Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä saadaan rahat riittämään vanhuksen kuluihin - av:lla paljon vääriä käsityksiä

Vierailija
16.03.2025 |

- vuoteensuojat, hommattava kokonaan itse, näihin menee 1-2 euroa/vrk, pestävä suoja on kyllä mutta niitä pitää pestä joka päivä ja ne maksaa 25 euroa/kpl

- vaipat, ilmaiset on tenoja, joilla ei tee mitään kun eritys on runsasta - tämä käyttökelvontonta roskaa suoltava firma vallannut kaikki markkinat vanhusten hoidossa ja voittanut kilpailun ö-luokan tuotteilla eli ostettava itse, 2-3 kpl päivä, yhdelle tulee hinta n. euro / kpl (hyvinä päivinä päivävaippa pysyy kuivana, pääsee vielä vessaan jos ehtii ja pitää olla isoa kokoa

- lääkkeet. Lääkekaton jälkeenkin jää vielä omavastuu ja osa lääkkeistä ja voiteista ei kuulu tähän hintaan

- hoitomaksujen katto - omaishoidon lomitus ei kuulu tähän, vaan se maksaa yli 50 euroa/päivä, eli viikonloppu = 150 euroa.

- kotihoidon maksut  n. 200 euroa/kk.

Eli kansaneläkkeestä vähän vajaa 1000 euroa menot on puolet. Asumismuotona omakotitalo, joten siitä vielä omat kulut eikä asumistukea saa tai toimeentulotukea, koska on talo ja auto, jolla ei pysty ajamaan ja jota kukaan ei osta, koska se on käytännössä romu. 

Emme saaneet eläkkeensaajan hoitotukea. En saa omaishoidon tukea koska kotihoito käy.

Mulla menee neljännes palkasta auttamiseen ja oma asuntovelka siirtyy kun ei saa maksettua sitä pois. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi