Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eron jälkeen yksin asuessa ihmettelen miten joku haluaa asua jonkun kanssa!

Vierailija
17.03.2025 |

Kukaan ei valita, kukaan ei vaadi seuraa, saa olla just niin sotkuinen tai siisti kun haluaa, ei tarvi tehdä kompromisseja.

Köyhempää on, mutta en ikinä ottaisi miestä takas tai uutta asumaan! 

Muita jotka nauttii?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta nyt sinä joudut pesemään ja imuroimaan auton ihan ite. Renkaita ja ölyjä, et tietenkään osaa vaihtaa. No sauvan patterit varmaan opit vaihtamaan.

Öljyt vaihtaa luottokorjaamo ja renkaita ei mies vaihtanut ikinä, minä tein sen. Senkin hoitaa firma nykyään. sauva on laatikossa mutta saan ihanaa seksiä mieheltä jonka kanssa en asu yhdessä. Ihana asua yksin!

Kaikki uskoo 🤣😆

Ootko jostan maalta? 

Vierailija
62/82 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi siksi, että osa naisista ei arvosta miestä, joka on aina ollut sinkkuna ja joille olenanien osa parisuhteesta on se, että asutaan saman katon alla.- Eli kun minä miehenä rehellsiesti kerron, että en ole eläessäni asunut parisuhdekumppanin kanssa saman katon alla niin se on osalle välitön varoitusmerkki, että minussa täytyy olla, jotain vikaa. 

En ymmärrä miksi pitäisi asua, etenkään jos ne lapset tehty jo. Kulissien vuoksi tai että saa hienomman asunnon?

Miksi juuri yksin asumisen pitäisi olla kaikille mieluisin ratkaisu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes köyhtynyt vaan rikastuin erossa. Mun tulot nousivat ja menot pienenivät. Suurituloinen mieheni oli elänyt mun kustannuksella, kun esim  sähkö- ja vesilaskut oli mun nimissäni. Minähän sen talonkin rakensin ja sitä ennen tonttikaupat hieroin. 

Erotkaa, jos ette ole tyytyväisiä. Pelkuruus ja läheisriippuvuus on typeriä tekosyitä roikkua surkeissa, epätyydyttävissä suhteissa. Ihmiset eroaa liian vähän ja siitä johtuu paljon kärsimystä ja katkeruutta sekä lasten psyykkisiä ongelmia.

Jos rakkaus puuttuu, puuttuu kaikki.

Vierailija
64/82 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin yksinasumisesta! Yksi lapsi vuoroviikoin. Ihanaa, kun ei tarvitse tehdä kompromisseja missään asiassa. Ikinä en aio kenenkään kanssa enää yhteenmuuttaa. Olen hyvin toimeentuleva. Taloudellinen hyöty ei motivoi.

Vierailija
65/82 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun löytyy monia samoin kokevia. Ihmetyttää moni onnettomassa liitossa oleva, tai yksinoloa pelkäävä. Jännää ettei itsestä löydy sellaista puolta ollenkaan. Lapset asuu osin vielä kotona, ja heidän olemisesta nautin, mutta miestä en kaipaa asumaan missään nimessä.

Vierailija
66/82 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, eivätkä toisaalta kaikki naiset ole ap:n kanssa samanlaisia.

Miksi ap haluat kuvitella, että kaikilla muillakin on kurjaa asua yhdessä puolisonsa kanssa. 

Monesti naiset/miehet, jotka oikein kailottavat yksinolon ihanuutta ovat luonteeltaan sietämättömän itsekkäitä narsisteja, joita ei kukaan jaksa kauaa katella. 

Vierailija
67/82 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin asua kumppanini kanssa yhdessä. Piste.

Vierailija
68/82 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ihanaa, kun on löytänyt ihmisen, jonka siiteyskäsitys on sama kuin itsellä

Itse jos asuisin yhdessä ihmisen kanssa jolla on sama siisteystaso kuin minulla, koti olisi vain kaksin verroin paskaisempi. :D

Vierailija
69/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun asuu toisen kanssa, saa keksiä joka päivä. 

Silloinhan se nimenomaan loppuu. 

Niin, taitamattoman kanssa🤭

Vierailija
70/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes köyhtynyt vaan rikastuin erossa. Mun tulot nousivat ja menot pienenivät. Suurituloinen mieheni oli elänyt mun kustannuksella, kun esim  sähkö- ja vesilaskut oli mun nimissäni. Minähän sen talonkin rakensin ja sitä ennen tonttikaupat hieroin. 

Erotkaa, jos ette ole tyytyväisiä. Pelkuruus ja läheisriippuvuus on typeriä tekosyitä roikkua surkeissa, epätyydyttävissä suhteissa. Ihmiset eroaa liian vähän ja siitä johtuu paljon kärsimystä ja katkeruutta sekä lasten psyykkisiä ongelmia.

Jos rakkaus puuttuu, puuttuu kaikki.

Hyvä Sinä👍

Vierailija
71/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet eivät ole samanlaisia, eivätkä toisaalta kaikki naiset ole ap:n kanssa samanlaisia.

Miksi ap haluat kuvitella, että kaikilla muillakin on kurjaa asua yhdessä puolisonsa kanssa. 

Monesti naiset/miehet, jotka oikein kailottavat yksinolon ihanuutta ovat luonteeltaan sietämättömän itsekkäitä narsisteja, joita ei kukaan jaksa kauaa katella. 

Ketuttaako🤭

Vierailija
72/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nämä väkisin yhdessäasujat. Suurin syy ihmisillä taitaa olla raha, pystytään jakamaan kustannukset. Mullakin on yksi kaveri, jolla on jatkuvasti haku päällä eron jälkeen ja syyksi on nimenomaan sanonut, että talous ei kestä yksin asumista.

Vierailija
73/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kun ihminen ei saa edes syödä mitä haluaa. Vapaus on monelle kultainen häkki. On ne onnellisia jotka löytää itselleen samankaltaisen puolison.

Vierailija
74/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nämä väkisin yhdessäasujat. Suurin syy ihmisillä taitaa olla raha, pystytään jakamaan kustannukset. Mullakin on yksi kaveri, jolla on jatkuvasti haku päällä eron jälkeen ja syyksi on nimenomaan sanonut, että talous ei kestä yksin asumista.

Eihän yksineläminen ole normaalia. Se on vain olosuhteiden pakosta kun ei tule toimeen kenenkään kanssa. On aikansa kaikkea kokeiltu epäonnistuen tai etsitty kumppania tulosta tuottamatta. Aika harvalla yksineläminen on ollut oma valinta ihan alusta asti. Jos nyt joku sanoo syyksi mitä sanoo niin tuskimpa löytää ketään taloudellista tilannettaan helpottamaan.

Naurattaa yksinasuvat jotka ovat heti ulisemassa muiden apuja kun alkaa sairauksia tulla. Pahimpia ne jotka eivät osaa sähköisestikkään mitään asioitaan hoitaa.

Kamala riesa lähiomaisille. Pitäisi hypätä koko ajan kauppa asioista lähtien hoitamassa.

Vierailija
75/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama koskee muutakin elämää. Esimerkiksi matkustaminen on yksin paljon upeampaa kuin seurassa. Voi mennä ja tulla minne haluaa ja koska haluaa. En viitsi tehdä enää kompromisseja juurikaan, koska yksin on niin paljon vapaampaa ja hauskempaa.

Toiset taas nauttii puolison seurasta niin kotona kuin reissussa. Meillä on vapaus reissata ilman puolisoakin, mieheni ei pidä yksin reissaamisesta, ei kuitenkaan kiellä sitä minulta. Toki se reissaaminen voi olla eri ihmisillä eriputuista. Mikä nautinto oli aloittaa vapaapäivä heräten aamukahville ja puuron keittoon töihin lähtevän miehen kans. Joka päivä lähtö-ja paluusuukot annetaan. Mikä ihaninta, käydä yhdessä nukkumaan. 

Vierailija
76/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan eroni jälkeen nauttineeni juuri noista asioita. Päätin, etten ikinä enää petaa sänkyä. Mutta sittemmin otin sottasemman miehen. Ei tarvitse edelleenkaan pedata.

Vierailija
77/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nautin yksinasumisesta! Yksi lapsi vuoroviikoin. Ihanaa, kun ei tarvitse tehdä kompromisseja missään asiassa. Ikinä en aio kenenkään kanssa enää yhteenmuuttaa. Olen hyvin toimeentuleva. Taloudellinen hyöty ei motivoi.

Sopii joustamattomalle henkilölle. Toivottavasti pystyt joustamaan lapsesi kanssa.

Vierailija
78/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla itsekäs ja joustamaton vaikkei narsisti olekaan.

Vierailija
79/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja lapset ovat ainoita hyviä syitä asua yhdessä. Parisuhde kuihtuu saman katon alla.

Vierailija
80/82 |
19.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin 20+ vuoden parisuhteesta 3 vuotta sitten. 

Päädyin hiljattain etäsuhteeseen, puolivahingossa. Nähdään joka 2. tai 3. viikonloppu, jolloin vietetään pitkä viikonloppu yhdessä, muuten olen kotona kahden lähes aikuisen lapsen kanssa. 

Best of both worlds.