Kukaan ostanut Kape Aihisen einesruokia?
Itse olen syönyt yhden aterian, oisko ollut joku perunamakkarajuttu, siis pyttipannu! Oli kyllä hyvää. Suosittelen.
Kommentit (30)
En osta ennen, kuin kape leikkauttaa sen tukkansa.
Vierailija kirjoitti:
No ei tod ole hintansa väärti. Hinta pumpattu ylös kapen nimellä, laatu vain unohtui nostaa siinä samalla.
Ai unohtui? Päättivät sitten kerralla huonontaa, eli ei lie ollut edes unohdus. Tavallinen pyttäri on heilläkin ihan priima tuote, se on sitä mitä pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
En osta ennen, kuin kape leikkauttaa sen tukkansa.
Haluatko pyttipannun karvoilla?
En ole osyanut, ostin oari kertaa Via merkillä, onks se nyt Jyrki Sukulan? Todella huonoja, ihan samaa luokkaa kuin Atria tai HK ja kolminkertainen hinta.
Minun äiti syö sitä makaronilaatikkoa viikottain ja sanoo sen olevan ihan syötävää.
Vierailija kirjoitti:
En ole osyanut, ostin oari kertaa Via merkillä, onks se nyt Jyrki Sukulan? Todella huonoja, ihan samaa luokkaa kuin Atria tai HK ja kolminkertainen hinta.
Sukula ja Kape nauravat mennessään pankkiin. Olisi mukava tietää mitä he itse ajattelevat näistä tuotteista.
Jopa Sumarin eineskeitto oli parempaa kuin Kapen pyttipannu, vaikka siinä Sumarin keitossa ei maistunut kuin suola.
Vierailija kirjoitti:
Kapen ruuat on HK:n ruokia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapen ruuat on HK:n ruokia.
Niin kuin muuten Viakin.
Ei todellakaan ole pikkuisen parempia. On valtavan paljon paskempia kuin lähes kaikki muut einekset.