Mitä tekisitte jos naapurista kuuluisi usein panoääniä
Heräsin tähän taas viime yönä. Olen pari kertaa isännöitsijällekin valittanut, mietin juuri valitanko uudestaan. Nämä naapurit kuuluvat ilmeisesti hallitukseen eikä isännöitsijä tunnu tekevän mitään asialle. Sieltä siis kuuluu semmoista järjetöntä huutamista. Kuka huutaa yöllä kerrostalossa?
Kommentit (84)
Jospa se onkin isännöitijä joa siellä naapurissa panee.
Nautit vaan, äänet kuuluu kerrostaloon
Spermapankissakin talletus on tiliotteessa pano.
Hurraata ja taputat seuraavan huipennuksen jälkeen. Ehkä soitat fanfaarin.
Mun naapurissa nainen saa ilmeisesti aika isoa monta kertaa viikossa äänistä päätellen. Kiihottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa se onkin isännöitijä joa siellä naapurissa panee.
Eri sukunimi
Vierailija kirjoitti:
Aaaah aaah aaah aaah !!!!!!!!
Eiku ööööööh, mitä ihmetä?
Menisin sanomaan niille. Jos ei uskota niin heippa lappu ilmotustaululle jossa on heidän nimi. Jos ei sekään auta niin kirjallinen valitus ja siihen ainakin yhden naapurin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Hakkaisin tattia.
T. i n c e l
Enpä usko. Ei seksi kuulosta eikä näytä oikeasti semmoiselta kuin elokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurissa nainen saa ilmeisesti aika isoa monta kertaa viikossa äänistä päätellen. Kiihottavaa.
Hyiiiii ei todellakaan ole, päinvastoin. Miksi joitain ei haittaa, että koko kerrostalo kuulee omat touhut?
Käyttämätön kondomi postiluukkuun?
Vierailija kirjoitti:
Yöllä pitää saada nukkua.
Nauttia toisten seksiäänistä? Niinkö sä teet?
Hieman järkyttyisin, kun naapurina on lievästi muistisairas anoppi, jolla ei ole ollut kumppania vuosikymmeniin.
Kovaa panis jos 100 metrin päästä kuuluis sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Joo,. marisian kannattaa muuuttaa omakotitaloon ihan vit.. kauaklsi muista, niin ei hä..............
kehotus suorittaa toimenpide 7-22 sikäli jos heidän toimintansa on tavallisuudesta poikkevaa. laita tämä ja sama viesti isännöitsijälle. yörauha taattava.
Sitten kuuluu myös semmoista ällöttävää lätinää ja sen jälkeen kuulen ihanasti kaikki vessankäytöstä johtuvat lorinat 🤮