Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kukaan ostanut Kape Aihisen einesruokia?

Vierailija
16.03.2025 |

Itse olen syönyt yhden aterian, oisko ollut joku perunamakkarajuttu, siis pyttipannu! Oli kyllä hyvää. Suosittelen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne ole just niitä pikkuisen parempi eineksiä? Tuon pyttipannusostin myös, mutta en tykännyt. Luulisin, että poistuu hyllyiltä pian.

Ei todellakaan ole pikkuisen parempia. On valtavan paljon paskempia kuin lähes kaikki muut einekset. 

Vierailija
22/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ennen, kuin kape leikkauttaa sen tukkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tod ole hintansa väärti. Hinta pumpattu ylös kapen nimellä, laatu vain unohtui nostaa siinä samalla.

Ai unohtui? Päättivät sitten kerralla huonontaa, eli ei lie ollut edes unohdus. Tavallinen pyttäri on heilläkin ihan priima tuote, se on sitä mitä pitääkin.

Vierailija
24/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta ennen, kuin kape leikkauttaa sen tukkansa.

Haluatko pyttipannun karvoilla?

Vierailija
25/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole osyanut, ostin oari kertaa Via merkillä, onks se nyt Jyrki Sukulan? Todella huonoja,  ihan samaa luokkaa kuin Atria tai HK ja kolminkertainen hinta.

Vierailija
26/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti syö sitä makaronilaatikkoa viikottain ja sanoo sen olevan ihan syötävää.

Vierailija
27/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole osyanut, ostin oari kertaa Via merkillä, onks se nyt Jyrki Sukulan? Todella huonoja,  ihan samaa luokkaa kuin Atria tai HK ja kolminkertainen hinta.

Sukula ja Kape nauravat mennessään pankkiin. Olisi mukava tietää mitä he itse ajattelevat näistä tuotteista.

Vierailija
28/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa Sumarin eineskeitto oli parempaa kuin Kapen pyttipannu, vaikka siinä Sumarin keitossa ei maistunut kuin suola. 

Vierailija
29/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kapen ruuat on HK:n ruokia. 

Vierailija
30/30 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapen ruuat on HK:n ruokia. 

Niin kuin muuten Viakin.