Musta tuntuu, että elän simulaatiossa
Kommentit (17)
Selkeesri elämme. Kvanttimekaniikka on tästä todiste.
Sen takia sulle ne lääkkeet on määrätty ettei enää tuntuisi siltä.
Sit vaa jostai kohtaa noclippat seinän läpi.
Pelkkää elokuvaa, jota vaan katsellaan.
Vierailija kirjoitti:
Sit vaa jostai kohtaa noclippat seinän läpi.
Ei kannata. Takahuoneista ei ole kukaan palannut.
Nuorempana tuntui, voimakkaasti. Mutta olen maadoittanut sopivasti ja yritän elää silti luonnollisesti.
Ei, mutta kyllä silloin kun itsellä oli dissosiaatio. Yleensä trauman jälkeen alkaa. Vai tarkoitatko nyt jotain filosofisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta kyllä silloin kun itsellä oli dissosiaatio. Yleensä trauman jälkeen alkaa. Vai tarkoitatko nyt jotain filosofisesti?
Ei tämä mitään dissosiaatiosekoilua ole. Monet asiantuntijat ovat sitä mieltä, että hyvin todennäköisesti elämme simulaatiossa. Kvanttimekaniikan tasolta löytyy sellaisia selittämättömiä kummallisuuksia, jotka tätä teoriaa tukevat.
Musta tuntuu, että mä elän jossain Pelle Hermanni Show'ssa. Vuosi vuodelta kaikki alkaa vaikuttaa yhä absurdimmalta.
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että mä elän jossain Pelle Hermanni Show'ssa. Vuosi vuodelta kaikki alkaa vaikuttaa yhä absurdimmalta.
No, just tämä! Normaali järki on kadonnut jonnekin ja porukka sekoilee ihan huolella. Myös maailmanlaajuisesti. Ei vaan ymmärrä. Kuin huono komedia, joka valitettavasti on totta.
Musk on varma, että tämä kaikki on simulaatiota.
Se selittänee sen sekoilut. "Kun millään ei ole mitään väliä."
Katselin joku päivä hiihtoja tv:stä. Illalla lähdin baariin. Ihmettelin, kun tiskin takana oli mielestäni yhden ruotsalaishiihtäjän kaksoisolento. Jotenkin vaan tuntui erikoiselta. Ehkä joku omaan simulaatiooni tullut bugi tai muu jekku? Onneksi en mennyt sanomaan hänelle asiasta, muutaman oluen jälkeen saattaa möläytellä kelle vaan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä 2020-luku on lipsahtanut jollekin surrealistiselle aikajanalle. Jenkit ovat kauppasodassa Kanadan kanssa ja pyytävät Suomea lähettämään kananmunia. Kevyempänä uutisena Ruotsi tekee historiaa ja lähettää euroviisuihin ruotsinkielisen kappaleen, missä suomalaiset rallattavat saunasta ja tanssijat vaihtuvat pyyhkeistä.
No, ei ehdi pitkästyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä 2020-luku on lipsahtanut jollekin surrealistiselle aikajanalle. Jenkit ovat kauppasodassa Kanadan kanssa ja pyytävät Suomea lähettämään kananmunia. Kevyempänä uutisena Ruotsi tekee historiaa ja lähettää euroviisuihin ruotsinkielisen kappaleen, missä suomalaiset rallattavat saunasta ja tanssijat vaihtuvat pyyhkeistä.
No, ei ehdi pitkästyä.
*vihtovat pyyhkeissä
Miten niin simulaatiossa? Minkälaisessa, kerro vähän.