Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä yliopisto ihmisistä

Vierailija
18.03.2025 |

Voivat syyllistyä itsesi kannalta ikäviin asioihin, koska ovat oman ideologian sokaisema. Ja lista täynnä pää ja saavat tittelien tuoman oikeuden johdosta käyttää tai toimia asioiden parissa mihin tavikset  ei saa. Tarkoitan nyt edistyksellistä tutkimustiedettä. 

Siinä väistyy moraalit ja lait aika lailla kun omaan älykkyytensä kompastuvat innostuvat tieteellisestä vallastaan ja saavat sitä liikaa. 

Monet eivät edes itse keksineet  mitään.  Ovat vain mukana. Samat asist voisi taviskin toteuttaa 2 kk koulutuksella. 

Kommentit (222)

Vierailija
201/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ei ole ajatteluhommiin.

Ap:n kannalta harmi, että lapio- ja talikkohommilla ei juuri elä, mutta niinpä suurin osa tt-tuen saajista onkin 20 viiva 24-vuotiaita miehiä.

Vierailija
202/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

literilly shut up!

Väärin. "Litterally shut up, please!"

Ei näy sujuvan perceliltä myöskään rallienglanti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykolääkeinjektio unohtunut hakea, pikku skitso?

Vierailija
204/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen matemaattisesti ja kielellisesti (Vieraat kielet, ei niinkään suomi :D) ihan ok.

Mutta hitto, käsitteellisesti tyhmä! Aina menen sekaisin niistä kommunisti, fasisti, liberaali rimpsuista. Teorioita en muista. Minun on useasti todella vaikea hahmottaa jotain teoreettista.

Hyvä vaan, että jotkut minua kyvykkäämmät siis tutkivat asioita syvällisesti. Itsestäni ei olisi kirjoittamaan pitkiä papereita ja dokumentteja tai lukemaan runsaasti tekstiä, jossa paljon vaikeita käsitteitä ja sanoja. Tykkäisin eniten olla tälläisten ihmisten tukena. Tyyliin palvelija tai sisäkkö. :,D

Vierailija
205/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeustieteissäkin vedotaan aina johonkin 500 vuotta vanhaan sontaan.

Kävelin karmit kaulassa oikiksen uksista yli 30 vuotta sitten eikä minulle jäänyt ainuttakaan mielikuvaa 1500-luvulta periytyneestä ennakkotapauksesta. 1800-lukukin teki tiukkaa.

Toisaalta aikanaan asianajoa harjoittaessani kaiken maailman mökinakat ja oman elämänsä matlockit luennoivat minulle, mikä on lain todellinen sisältö, sillä mistäpä minä sen olisin heitä paremmin voinut tietää. Vannotin soittamaan takaisin totuuden valjettua heille, jotta voisivat ilkamoida oikeassa olemisellaan. Eipä ole puhelin pirissyt. Jos haluaa oppia vihaamaan ihmiskuntaa, oikis on oikea osoite. Äänioikeus pitäisi ansaita, oikeudesta asettua ehdokkaaksi nyt puhumattakaan.

Vierailija
206/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoriksen runkkukädessä jännetupentulehdus?

Vierailija
207/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

literilly shut up!

Literally

Vierailija
208/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse akateemisena naisena en voi sietää ihmistä, jolle helpoimmatkin oikeinkirjoituskäytännöt ovat noin ylitsepääsemättömän vaikeita. 

Säälin elämänkoululaisia. 

Mä en ole akateeminen, mutta muakin ärsyttää tyhmät kirjoitusvirheet.

Vierailija
209/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, jäi uupumaan väite siitä, että oikeustiede käsittelisi Kustaa Vaasan aikaisia ennakkotapauksia. Näkyi kyllä kommenttikentässä, joten kenties skripti sekoilee.

Vierailija
210/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

literilly shut up!

fugk you!

Vierailija
211/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Samat asist voisi taviskin toteuttaa 2 kk koulutuksella."

Ai menisit mielelläsi "lääkärille", jolla on takanaan 2 kuukauden koulutus?

Äläs nyt. Ap on selkeesti visionääri. Miksi mäkin ihan turhaan opiskelin 5 vuotta yliopistossa ja 3 lukiossa, kun oisin ap:n mukaan voinut oppia kaiken kahdessa kuukaudessa!?!

Vierailija
212/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ap-persu ei taida päästä yliopistoon.  Kirjoitukset penkin alle?"

Eipä taida älynlahjoja  sinullekaan liikaa siunaantunut, kun joka kommenttiin osaat vain "persutella"!

Ilkeiden kommenttien viljely ei paljoa vaadi!!

Vierailija
213/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmistaa seuraavan kerran hammaslääkärissä tai syöpähoidossa, että lääkärillä on korkeintaan kahden kuukauden koulutus alla.

Se koulutus ei sitten saa olla yliopistosta tai edes AMK:sta! Esim Youtube-videot puolestaan on sopivaa materiaalia.

Vierailija
214/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko typerystä. 😊

Next.

Vierailija
215/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesi kertoo paljon enemmän sinun ikävästä persoonasta kun niistä yliopistoihmisistä.

T. Ei-yliopistoihminen

Vierailija
216/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaankaan ap, koska et osaa edes yhdyssanoja. Olet itse hädintuskin läpäissyt peruskoulun ja kuvittelet tietäväsi korkeakouluopiskelusta jotain, melko naurettavaa.

Vierailija
217/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistakaa piiiiiiiiiiitkä paska

mä lähen helettiin tältä

Vierailija
218/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haistakaa piiiiiiiiiiitkä paska

mä lähen helettiin tältä

No oliko sinulla jotain sanottavaa jostain asiasta? Jostain, ihan mistä vaan?

Ajatuksia, joita vaihtaa? Kerro vaikka niistä sitten, jos sellaisia on.

=> Eli ei sitten ollut, ei niin mitään. Olet täysin turha ja mitätön.

Vierailija
219/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa paljon tottakin, tuollaisesta akateemisessa kuplassa elämisestä seuraava omnipotentiaalisuuden tunne on ominaista monelle akateemikolle.

Eipä näy sun yleissivistys kovin häävi olevan!

"Akateemikko (ruots. akademiker) on Suomessa arvonimi, jonka tasavallan presidentti myöntää erityisen ansioituneille tieteen- ja taiteenharjoittajille. Vuosina 19471969 niin sanotussa vanhassa Suomen Akatemiassa oli kaksitoista akateemikon virkaa (neljä luonnontieteellistä, kolme hengentieteellistä, kolme taiteellista, kaksi vaihtuvaa), joiden haltijat velvoitettiin harjoittamaan ja edistämään omaa tieteellistä tai taiteellista alaansa. Vaikka Suomen Akatemia vanhassa muodossaan lakkautettiin vuoden 1970 alussa, saivat silloiset akateemikot pitää virkansa ja palkkaetunsa vanhan lain m

Siinäpä taas copypasten taitajalta tyylinäyte, samoilla sormiliikkeillä gradukin pantiin pakettiin.

Vierailija
220/222 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastailko ap:lle. Yksinkertainen tapaus. 😄

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme