Mikä on työmottosi?
Kommentit (9)
nro 3-olen huolestunut ASIAKAS jos olet hoitoalalla...
Kyllähän meidänkin töissä näitä patalaiskoja vapaamatkustelijoita riittää...
Samat naamat eivät ole kiinnostuneita kehittämään itseään ja ammattitaitoaan, vaikka firma kuinka panostaisi heihin. Nytkin on bonarit tulossa 3000 n. ¿/henkilö (friman voitonjaon tulospalkkio), mutta mitään ei jaksettaisi tehdä...
Muut saa sitten tehdä niskalimassa töitä, kun nämä muutamat siipeilee (tiimityö...).
Työmme on lisäksi sellaista, että jatkuvasti pitää tarkistaa esim. työohjeet, joten arvata saattaa jaksavatko nämä laiskemmat tapaukset päivittää aktiivisesti tietojaan... Joten virheitäkin heillä sattuu usein.
Niin ja tiedoksi, että työmme on sellaista laatuaan, että työprosessit lasketaan, eli todellakin se todellinen työmäärä joka tulee päivänmittaan tehtyä, tulee myös ilmi.
laiskoihin, ja saamattomiin työkavereihin, jotka kaatavat työt muiden niskaan. Onko tässä jokin ongelma?
Ymmärrän kyllä, että aina ei jaksa, ja joskus on kausia, kun on yksin kertaisesti vain väsynyt, huolia tai vaikkapa masennusta, mutta jos vuosikausia samat tyypit työpaikalla juoruaa, nettailee, puhuu puhelimessa (yksitysasioitaan) kun muut työntekijät purkavat työrupeamaa, niin kyllä siinä alkaa jo ottaa nämä laiskurit päähän.
Nussin yhteiskunnalta kaiken minkä voin, niin sekin minulta. Kuuluisin sairaseläkkeelle, mutta eivät päästä.
tämä vinkkinä työnantajille...
t. sh
Jos olisin halunnut tehdä rahaa, olisin valinnut muun ammatin kuin luokanopettajan. Olen nöyrän kiitollinen siitä, että saan tehdä työtä hyvässä työyhteisössä mukavien lasten ja ymmärtäväisten vanhempien kanssa. Vaikka kuinka on akateeminen ammatti, niin välillä niistetään nenää ja pestään oksennuksia. Pää kainalossa mennään töihin, etteivät työni kaadu muiden niskaan! Työmoraalini on tosi korkea, kuten monella muullakin opella. Tähän työhön pitää liittyä jonkinlainen kutsumus - mielestäni!
terkut vaan mun opelle, joka opetti mulle tän hienon asenteen!!! ;)
vaikka oikeasti työmoraalini on (liian) korkea, nytkin saikulla pyörittelen työpapereita... su-iltana!
Pitää olla jotakin tekevinään.
kun pomokin on muka jotakin maksavinaan