Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa jo nykyhallituksen haukkuminen! Itse olette nykyhallituksen äänestäneet!

Vierailija
16.03.2025 |

Voi luoja tuota jatkuvaa valitusta niin tällä palstalla kuin monilla muillakin somekanavilla, että kuinka nykyhallitus tekee huonosti sitä ja kuinka nykyhallitus tekee huonosti tätä! Kuulkaas, muistelkaapa ihan itse, mitä tuli tehtyä vajaat kaksi vuotta sitten siellä eduskuntavaalien äänestyskopissa. Kenen numeron kirjoititte siihen äänestyslappuun?

Itse olette nykyhallituksen äänestäneet, ja nyt sitä jatkuvasti haukutte! Uskomatonta!

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdatteko sen että lupaukset oli ihan muuta kuin tehdyt asiat? Itsekin äänestin hallituspuoluetta mutta en enää ikinä.

Näiden aloittajan tapaisten mielestä huijatuksi tuleminen on oma vika. Jos en kannata m a s s a m a a h a n m u u t t o a niin ketä tässä pitäisi sitten äänestää? Tai mitä hvetin merkitystä sillä äänestämisellä edes on kun se tuo poliitikolle mandaatin tehdä aivan mitä haluaa? Miksi tässä maassa syytellään aina syyttömiä ja syylliset päästetään kuin koirat veräjästä???????

Vierailija
62/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kokoomusta äänestäneet tiesivät, että Orpo ottaa äärioikeiston hallitukseen paskomaan kaiken.

No Marin tämän hyvin selvin sanoin kertoi ennen vaaleja. Tiedä sitten missä syy, jos ei viesti mennyt perille? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt heitä. 

Vierailija
64/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kiittää nukkuvia.

Heitä oli muistaakseni enemmän kuin persujen ja sekoomuksen äänestäjiä yhteensä.

Vierailija
65/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siunatkoon Jeesus että orpo putoaa ja joutuu helvettiin.

ei ku purra

Vierailija
66/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolue, jota äänestin, ei ole nyt hallituksessa. Todellakin haukun ja sanon, että tätä juuri pelättiin.

Vierailija
67/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en äänestä ollenkaan, joten minulla on oikeus valittaa. Ne jotka äänestävät, ovat antaneet oman äänensä pois, eikä heillä ole oikeutta puhua, joku toinen puhuu heidän puolestaan, käyttää heidän ääntään.

Jos järjestelmää äänestät, ihan ketä hyvänsä, et saa valittaa mitä järjestelmä tekee.

Silloin kun et äänestä, etkä halua järjestelmää päättämään asioistasi, kuitenkin he vastoin tahtoasi näin tekevät, silloin sinulla on oikeus valittaa.

Vierailija
68/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne demarin numero piirustui. Ei kokoomuslaisen, ei ikinä persun.

En ole tätä hallitusta valinnut. Siksipä pettymys on ollut valtava.

Vierailija
69/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne, jotka äänestivät oppositiopuolueita ole äänestäneet nykyhallitusta.

Vierailija
70/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertaakaan elämäni aikana äänestänyt, enkä tule äänestämäänkään. 

Millä tahansa normaalilla työpaikalla kansanedustajien käytös olisi mielisairasta. Ensin kaikille tulisi hoitoonohjaus. Sen jälkeen potkut.

Suomessa valehdellaan kansalle, että politiikka ratkaisee kaiken. Ei ratkaise. Ihmisillä on aina maailmalle enemmän toiveita kuin maailmassa on resursseja. Siihenhän empaattisena esiintyvän, huom esiintyvän poliitikon lumo piilee, hän ymmärtää juuri minun ongelmat ja tarpeet. 

Vierailija
71/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demokratiaan kuuluu oikeus kritisoida. Vaikka olisin äänestänyt kokoomusta ja äänestäessä ajatellut haluavani tismalleen tällaista politiikkaa, minulla on oikeus muuttaa mieltäni politiikan järkevyydestä ja kritisoida sittemmin typeriksi arvioimiani päätöksiä.

Onneksi demokratiaan kuuluu myös oikeus olla lukematta vaikkapa tämän palstan hallituksenhaukkumisketjuja. Suosittelen ap:ta käyttämään tuota oikeuttaan.

äänestin kokoomusta, mutta en siksi että alkaa äärioikean kanssa pelaamaan. Siinä meni kokoomuksen maine pitkäksi aikaa eteenpäin

Vierailija
72/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että työttövät vasemistoiiaset hallitsee tätä palstaa . Ne jotka ova äämnestäneet tämän hallituksen eivät veny täällä . Ne on töissä. 

Vierailija
73/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole haukkunut kertaakaan tämän hetken hallitusta ja itse äänestin Kristillisdemokraattia vaaleissa.

Sinunhan kuuluukin kääntää toinenkin poski. 

Vierailija
74/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään mollaamista vaan tosiasioiden tunnustamista että tämä perskokkare hallitus ei ole onnistunut juurikaan missään toimissaan paitsi tietysti hyväosaisten tulojen kasvattamisessa.

