Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso haluaa laivalle

Vierailija
16.03.2025 |

silloin kun siellä esiintyy artisti jota en voi sietää. Ehdotin että puoliso menee keikalle teinien kanssa ja itse teen keikan aikana muuta. Ei käy. Ehdotin että mennään toisena päivänä, ei käy. Ehdotin että mennään toiselle laivalle, ei käy. Argh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit kyllä pärjää keskenään laivalla. Lättäset rahaa kouraan ja sanot pitäkää hauskaa.

Vierailija
2/5 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käynkin työkavereiden kanssa laivalla. Just hain perjantaina töiden jälkeen puolison illan vietosta,grillin kautta kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän koko perheen pitäs kulkea käsikädessä koko risteily? Onko napanuorat kiinni toisissaan? Tai miksi ylipäätään teidän kaikkien pitäs sit sinne mennä? Eikö puolisolla ole kavereita?

Vierailija
4/5 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän koko perheen pitäs kulkea käsikädessä koko risteily? Onko napanuorat kiinni toisissaan? Tai miksi ylipäätään teidän kaikkien pitäs sit sinne mennä? Eikö puolisolla ole kavereita?

Ihmettelen myös näitä ihmistyyppejä jotka mielummin jättävät elämykset kokematta ja jäävät nyhjöttämään kotiin jos ei saa esim, koko perhettä mukaan sinne.

Omasta mielestä tuollainen on typerää että jos toisella on kova mieliteko vaikka laivalle, niin jättää menemättä tuollaisen takia ettei saa ketään mukaan ja jää elämys kokematta, mistä sitten tietenkin jälkikäteen marisee miten olisi halunnut laivalle jne.

Itselle ei ole mikään ongelma lähteä itsekseni laivalle jos tulee sinne mieliteko enkä saa ketään matkakaveria. En rupea elämääni rajoittamaan tuollaisten juttujen takia kuten ettei voi muka yksin lähteä mihinkään ja jättää elämykset kokematta.

Vierailija
5/5 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos puoliso noin kovasti haluaisi minut mukaan keikalle, niin tietenkin lähtisin. Ja koska olen aikuinen, osaisin myös käyttäytyä siellä niin, ettei puolison keikka mene pilalle nyrpistelyni takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme