Kuka oikeasti haluaa kuunnella M. A. Nummisen "laulua"?
Kommentit (49)
Apina ja gorilla kävelivät torilla
Vierailija kirjoitti:
Häh!? Tietenkin jokainen, joka on nähnyt Helga-neidin kylvyssä!
Kappalehan (Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä) edustaa muuten saksalaista n****rijatsia kuten M.A. itsekin videolla kiistatta toteaa:
Niinpä, ovien saranoiden narinakin kuulostaa yhtä ikävältä.
Huumorilevyt eivät kestä aikaa. Niin kävi myös MA:n tuotannon kanssa
Muistan M.A:n kappaleen jossa opettaja ja oppilaat ovat retkellä ja opettaja aina sanoo jotain järkevää, mutta lapset kuulevat aina väärin, että mennään ostamaan jäätelöä jne. (kai se oli M.A:n)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappalehan (Olen nähnyt Helga-neidin kylvyssä) edustaa muuten saksalaista n****rijatsia kuten M.A. itsekin videolla kiistatta toteaa:
Tälle on jatko-osakin
Jos sulla on toinen on mainio, se väninä ja tuskaisa voihke siinä. Ihan mahtava.
Mun mielestä herra on ihan itsekin sanonut ettei osaa laulaa ja homma on lähtenyt ihan huumoripohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Lapseni rakasti pienenä sitä Gommin ja Pommin joulukalenteria. Kai ne siinä lauloikin.
Minä taas lapsena inhosin tätä, hirveällä äänellä rääkymistä hirveissä vetimissä. En tajua vieläkään mitä hyvää/hauskaa tuosta pitäisi irrota...
Vierailija kirjoitti:
Muistan M.A:n kappaleen jossa opettaja ja oppilaat ovat retkellä ja opettaja aina sanoo jotain järkevää, mutta lapset kuulevat aina väärin, että mennään ostamaan jäätelöä jne. (kai se oli M.A:n)
Kappale on M.A.:n ja on nimeltään Opettaja ja lapset kaupungissa. Ilona-yhtye levytti kappaleen 80-luvun lopulla.
Miljoona kertaa mielummin Numminen kuin Loiri.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on toinen on mainio, se väninä ja tuskaisa voihke siinä. Ihan mahtava.
Tämä on kyllä parasta Nummista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappaleesta version "Olen nähnyt Helgax-neidin kylvyssä" on esittänyt erään pienen Gallialaiskylän trubaduuri.
Oletko muita eläimiä testannut?