Vierailija
75/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne demarin numero piirustui. Ei kokoomuslaisen, ei ikinä persun.

En ole tätä hallitusta valinnut. Siksipä pettymys on ollut valtava.

Heh, seuraava hallitus vasta sinulle pettymys onkin, kun siellä on kokoomus ja demarit. 😂 Mulla on jo popparit uunissa, seuraan edelleen huvittuneena sitä pettymyksen määrään, kun seuraavakaan hallitus ei täytä suomalaisten narsistia tarpeita. 

Vierailija
76/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että työttövät vasemistoiiaset hallitsee tätä palstaa . Ne jotka ova äämnestäneet tämän hallituksen eivät veny täällä . Ne on töissä. 

Me vasemmistolaiset teemme duunarihommia ja niissä usein on vuorotyö. 

Vierailija
77/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertaakaan elämäni aikana äänestänyt, enkä tule äänestämäänkään. 

Millä tahansa normaalilla työpaikalla kansanedustajien käytös olisi mielisairasta. Ensin kaikille tulisi hoitoonohjaus. Sen jälkeen potkut.

Suomessa valehdellaan kansalle, että politiikka ratkaisee kaiken. Ei ratkaise. Ihmisillä on aina maailmalle enemmän toiveita kuin maailmassa on resursseja. Siihenhän empaattisena esiintyvän, huom esiintyvän poliitikon lumo piilee, hän ymmärtää juuri minun ongelmat ja tarpeet. 

Vain köyhien ja syrjäytyneiden pitäisi äänestää. Vaikka tekoni on vain symbolinen, niin jättämällä äänestämättä annan edes hieman tilaa jollekin, joka tarvitsee tältä valtiolta jotain. Minä en tarvitse mitään. Odotan valtiolta enää aktiivista eutanasiaa.

Suomi on ohi. 

Vierailija
78/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tota . . . Li Andersonin äänisaalis vuoden 2024 vaaleissa kertoo minulle siitä että Suomessa on niin paljon kaikilla valtion tukitoimilla eläviä että tällainen tulos on mahdollinen. Kaikki verovaroilla töissä olevat ja muut tukien saajat voivat määrällään ratkaista kaikki vaalit, ikiliikkuja on luotu. Ja nämä edellä mainitut ryhmät saavat tulevaisuudessa lisää ääniä kansainvälisiltä vesiltä. 

Politikkojen kannattaa mielistellä eniten niitä joita on eniten, mielenterveysongelmaisia naisia. 

Vierailija
79/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mitään mollaamista vaan tosiasioiden tunnustamista että tämä perskokkare hallitus ei ole onnistunut juurikaan missään toimissaan paitsi tietysti hyväosaisten tulojen kasvattamisessa.

Köyhyys lähtee vain talouskasvulla. Ja se lisää tuloeroja. Ja siitähän empaattinen ihminen ei tykkää. Silti demarit  ja vasemmisto ovat vihaisia tuloerojen kasvusta. Heidän on pakko tietää, että tuloerojen kasvu on hyväksi köyhälle. Mutta koska kansa haluaa empatiaa, poliitikon pitää näytellä ääliötä. Sitähän tämä kaikki on pelkää näytelmää epä-älyllisille olennoille. 

Vierailija
80/104 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys lähtee vain talouskasvulla. Ja se lisää tuloeroja. Ja siitähän empaattinen ihminen ei tykkää. Silti demarit  ja vasemmisto ovat vihaisia tuloerojen kasvusta. Heidän on pakko tietää, että tuloerojen kasvu on hyväksi köyhälle. Mutta koska kansa haluaa empatiaa, poliitikon pitää näytellä ääliötä. Sitähän tämä kaikki on pelkää näytelmää epä-älyllisille olennoille. 

Tasapäistäminen, köyhälle kuuluu se mikä rikkaallekin, jonkun muun taskusta. Nerokasta vasemmistopropagandaa. Se vetoaa tehokkaasti kansaan, joka on tunnetusti tyhmää.

Julkinen sektorimme on ollut tehoton ja on elänyt pysähtyneisyyden aikaa jo pari vuosikymmentä. Meillä ei mikään ei ole optimaalisesti. Ongelmia ei ole osattu ratkaista vaan niitä siirretty eteenpäin kasvamaan korkoa. Poliitikoilta on jo mennyt arvovalta ja auktoriteetti kansan parissa. Lopuksi menee legitimiteetti ja meillä on edessä Neuvostoliiton tie.

Vain aivokuollut kehtaa väittää, että tämä taantumus johtuu jostakin tällä hallituskaudella tehdystä leikkauksesta johonkin veromaksajien maksamaan palveluun tai etuuteen. 

Aikuiset ihmiset! Kuunnelkaa edes sekunti itseänne! Te olette aivan helvetinmoisia ääliöitä. Puhun nyt jokaisesta teistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi