Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua toista lasta ja minä haluan.

Vierailija
17.03.2025 |

Meillä on ihana 4-vuotias poika ja miestäkin rakastan, mutta haluaisin toisen lapsen ja mies ei, koska siinä on niin paljon työtä. Minä puhun jatkuvasti vauvasta ja miestä ärsyttää, kun hänestä tuntuu, että painostan vauvaan. Niin kuin tavallaan tietysti teenkin.

Olen mielestäni joutunut tyytymään elämässäni ihan tarpeeksi esimerkiksi uran ja asuinpaikan suhteen, joten tässä en haluaisi tyytyä. Viduttaa oikeastaan niin paljon, että pohdin, että jos toista lasta ei tule, niin voisin jättää elämäni tähän. Tai en katsoisi mitään keskivertoa surkeampaa elokuvaakaan, niin miksi kärvistelisin täällä jossain puolisurkeassa elämässä.

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämäkin mutta ihme, että "miehesi" on halunnut ensimmäistäkään lasta. Nimittäin harva mies niitä haluaa. 

Vierailija
162/163 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas mammat pillu huurussa ruokkii selvää provoa!

Vaikka provo onkin niin kyllä tuollaisia ap:n kaltaisia ääliöitä löytyy.

Kyllä noita riittää todellisessa elämässäkin eikä niille sitten kuitenkaan riitä vielä se toinenkaan lapsi vaan sama pakkomielteinen kierre jatkuu eikä todellisuudessa se ensimmäinenkään ole ollut muuta kuin elävä nukke seuraa pitämään ja keino vältellä töihinmenoa yms. Eikä sitä ensimmäistäkään jakseta millään hoitaa itse vaan ulvotaan väsymystä ym. 

Tämä. Veljeni vaimo on malliesimerkki. Ensin hän manipuloi veljeni suostumaan ensimmäiseen lapseen, sitten elämä oli paskaa kun oli vääränlainen asunto. Kun asunto oli hommattu ja rempattu (koska sielläkin ka

Ehkä sun veljen pitäisi katsoa peiliin? Ihmisen perusluonne ei muutu. Jos vaimo ollut tyttöystävänä materiaalin perään jne, niin se on vaimonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
04.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinulla on kolme  vaihtoehtoa

1) suostut miehen tahtoon

2) eroat ja etsit uuden lapsia haluavan miehen

3) jätät ehkäisyn pois, kun tulet raskaaksi, niin kysyt mieheltä haluaako hän erota. Tämä nyt on kyseenalaista, mutta vaihtoehto kuitenkin.

Tuo nro3 ei ole mikään vaihtoehto vaan rikos. Älä ehdottele tuollaista. Asiat ratkaistaan sopimalla ja suostumuksella. Kuvittele jos sama temppu tehtäisiin käänteisesti sinulle tai jollekin tuntemallesi naiselle - tuskin hyväksyisit sitä, vaan siitä soitettaisiin poliisille.