Onko oikeasti ihmisiä, jotka eivät käy koskaa ravintolassa syömässä tai juomassa?
Kommentit (70)
No ainakin omat ja puolison vanhemmat. Ylipäätään vanhat ihmiset. Itse käymme muutaman kerran vuodessa, mutta ravintoloiden pitää olla todella hyviä, koska osaamme itsekin tehdä hyvää ruokaa. Haluan syödä ravintolassa sellaista, mitä ei olisi mahdollista saada kotona. Ja se maksaa. Yleensä viinipaketin kanssa lasku on 300 - 400 e.
Tänne avautui joku ranskalainen ravintola mutta en tajua ruokalistasta mitään ja sitä ei ole saatavilla suomeksi.
Miksi menisin?
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä teitä valittajia! Jos saa esim hyvät alkusalaatit, leivät, juomat ja keiton pääruoaksi, siihen jälkiruoaksi kahvin ja vaikka pannukakkua hillolla, ja maksaa koko lystistä vain 11e, niin halpaa on!
Kannattaa säästää nekin rahat mukaan arkkuun.
Täällä se on noin 14e. Kyllä kerran pari kuukaudessa voi käydä syömässä. On elettävä tulojen mukaan.
Säästöjä tms. ei ole.
Sukupolvikysymys varallisuuden lisäksi.
Samoilla tuloilla ja menoilla alle 50 v. käy paljon todennäköisemmin joskus ulkona syömässä kun yli 50 v.
Se juurtui niin vahvasti, että pitää olla kiitollinen, että ei näe nälkää ja ruokaan ei saa tuhlata.
Minä en käy. Minulla on emetofobia, enkä muutenkaan pidä syömisestä. En myöskään milloinkaan ole tilannut noutoruokaa. Syöminen ei ole minulle tärkeää.
Lomareissulla on joskus pakko ollut käydä syömässä ravintolassa. Tästä on kylläkin useampi vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Suomessa on täyttä roskaa, myös ne ravintolat.
Matkustellaan paljon, eikä suomalaiset ravintolat kiinnosta yhtään.
Mikä sinä luulet olevasi, kun pilaat ilmastoa lentämiselläsi ja kulutuskerskailullasi? Miksi yleensä asut maassa, jossa kaikki roskaa : D
Käydään noin kerran viikossa ulkona syömässä. Ei jaksa aina kokkailla kotona.