Mitä tekisitte jos naapurista kuuluisi usein panoääniä
Heräsin tähän taas viime yönä. Olen pari kertaa isännöitsijällekin valittanut, mietin juuri valitanko uudestaan. Nämä naapurit kuuluvat ilmeisesti hallitukseen eikä isännöitsijä tunnu tekevän mitään asialle. Sieltä siis kuuluu semmoista järjetöntä huutamista. Kuka huutaa yöllä kerrostalossa?
Kommentit (84)
Nauhotat ulinan ja laitat aamuyöstä soimaan kaijuttimista. Tietenkin napit kaakkoon ja niin lujaa kun koneesta lähtee. Voisit sopia muiden naapurien kanssa tarkemman ajankohdan soitollesi, ettet itse joudu jalkapuuhun.
Parempi se kuin joku opettelisi karaokea
Mä aina räjähdän röhönauruun ja vislaan.
Poraa seinään vahingossa läpireikä ja kurkistele siitä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi se kuin joku opettelisi karaokea
Siitä ei sentään olisi kiusallista valittaa
Incel kokisi naapurin seksiäänet positiivisena asiana, nainen kokee sen seksuaalisena häirintänä
Minä kysyisin naapurin naiselta josko mulleki lohkeais.
Vierailija kirjoitti:
Ei aloituksessa sanota, että siellä naapurissa olisi yhtäkään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jossaki naapurissa on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautit vaan, äänet kuuluu kerrostaloon
Joo,. marisian kannattaa muuuttaa omakotitaloon ihan vit.. kauaklsi muista, niin ei hä..............
Marisian? Sen huutajan nimi on siis Mari, ja sinä nimitteley siaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jossaki naapurissa on
Eikö se olisi vähän outoa mennä kysymään joltain ihan random naapurilta seksuaalista kanssakäymistä ihan vaan sen takia, että jossain toisessa naapurissa sitä harrastetaan?
Vierailija kirjoitti:
Menisin sanomaan niille. Jos ei uskota niin heippa lappu ilmotustaululle jossa on heidän nimi. Jos ei sekään auta niin kirjallinen valitus ja siihen ainakin yhden naapurin nimi.
Tämähän se on.
Reilusti vaan ovikelloa soittamaan päiväsaikaan ja kertomaan että teidän panoäänet häiritsee. Sinua ei nolota, heitä pitäisi.
Yksi tietty että hakkaat seinään ja huudat pää kiinni! kun orgasmin aika lähellä.
Kiusa se on pienikin kiusa.
"Eli Ap, laita viestiä, että hoitavat asiansa päivisin"
Voimme varmaan sitten lähettää lapsemme sinun luoksesi niin sinä selität heille mikä saa jatkuvasti aikaan tuon äänen naapurista?
Yhtyisin tietysti samanaikaisesti puolisooni, mutta hoitaisimme homman hiljaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, miksi pitää paneskella öisin, ellei ole pieniä lapsia? Sillonkaan huutaminen ei olisi järkevää. Yleensä yöllä levätään ja nukutaan, ainakin jos on päivätöissä. Tästä minulla oli exän kanssa riitaa. Kummankaan kasvoissa tai vartalossa ei ollut mitään vikaa, ja olisin tahtonut nähdä hänet. Jos oli fantasioita, olisi sulkenut silmänsä. Tai sitten takaa. En ikinä ymmärtänyt pimeässä rakastelua, vaikka sekin on ok, mutta jos menen nukkumaan, se johtuu väsymyksestä. (Ps. Ei eromme seksiin tai sen puutteeseen todellakaan liittynyt, ei edes riitelyyn.) Eli Ap, laita viestiä, että hoitavat asiansa päivisin.
Ei paljon naurata kun mummo tullut kylään kahville ja panoäänet alkaa kuulumaan naapurista...
Taisi muuttaa sun naapuriin mun naapurista.
Otan osaa. Ei sille naiselle puhe mennyt jakeluun. Piti kateellisen panetteluna.
Vähän ihmettelisin, koska asun ok-talossa. Kerrostaloissa ääntä kuuluu välillä, se kuuluu siihen asumiseen. Muistan itsekin joskus nuorena kuulleeni tuollaista huutamista. No ihan kiva sitä oli kuunnella, kunhan ei ollut vieraita.
Sitä ihmettelen, miksi pitää paneskella öisin, ellei ole pieniä lapsia? Sillonkaan huutaminen ei olisi järkevää. Yleensä yöllä levätään ja nukutaan, ainakin jos on päivätöissä. Tästä minulla oli exän kanssa riitaa. Kummankaan kasvoissa tai vartalossa ei ollut mitään vikaa, ja olisin tahtonut nähdä hänet. Jos oli fantasioita, olisi sulkenut silmänsä. Tai sitten takaa. En ikinä ymmärtänyt pimeässä rakastelua, vaikka sekin on ok, mutta jos menen nukkumaan, se johtuu väsymyksestä. (Ps. Ei eromme seksiin tai sen puutteeseen todellakaan liittynyt, ei edes riitelyyn.) Eli Ap, laita viestiä, että hoitavat asiansa päivisin.