Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos naapurista kuuluisi usein panoääniä

Vierailija
18.03.2025 |

Heräsin tähän taas viime yönä. Olen pari kertaa isännöitsijällekin valittanut, mietin juuri valitanko uudestaan. Nämä naapurit kuuluvat ilmeisesti hallitukseen eikä isännöitsijä tunnu tekevän mitään asialle. Sieltä siis kuuluu semmoista järjetöntä huutamista. Kuka huutaa yöllä kerrostalossa? 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen, miksi pitää paneskella öisin, ellei ole pieniä lapsia? Sillonkaan huutaminen ei olisi järkevää. Yleensä yöllä levätään ja nukutaan, ainakin jos on päivätöissä. Tästä minulla oli exän kanssa riitaa. Kummankaan kasvoissa tai vartalossa ei ollut mitään vikaa, ja olisin tahtonut nähdä hänet. Jos oli fantasioita, olisi sulkenut silmänsä. Tai sitten takaa. En ikinä ymmärtänyt pimeässä rakastelua, vaikka sekin on ok, mutta jos menen nukkumaan, se johtuu väsymyksestä. (Ps. Ei eromme seksiin tai sen puutteeseen todellakaan liittynyt, ei edes riitelyyn.) Eli Ap, laita viestiä, että hoitavat asiansa päivisin.

Vierailija
62/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauhotat ulinan ja laitat aamuyöstä soimaan kaijuttimista. Tietenkin napit kaakkoon ja niin lujaa kun koneesta lähtee. Voisit sopia muiden naapurien kanssa tarkemman ajankohdan soitollesi, ettet itse joudu jalkapuuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se kuin joku opettelisi karaokea

Vierailija
64/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina räjähdän röhönauruun ja vislaan.

Vierailija
65/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poraa seinään vahingossa läpireikä ja kurkistele siitä.

Vierailija
66/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi se kuin joku opettelisi karaokea

Siitä ei sentään olisi kiusallista valittaa

Vierailija
67/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel kokisi naapurin seksiäänet positiivisena asiana, nainen kokee sen seksuaalisena häirintänä

Vierailija
68/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin naapurin naiselta josko mulleki lohkeais.

Vierailija
69/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aloituksessa sanota, että siellä naapurissa olisi yhtäkään naista.

Vierailija
70/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossaki naapurissa on

Vierailija
71/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautit vaan, äänet kuuluu kerrostaloon

Joo,. marisian kannattaa muuuttaa omakotitaloon ihan vit.. kauaklsi muista, niin ei hä..............

Marisian? Sen huutajan nimi on siis Mari, ja sinä nimitteley siaksi.

Vierailija
72/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossaki naapurissa on

Eikö se olisi vähän outoa mennä kysymään joltain ihan random naapurilta seksuaalista kanssakäymistä ihan vaan sen takia, että jossain toisessa naapurissa sitä harrastetaan? 

Vierailija
73/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin sanomaan niille. Jos ei uskota niin heippa lappu ilmotustaululle jossa on heidän nimi. Jos ei sekään auta niin kirjallinen valitus ja siihen ainakin yhden naapurin nimi.

Tämähän se on.

Reilusti vaan ovikelloa soittamaan päiväsaikaan ja kertomaan että teidän panoäänet häiritsee. Sinua ei nolota, heitä pitäisi.

Yksi tietty että hakkaat seinään ja huudat pää kiinni! kun orgasmin aika lähellä.

Kiusa se on pienikin kiusa.

Vierailija
74/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli Ap, laita viestiä, että hoitavat asiansa päivisin"

Voimme varmaan sitten lähettää lapsemme sinun luoksesi niin sinä selität heille mikä saa jatkuvasti aikaan tuon äänen naapurista?

Vierailija
75/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtyisin tietysti samanaikaisesti puolisooni, mutta hoitaisimme homman hiljaisesti.

Vierailija
76/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, miksi pitää paneskella öisin, ellei ole pieniä lapsia? Sillonkaan huutaminen ei olisi järkevää. Yleensä yöllä levätään ja nukutaan, ainakin jos on päivätöissä. Tästä minulla oli exän kanssa riitaa. Kummankaan kasvoissa tai vartalossa ei ollut mitään vikaa, ja olisin tahtonut nähdä hänet. Jos oli fantasioita, olisi sulkenut silmänsä. Tai sitten takaa. En ikinä ymmärtänyt pimeässä rakastelua, vaikka sekin on ok, mutta jos menen nukkumaan, se johtuu väsymyksestä. (Ps. Ei eromme seksiin tai sen puutteeseen todellakaan liittynyt, ei edes riitelyyn.) Eli Ap, laita viestiä, että hoitavat asiansa päivisin.

Ei paljon naurata kun mummo tullut kylään kahville ja panoäänet alkaa kuulumaan naapurista...

Vierailija
77/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi muuttaa sun naapuriin mun naapurista.

Otan osaa. Ei sille naiselle puhe mennyt jakeluun. Piti kateellisen panetteluna.

Vierailija
78/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelisin, koska asun ok-talossa. Kerrostaloissa ääntä kuuluu välillä, se kuuluu siihen asumiseen. Muistan itsekin joskus nuorena kuulleeni tuollaista huutamista. No ihan kiva sitä oli kuunnella, kunhan ei ollut vieraita. 

Vierailija
79/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaisin samassa tahdissa

Vierailija
80/84 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nukut, niin korvatulpat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi