Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua toista lasta ja minä haluan.

Vierailija
17.03.2025 |

Meillä on ihana 4-vuotias poika ja miestäkin rakastan, mutta haluaisin toisen lapsen ja mies ei, koska siinä on niin paljon työtä. Minä puhun jatkuvasti vauvasta ja miestä ärsyttää, kun hänestä tuntuu, että painostan vauvaan. Niin kuin tavallaan tietysti teenkin.

Olen mielestäni joutunut tyytymään elämässäni ihan tarpeeksi esimerkiksi uran ja asuinpaikan suhteen, joten tässä en haluaisi tyytyä. Viduttaa oikeastaan niin paljon, että pohdin, että jos toista lasta ei tule, niin voisin jättää elämäni tähän. Tai en katsoisi mitään keskivertoa surkeampaa elokuvaakaan, niin miksi kärvistelisin täällä jossain puolisurkeassa elämässä.

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutkun mä mä haluu-uu-uuun!!!

Vierailija
22/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä ja elämä pilalla jos MINÄ en saa mitä MINÄ haluan.

No minähän olen elämäni tärkein henkilö lapsen ohella. Kun mä kuolen, elämä lakkaa mulle olemasta. Sama se siinä vaiheessa on, mitä muut touhuaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä hanki lasta kun et pysty itsestäsikään huolehtimaan.  Hanki apua mielenterveys ongelmiisi.

Vierailija
24/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö korjata jotain muuta ongelmaa uudella lapsella? Sellainen ei onnistu, ongelma ei poistu tai tulee uusia ongelmia. Laita pääsi ensin kuntoon, ehkä miehesi tuntee, että siellä ei ole kaikki kohdallaan ja sen vuoksi ei halua uutta lasta.

Vierailija
25/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittämätön olet. Sinulla on lapsi, ilmeiswsti tervekin. Tajuatko edes kuinka monet ovat jääneet tahattomasti lapsettomiksi? Ole hyvänen aika kiitollinen. Elämä ei ole joulupukin toivelista.

Olen kiintollinen, mutta paremminkin voisi olla. Mulla ei ole mitään pakkoa pysyä tällä pallolla, ellen halua. Miten sitä aina sanotaan, ettei saa vertailla toisiin, mutta sitten saakin.

ap

Itseasiassa sillä hetkellä, kun päätit ja hankkia ensimmäisen lapsesi ja myös toteutit sen, tuo ovi sulkeutui vähintään 20 vuodeksi. Lapsesi on nyt neljä vuotta. Seuraava omatoiminen exit -mahdollisuus sinulla on joskus 2040 -luvulla. Valinnoilla on seurauksia. Myös sinun.

Vierailija
26/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta MINÄ olen UHRI! Ja siihen on syyllinen mies, yhteiskunta, jne. 

Näinhän se näillä kermaprseillä menee. Kun on syötetty se ajatusmaailma missä MINÄ olen MINÄ ja MUUT eivät ole YHTÄÄN MITÄÄN ja MINULLA on OIKEUS jne. Ruokajakeluissa noita tulee kakaroineen vastaan ja kitinällä höystettynä kuinka mies jätti jne. Erilaisissa ruoka-apu -ryhmissäkin loistavat läsnäolollaan kerjuulla. 

Vierailija
27/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tulee vammainen tai muu erityislapsi. Mitä sitten tapahtuu, ap? 

No ei se nyt noin toimi, että sitten saa erityislapsen. Ja ei mua erityislapset pelota. Siinä mä olen varsin hyväksyvä ja olen vaan, että se on mitä se on.

ap

Vierailija
28/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene panemaan se lapsi aluille. Jumalauta tämä maa on täynnä miehiä, jotka nussii paljaalla. Alas sieltä ristiltä ulisemasta, itse olet sinne kiivennyt ja lyönyt naulat ranteisiin. 

Vierailija
29/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista, että kaltaisesi henkilö on päässyt lisääntymään.

Vierailija
30/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minähän olen elämäni tärkein henkilö lapsen ohella. Kun mä kuolen, elämä lakkaa mulle olemasta. Sama se siinä vaiheessa on, mitä muut touhuaa.

ap

Eli se lapsi on sulle yhtä tyhjän kanssa? 

Vierailija
31/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sinä et ole elämäsi tärkein henkilö vaan lapsesi.

Hänen aikuistuttuaan, voit tehdä päätökset vain itseäsi ajatellen. 

Vierailija
32/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli se lapsi on sulle yhtä tyhjän kanssa? 

Lapsia tehdään silkasta itsekkyydestä tyydyttämään niitä omia narsistisia tarpeita.

Vierailija
33/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin ketjua missä sanottiin lapsikadon johtuvan NAISTEN itsekkyydestä ! Miten tämä nyt pitäisi käsittää?

Joskus se johtuu naisen itsekkyydestä, mutta paljon useammin kuulee tilanteista, joissa mies ei halua lasta. Mies vo aina ottaa eron, kun  nainen ei enää voi saada lapsia. Sitten mies perustaa perheen ja saa lapsia nuoremman naisen kanssa. Avioliitossa olevien naisten on hyvä ymmärtää tämä. Kun naisen lapsensaantimahdollisuus on ohi, se on lopullista.

Vierailija
34/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän haluat, et ole saamassa!

Uskot nyt saatana kun sanotaan ja lopetat sen vänkytyksen.

Vierailija
35/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla huono provo mutta huomautan silti, että jos ja kun sinulla on jo (alaikäinen) lapsi, olet jo luopunut oikeudestasi lähteä tästä maailmasta omaehtoisesti. Ilmeisesti et välitä lapsestasi, jos sinusta on ok hylätä hänet? Miksi ihmeessä haluat silti toisen? Eikö lapsesi ole tarpeeksi hyvä?

Vierailija
36/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiittämätön olet. Sinulla on lapsi, ilmeiswsti tervekin. Tajuatko edes kuinka monet ovat jääneet tahattomasti lapsettomiksi? Ole hyvänen aika kiitollinen. Elämä ei ole joulupukin toivelista.

Olen kiintollinen, mutta paremminkin voisi olla. Mulla ei ole mitään pakkoa pysyä tällä pallolla, ellen halua. Miten sitä aina sanotaan, ettei saa vertailla toisiin, mutta sitten saakin.

ap

Antaa mennä vaan. Ehkä sun nykyinen neljävuotias joskus tulevaisuudessa ymmärtää äitinsä ratkaisun poistua tältä planeetalta omatoimisesti, koska tämä neljävuotias ei ollut riittävästi hänelle. Aivan mahtavan perinnön jättäisit lapsellesi. 

Jos vahingossa heittäydyt raskaaksi ja päätät/päätätte (koska mies ei muuta voi) pitää sen, varaudu yksinhuoltajuuteen. Jos se mies ei halua toista lasta, se halu ei muutu vahinkoraskaudenkaan myötä. 

Eroa ja etsi mies, joka tahtoo lapsia. Tai tyydy yhteen lapseen. 

Vierailija
37/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin ketjua missä sanottiin lapsikadon johtuvan NAISTEN itsekkyydestä ! Miten tämä nyt pitäisi käsittää?

Joskus se johtuu naisen itsekkyydestä, mutta paljon useammin kuulee tilanteista, joissa mies ei halua lasta. Mies vo aina ottaa eron, kun  nainen ei enää voi saada lapsia. Sitten mies perustaa perheen ja saa lapsia nuoremman naisen kanssa. Avioliitossa olevien naisten on hyvä ymmärtää tämä. Kun naisen lapsensaantimahdollisuus on ohi, se on lopullista.

Niin, kuulee. Olen tehnyt päätöksen etten halua lasta, enkä kipuile asian kanssa, joten minulla ei ole myöskään tarvetta keskustella asiasta. 

Vierailija
38/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat itsekeskeiseltä idi00tilta, yritä nyt edes suoriutua kunnialla siitä yhdestä lapsesta, minä lyön meinaan pääni vetoa että siinä jo on moisella ymmärryksellä mitä sinulta löytyy ihan tarpeeksi vastuuta.

Vierailija
39/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää trolli katolta

Vierailija
40/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla huono provo mutta huomautan silti, että jos ja kun sinulla on jo (alaikäinen) lapsi, olet jo luopunut oikeudestasi lähteä tästä maailmasta omaehtoisesti. Ilmeisesti et välitä lapsestasi, jos sinusta on ok hylätä hänet? Miksi ihmeessä haluat silti toisen? Eikö lapsesi ole tarpeeksi hyvä?

Totta kai lapsi on tarpeeksi hyvä, mutta silti ihmiset haluavat enemmän lapsia. Kyseletkö useamman lapsen vanhemmilta, että miksi ihmeessä se yksi lapsi ei riittänyt?

ap