollut seksibileissä jne ja ihan hyviä kokemuksia suurin osa niistäkin.

Kannattaa vähän miettiä mitä tekee ja kenen kanssa.

Vierailija
45/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tunneyhteys" ei ole sana https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/tunneyhteys se mieleltään sairaiden kuvitelmaan.

Vierailija
46/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastellut muutaman ennestään täysin tuntemattoman kaunottaren kanssa, mutta ne tapahtuivat ennen homojen levittämää HIV/AIDS aikaa.

Vierailija
47/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sillä "tunteettomalla" tarkoitetaan romanttista rakkautta, niin aivan mainiosti "pystyy" mm kaveripohjalta ja ihan seksin harrastamisen myötä tullut ihan tosi hyviä ystäviäkin, eikä sitten ole vuosiin harrastettu seksiä.

Ja tosiaan kun vaan on avoin ja rehellinen sekä utelias, voi ihan loistavaa seksiä harrastaa myös satunnaisten kumppaneiden kanssa. Tietysti hyvä olla myös soaiaalisesti ja eroottisesti taitava, kuten itse ja sellaisia pyrin valikoimaan myös seksikumppaneiksi. Toki itsehän osaan viedä tilanteita siten, että muutkin voivat helposti ja turvallisesti hypätä tilaisuuden ja halun vietäväksi, usein olen niin tehnytkin. <3

Näitäkin asioita voi opetella: ajatus, että hyvään seksiin aina tarvitaan rakkautta tai jonkinlainen suhde, on vanhaa ja melko tunkkaista parisuhde/roolimallitusta. 

Vierailija
48/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse minun kohdallani ole mistään rakkaudesta tai romantiikasta. Päinvastoin olen aivan tunnevammainen enkä nyt parisuhteessakaan välitä mistään hempeästä menosta tai tunneyhteyksistä ja nukun mielummin omassa sängyssä myös kun asutaan yhdessä. Seksiä päivittäin, kiitos, ja jos jää alle viiteen kertaan viikossa niin stressitasot nousee. Vakipanosuhde myös aikanaan toiminut oikein hyvin ja lopetin sen kun mies halusi enemmän mutta emme sopineet mielestäni yhteen.

Mutta en silti harrasta yhden yön juttuja enkä etene seksiin kovin nopeasti. Voin puhua seksistä mielelläni koska se on tärkeää enkä tykkää pelkästä vaniljasta. Seksuaalisuuteni ei toimi niin että tavataan ja vain aletaan hommiin. Kerran (nykyisen mieheni kanssa) näin meinasi kuitenkin käydä ja jouduinkin sanomaan EI heti parin sekunnin jälkeen mikä oli vähän noloa :) 

Siitä meni monta kuukautta ennen kuin olin oikeasti valmis ja sinut uuden ihmisen kanssa. 

En tajua miksi pitäisi jotenkin uudelleenkouluttaa itsensä pois itselle sopivista malleista, varsinkin jos tietää selvästi mielessään ja kehossaan ettei halua täysin tuntemattomien tai ihan uusien tuttavuuksien kanssa puuhailla. 

Vierailija
49/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei "tarvitse", mutta yleensä aina näissä jutuissa paistaa lopulta selvästi läpi, ettei ole aidosti edes yritetty löytää positiivista uusista asioista! <3

Näiden samojen ihmisten kanssa _poikkeuksetta_ jos yrittää jotain syvempää yhteyttä, se sama ajattelu on kaikessa muussakin: ruoissa, taiteissa, kulttuurissa, viineissä, harrastuksissa, ihmisissä...laput silmillä on turvallista taapertaa tuttuja polkuja. Mutta kukin tavallaan! :*

Vierailija
50/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tunneyhteys" ei ole sana https://www.kielitoimistonsanakirja.fi/#/tunneyhteys se mieleltään sairaiden kuvitelmaan.

Höpö höpö,  Jos ei ole ollut koskaan tunneyhteyttä toiseen ei voi ymmärtää mitä tarkoitetaan. Ne ymmärtää, jotka sen on kohdanneet.

Vierailija
51/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei "tarvitse", mutta yleensä aina näissä jutuissa paistaa lopulta selvästi läpi, ettei ole aidosti edes yritetty löytää positiivista uusista asioista! <3

Näiden samojen ihmisten kanssa _poikkeuksetta_ jos yrittää jotain syvempää yhteyttä, se sama ajattelu on kaikessa muussakin: ruoissa, taiteissa, kulttuurissa, viineissä, harrastuksissa, ihmisissä...laput silmillä on turvallista taapertaa tuttuja polkuja. Mutta kukin tavallaan! :*

Ei siinä mikään auta jos ei himotse toista vähääkään. Jos viisari ei värähdä niin turha siinä on seksiin ruveta. Ihan kivä ei  nyt vain riitä. Noilla sun muilla maitsemillasi asioilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.  Lienet tunneköyhä jos et ymmärrä.

Vierailija
52/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ällöttävää menoa. tauteja, pesemättömyyttä, basilleja, viruksia, syyliä ja känsiä. Oksettavaa

t.m47

Onneksi sinulla varmaankin on puhdasta seksiä. Semmosta hyvää basillitonta.

Onko barbara basilliton? Ihminen meinaan ei ole.

Vierailija
53/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisi jos kiinnostaisi mutta kun ei kiinnosta. Huonoja kokemuksia villejä esittävistä tyttösistä jotka tositilanteessa paljastuvat estoisiksi puuduttavan tylsiksi lahnoiksi. Pelkkä panopuu ei houkuttele. Jos haluat korjata itsetuntoasi esittämällä seksin jumalatarta muttet oikeasti osaa muuta kuin levittää ujosti jalkasi niin se siitä. Parempi hyvä panosuhde sellaisen kanssa joka uskaltaa ja uskaltaa kertoa mitä haluaa. 

Vierailija
54/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin ihmisiltä, jotka eivät harrasta yhden illan juttuja, mutta vastaanpa kuitenkin: itselle taas monesti seksi tuntemattoman kanssa on PARASTA nimenomaan siksi, että on vain himo eikä mitään muita tunteita. Se, että toista ei tunne vain parantaa sitä kokemusta ja syventää himoa. 

Tottakai kemiat pitää sopia kohdalleen, mutta yllättävän usein tämä kuitenkin onnistuu ihan vaikka baarissa tutustuessa.

Mutta tiedän kyllä, että valtaosa naisista ei tuohon pysty - ei omista kavereistanikaan kukaan harrasta samaan tahtiin kuin minä.  

Vierailija
55/59 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä se, että kohdeltiin kuin aivotonta bimboa ja loukkaannuttiin siitä, etten antanut paljaalla terveyteni suojelemiseksi.

Vierailija
56/59 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut seisomaan kortsun kanssa, en edes nuorena, en yksin, enkä edes kahden sinisen pillerin voimalla.

Vierailija
57/59 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tutustua mieheen ennen seksin harrastamista. Siinä se. Muu ei kiinnosta

Vierailija
58/59 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sillä "tunteettomalla" tarkoitetaan romanttista rakkautta, niin aivan mainiosti "pystyy" mm kaveripohjalta ja ihan seksin harrastamisen myötä tullut ihan tosi hyviä ystäviäkin, eikä sitten ole vuosiin harrastettu seksiä.

Ja tosiaan kun vaan on avoin ja rehellinen sekä utelias, voi ihan loistavaa seksiä harrastaa myös satunnaisten kumppaneiden kanssa. Tietysti hyvä olla myös soaiaalisesti ja eroottisesti taitava, kuten itse ja sellaisia pyrin valikoimaan myös seksikumppaneiksi. Toki itsehän osaan viedä tilanteita siten, että muutkin voivat helposti ja turvallisesti hypätä tilaisuuden ja halun vietäväksi, usein olen niin tehnytkin. <3

Näitäkin asioita voi opetella: ajatus, että hyvään seksiin aina tarvitaan rakkautta tai jonkinlainen suhde, on vanhaa ja melko tunkkaista parisuhde/roolimallitusta. 

Mielestäni tunkkaista roolimallitusta on väittää, että vain suhteessa seksiä harrastavien seksi on tunkkaista mallintamista. Uskomaton tuplastandardi sinulla. Jokainen päättäkööt itse, mitä haluaa tehdä. 

Vierailija
59/59 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarpeeksi kuunnellut kauhujuttuja kavereiden kokemuksista. En todellakaan halua tulla kuristetuksi, läimäytetyksi, syljetyksi päin jne jne ihan hulluja miehet nykyään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan