Tokmannin (huono) työilmapiiri
Tokmanni tavoittelee voittoa työntekijöiden hyvinvoinninkustannuksella? Liian vähän työntekijöitä, kiire ja huonot esimiehet. Karua luettavaa!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b75c4d22-9b30-49af-bc85-2ca37b800b5c
Kommentit (50)
En tiiä miten sinne pääsee töihin, kun ainakaan näin kolmekymppisenä en pääse edes haastatteluihin nyt jo 10v. aspakokemuksella. Vai liekö vika just siinä.
Vierailija kirjoitti:
En tiiä miten sinne pääsee töihin, kun ainakaan näin kolmekymppisenä en pääse edes haastatteluihin nyt jo 10v. aspakokemuksella. Vai liekö vika just siinä.
Kuka haluaa Tokmannille töihin?
Millähän perusteella juuri Tokmanni on nostettu esille. Olisi mielenkiintoista tietää joskus taustoja enemmän koska mun mielestä kuuleman perusteella tähän voisi nostaa melkein minkä vaan muunkin ketjun.
Myyjillä paskarako selitellä miksei taaskaan ole tarjoustuotteitta jne.
Uskovaiset menee töihin Halpahalliin
Kitupalkalla kovassa kiireessä. Olen itsekin asiakkaana nähnyt kun vihainen asiakas raivoaa kasalle jos ei joku tuote ollutkaan tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa Tokmannille töihin?
Itse kyllä haaveilen siitä siksi, että tuotteet siellä on monipuolisempia ja olisi meidän paikkakunnan Tokmanniin vain 500m työmatka vs. nyt menen töihin toiseen kauppaan 5km kunhan ensin vien lapsen 5km toiseen suuntaan hoitoon. t. lainaamasi
Eiköhän kaikki työpaikat ole nykyään perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Millähän perusteella juuri Tokmanni on nostettu esille. Olisi mielenkiintoista tietää joskus taustoja enemmän koska mun mielestä kuuleman perusteella tähän voisi nostaa melkein minkä vaan muunkin ketjun.
Vastaavia uutisia saamme lukea säännöllisin väliajoin. Tällä kertaa oli Tokmannin vuoro.
Naistyöntekijöitä itketetään myymälöissä päivittäin. Ei kuulosta kivalta työpaikalta!
Ihan samanlaista se on joka paikassa.
Jahka potkilaki tulee voimaan niin kenkä heiluu jos ei hymyile ja ota kakkoseen iloisesti ihan kaiken. Yksi poikkipuolinen sana ja kortistoon.
Uskon täysin että on paska työpaikka. Niin oli myös Stockmann. Johtuu mulkkuasiakkaista!
Olin kaupungilla töissä kahdeksan kuukautta, ja hyvä työilmapiiri oli ainakin sen ajan. Edellisessä vakipaikassanikin oli hyvä johto.
En edes muista olisinko ollut sellaisessa työpaikassa, jossa johdettaisiin pelolla.
Väittäisin että aika löysän työn suojatyöpaikka ukrainalaisille/virolaisille, joita siellä on.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt ymmärrät että olet Tokmanille liian kokenut? Siellä on töissä ulkomaiset aloittelijat ilman suomen kielen taitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kitupalkalla kovassa kiireessä. Olen itsekin asiakkaana nähnyt kun vihainen asiakas raivoaa kasalle jos ei joku tuote ollutkaan tarjouksessa.
Mummot siis, ei siellä muita käy.
Paikallinen Tokmanni on ainakin huonosti johdettu ja työtehtävät organisoitu. Kassalinjoja taitaa olla neljä. Joku asiakas palautti rekillisen vaatteita ja sitoi kassan yli puoleksi tunniksi tekemään hyvityskuitteja.
Samaan aikaan kaikkia asiakkaita palveli vain yksi kassa, sisäänkäynnin luona parveili 3-4 myyjää tekemättä yhtään mitään, mietin etteikö kellään ole kassakoulutusta kun jono kasvoi käytävän mittaiseksi.
Ei alkanut suututtamaan se jonottaminen, lähinnä kävi sääliksi yritystä kuinka resurssit voivat olla näin huonosti käytetty ja tehtävät henkilöstölle jaettu. En ole moista aiemmin nähnyt, Prisman jouluruuhkatkin sujuvat joustavammin.
Vierailija kirjoitti:
Naistyöntekijöitä itketetään myymälöissä päivittäin. Ei kuulosta kivalta työpaikalta!
Ei kuule tarvitse itkettää koska nainen.
Missä työpaikassa Suomessa voisi olla hyvä työilmapiiri, koska työntekijöitä johdetaan pelolla?