Kerro: miksi sinä et pysty yhden yön suhteisiin tuntemattoman kanssa?
Katselin White Lotuksen uutta kautta ja siinä oli itse asiassa ihan jännittävä kuvaus toisilleen tuntemattomien naisen ja miehen päätymisestä sänkyyn intohimoisesti. Jäin miettimään, että miksi en itse ole koskaan tuollaiseen pystynyt. Ehkä jopa vähän harmitti, koska elokuvissa se näyttää aina jännältä ja tiedän myös monista tuttavista, että nauttivat näistä paljon parhaimmillaan.
Itsellä syy on se, että en vain pysty heittäytymään / rentoutumaan / antantumaan, jos en tunne kumppania eikä minulla ole tunneyhteyttä tähän.
Mitä syitä muilla?
Kommentit (59)
Luulen, että minullakin on joku tunneyhteyden puute estävänä tekijänä. Haluan ihastua seksikumppaniini ja ihastun ihmisiin helposti. Ongelma on, että useimmat tuntemani miehet (tai naisetkaan, mutta en harrasta seksiä naisten kanssa, siksi yt puhun vain miehistä) eivät tajua, että ihastuminen toiseen lyhyssäkin suhteissa ei automaattisesti tarkoita sitä, että toinen rakastuu ja alkaa odottaa suhdetta tai rupeaa mustasukkaiseksi tai mitään muutakaan romanttista. Ihastuminen on minulle "vain" ihastumista johonkin piirteeseen ihmisessä, joka saa minut sitten avautumaan enemmän ja sallimaan sen, että toinen tulee lähemmäs kuin joku random tuttava. Rakastumiseen ja kiintymiseen tarvitsen sitten enemmän aikaa, mutta en tarvitse rakastumisen tunnetta harrastaakseni seksiä. Ilman tuota läheisyyden tai avoiuuden kokemusta en oikein osaa rentoutua seksiin.
En ehkä osannut avata tätä asiaa tarpeeksi, mutta ymmärtäkööt he, jotka ymmärtävät.
Entä jos sen kääntäisi toisin päin: Miksi jotkut eivät pysty olla sekaantumatta vieraisiin ihmisiin?
Ei se minusta ole kiinni. Eivät vaan kaikki rumemmansorttiset naiset aina suostu siihen säkki päässä takaapäin.
90% ihmisistä ovat minulle seksuaalisesti yhtä kiinnostavia kuin paahtoleipä. Pari minuuttia ompelukonetikkausta kännissä ei ole vaivan arvoista. Ja tuntemattoman kanssa voi käydä paljon huonomminkin...
1. Se ei kuitenkaan ole yhtä hyvää kuin miltä vaikuttaa leffoissa.
2. En tiedä missä sen suu tai alapää on ollut. Käy julkisessa miesten vessassa ja mieti sen jälkeen hetki millaista on keskiverto miehen hygienia.
3. Miehet haluaa kyllä irtoseksiä mutta he ei tykkää sinusta enemmän siksi että annat. He tykkää ITSESTÄÄN enemmän siksi että sinä annat. Merkittävä osa miehistä itseasiassa vähän halveksii naisia jotka antaa helposti - vaikka se olisi heille itselleen. Eli he haluavat sinulta seksiä vaikka ovat itse sitä mieltä että se laskee sinun arvoa kumppanina.
4. Inhottavaa pelätä raskauksia tai sukupuolitauteja. Jos ikää on yli 45, voi ehkä jo ajatella että hällä väliä mutta nuorille naisille tämä aiheuttaa niin paljon stressiä että jo sen vuoksi ei ole vaivan arvoista.
Joku sen jo sanoi: tiedossa on todennäköisesti huonoa seksiä. Miksi vaivautua.
Koska järkeni kertoo minulle että siinä käy todella huonosti. Koska itsesuojeluvaistoni kertoo minulle että siinä käy todella huonosti. Koska tunnepuoleni kertoo minulle että en todellakaan halua tehdä mitään sellaista.
Analyysi, ette ole kosketuksessa tunteisiinne, arkijärkenne estää tarttumasta hetkkeen vietäväksi, varaan ette saa orkkujakaan, kun itse yksin pimeässä peitonalla hiplaamalla
Vierailija kirjoitti:
Analyysi, ette ole kosketuksessa tunteisiinne, arkijärkenne estää tarttumasta hetkkeen vietäväksi, varaan ette saa orkkujakaan, kun itse yksin pimeässä peitonalla hiplaamalla
Täysin pieleen meni analyysisi.
No siksi, koska nämä on usein kaatunut siihen, että mies kutsunut kylään, mutta sitten ei olekaan kondomeja
Olen aina luottanut tunteisiin ja kulkenut omia polkujani vaikka mies olenkin. Meni puolielmää ymmärtää, että tarvisten tunteita ja täydellisen yhteensopivuuden naisen kanssa, ennen kuin himot ja kulli herää. Vaimoni on ainut nainen joka on saanut suudellessa himot tappiin ja kullin kivikovaksi. Hänen kanssaan olisin voinut harrastaa seksiä heti ensisuudelman jälkeen. Muiden aikaisempia ja myöhempien jotka yrittääneet flirttailla ja pokata, en ihan siitä syystä, ettei naisen lähellä olo ole aiheuttanut mitään värinää missään. Kauniita päältä, mutteivat ole säväyttäneet sisimpääni. Voi toki olla, että myöhemmin vaimo täytti sen lokeron, eikä sinne ollut muille naisille pääsyä. Fantasion jopa monista naispuolisista työkaverista mutta heidän vierellään ei väreillyt alapäässä yhtään. Kaverirakkautta. Vaimon suudelma menee yhä vieläkin luihin ja ytimiin.
Koska olen demi. En kyennyt siihen edes himoissaan kärvistelevänä teekkarinplanttuna, mitta onneksi se vastinkappale sitten löytyi ja seksiä on saanut harrastaa kohta viimeiset 30 vuotta.
M55
Olen joskus kokeillut ja rentous ollut hyvin kaukana. En kokeile uudestaan.
En saa siitä mitään irti. Turhaa hommaa.
Kyllä minulle seksiin liittyy tunteet toista kohtaan. Pelkän tyydytyksen voi hoitaa itsekin helpommin. M47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin pieleen meni analyysisi.
Ja perustelut kiitos, typerä heitto ilman niitä on, kuin pieru haihuisi aavikolle.
Kyllä pystyy kun himot vie tarpeeksi ja itseä viehättävä kumppani parina. Näin nuorena tuli koettua, muttei toki ei enää iän karttuessa kiinnostaisi yhtään jonkun tuntemattoman kanssa. Nyt sitä miettii, miten sitä nuorena onkin pystynyt ja uskaltanut jonkun mukaan lähteä/mukaansa ottaa.
Kerran olen tehnyt sen virheen että edettiin seksiin ekalla tapaamisella ja se oli kyllä kauhea kokemus eikä mitenkään miehen vika. En vain ollut valmis ja jäi ahdistunut ja tyhmä olo koko hommasta. Pilasi myös sen suhteen minulle vaikka yritettiin pitkään, mutta en enää halunnut seksiä ollenkaan hänen kanssaan. :/
Varsinaisia yhden yön juttuja en ole harrastanut. Minulla on ollut vain pari seurustelusuhdetta/tapailua ja kaksi pidempää parisuhdetta joissa sitä seksiä on ollut. Jos yritän kiirehtiä nopeammin vaikka olisi miten kuuma mies niin se ei toimi.
Olen joskus pystynyt (kännissä tosin) mutta totesin, että en oikeastaan edes nauti tuntemattoman kanssa olemisesta, vaan se on jotenkin aina vähän outoa tai vaivaannuttavaa tai muuten vaan hankalaa, enkä halua kokea sellaista enää.
Sinkkuäidit ovat parhaita yhdenillan otokseen, parisuhteeseen ei niinkään.